diumenge, 11 d’octubre de 2009

Sou la pera!

No hi ha com organitzar uns premis populars, com perquè et votin a tu, hehehe. Ahir vam viure una nit trepidant a C@ts, amb força gent, molts comentaris, moltes emocions... i d'altres coses qus si voleu saber, caldrà que aneu a descobrir allà.

Però avui ja és un altre dia, i fins ara no he tingut l'oportunitat d'escriure aquí per agrair a tothom el regal que m'heu fet. Veure com algú et proposa pels premis fa una il·lusió terrible. Després, veure com altra gent s'afegeix a aquestes propostes i que tens opcions de ser nominat, ja comença a posar-te els pèls de punta. I va i veus que quan s'acaben les propostes el teu nom surt en dues llistes. Et sents molt bé, et sents estimat i valorat, això ja és un tros de premi com hi ha pocs. Entre milers de blogs surts en una llista amb tres o quatre companys: increïble. Però arriba el dia de la gala i els regals no paren d'arribar. Primer veus com la gent respon i és allà per seguir l'esdeveniment, el cul es va separant de la cadira i comences a levitar. Però ja quan veus que surten les categories a les que estàs nominat, i que el teu nom està imprès en els dos guardons... això... això ja no té nom.

En el meu cas, és clar, he de dir que ja ho sabia, és el que té passar l'estona comptant vots (gran activitat, us ho recomano!), però sóc com un nen, i em fa il·lusió igual, què carai!

Així que només em queda donar les gràcies a tots els que heu fet possible que aquest any llueixi dos premis que em crec (me'ls crec però no vol dir que me'ls mereixi), reflex de totes les estones que passo escrivint i contestant-vos, ja que aquests premis no me'ls puc quedar per mi només, si els tinc és gràcies a vosaltres que feu millor aquest blog amb totes les vostres opinions i discussions. Sense vosaltres aquest lloc no valdria res, home. Moltes, moltes, moltes gràcies a tots, de tot cor, perquè avui m'heu fet encara una miqueta més feliç.




I un aplaudiment pels meus companys de C@ts, perquè són uns cracks, cracks, però cracks. Gràcies macos!

46 comentaris:

  1. És que et fas estimar, nano!

    Felicitats pels dos guardons tan ben merescuts!!!!
    Petons!

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats XeXu! Just ara estava mirant la gala que ahir no vaig poder seguir en directe. A part dels premis, també altre cop agraïr-vos als que moveu el tema de CATS per tota la feina.
    Una abraçada.
    aleix.

    ResponElimina
  3. Felicitats nano!!!
    I gràcies a tu per les estones compartides!!!

    Petons.

    ResponElimina
  4. Servidor no sap d'on va sortir la iniciativa d'aquests premis (si ho pregunto, XeXu, t'estaré obligant a fer un comentari tamany post?). Ahir llegia que l'any passat se'n va fer una primera edició. Bé doncs, no sé qui ho va impulsar o com va sorgir, però sí sé que ahir m'ho vaig passar la mar de bé, vaig somriure una i des i cinquanta cops, llegint comentaris, veient la de blocàires que compartiem una gal·la virtual (la primera de la meva vida!), ...

    Molt bé per l'organització i un altre bé (doble) pel doble premi!

    ResponElimina
  5. Jo et dic com la rits, et fas estimar, i molt, i saps, quan fa dies que no "et veig", doncs t'enyoro, què coi, s'ha de dir tot...

    la meva més sincera abraçada tipus "axuxón", toma, un petonàs!

    ResponElimina
  6. MOLTÍSSIMES FELICITATS!! :-))

    Com diu en Ferran, jo també vaig viure ahir la meva primera Gala virtual i és molt, molt, mot divertit. Tots amb els nostres ordinadors, actualitzant la pàgina, llegint, comentant, celebrant i passant-ho bé!!

    Estic totalment d'acord en la descripció que fas dels sentiments aquests (primeres propostes, recolzaments, nominació...) i crec també que la nominació en sí ja és un premi: Un gran premi!!

    Però quan veus el nom del teu Blog allí, és impressionant!!

    T'ho mereixes!! Aquesta manera que tens de proposar els diferents temes, sense amagar sentiments personals, parlant amb sinceritat de com t'afecta a tu... la forma en que respectes tots els comentris, el lletreret aquest "Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu" que, des de la primera vegada que el vaig veure vaig decidir que seguiria al peu de la lletra jeje... la manera com respons els comentaris, absolutament personal per a cada u, sense importar si queda més llarg o més curt, doncs, ha tingut el seu reconeixement!! :-))

    Només en una cosa no estic d'acord amb tu... Què és això de que ens recomanes fer recomptes i coses així? Això són númeeeeros!!! Noooo!! :-PP

    ENHORABONA, DE NOU!!

    ResponElimina
  7. A XeXu, No es possible que les coses no es facin així ( Anònimament)t'ho reconec, i com dius els premis tampoc tenen mes valor que el que tenen, quant el primer cop veus un bloc que ha rebut un munt destacat de propostes mes que el segon ( veus nominacions de simples perfils, gent sense bloc, qui son?) i a les votacions finals guanya un altre bloc ajust de un administrador, votació feta a traves de un formulari, que de fet no se sap qui a omplert ni quants se ha rebut, t'ho prens amb esportivitat, i si en en altres votacions la proposta absolutament valida, no es ni acceptada fa pensar, si en altres votacions , un bloc despès de ser proposat per X persones tampoc s'accepta quant ja ha he estat votat en aquesta categoria un altre vegades sense problemes i després guanya un administrador de c@ts , tornes a pensar...... I malgrat no se gaire donat a pensar malament alguna cosa em fa pudor, i en tot cas si el meu humil bloc torna ha estar nominat en alguna altre ocasió ,ja estaré mes ha la guait i menys confiat.

    ResponElimina
  8. Moltissimes felicitats, XeXu! M'alegro molt d'aquests dos premis, regals, i tens raó, jo també me'ls crec cada dia quan et llegeixo, i crec que te'ls mereixes molt! Potser els altres nominats també, però el simple fet que t'hagin pensat per una cosa així ja t'ha de posar feliç (i sé que ja t'hi va posar) i, si a més a més, acabes sortint guanyador, doncs ostres, quina ilusió més gran!
    Per molts premis C@TS més i un petó ben fort!

    ResponElimina
  9. Felicitats xiquet, no tenia cap dubte :)

    ResponElimina
  10. Felicitats Xexu!T'ho mereixes...per alguna cosa vam apostar per tu^-^.Ara a disfrutar-los...

    ResponElimina
  11. tu si que eres la pera limonera! no sé molt bé de que va aquesta història, glups... sóc la veïna despistada de Blogsville que no s'entera de res! però si t'han donat aquests premis m'alegre molt per tu. Perquè em pose contenta quan veig que has actualitzat el blog i puc llegir una nova història, reflexió i crec que ho fas molt requetebé!
    Enhorabona! :))

    ResponElimina
  12. Felicitats pels premis i pel teu blog, m'agrada molt.
    Saludets!

    ResponElimina
  13. Enhorabona! És que, a veure, les dues categories en què has guanyat reflecteixen molt bé l'esperit del blog :-)

    ResponElimina
  14. Xexu, moltíssimes felicitats ... i per duplicat a més amés. I una abraçada!

    ResponElimina
  15. et dic el mateix que a l'Assumpta: T'HO MEREIXES, en sèrio!!
    No fa gaire que ens coneixem, però penso que transmets amb el teu bloc, sinceritat, bona persona amb les seves coses com tothom, i sempre hi ets també a tot arreu.

    Per tant, MOOOOLTES FELICITAAATS!!!
    Et seguiré seguint... Muakc!!!

    ResponElimina
  16. Bé, podríem fer llargs debats força interessants sobre què et mereixes i què no, però t'estalvio la feinada de gastar saliva (o en aquest cas de deixar-te els dits al teclat) perquè guanyaria jo! Merescudíssims, i tant que sí!!!

    Per cert, que això de fer una gala virtual va ser una passada, us ho vau currar molt! Felicitats a tots els qui feu possible c@ts i a tu per partida... triple!! :)

    ResponElimina
  17. Moltes Felicitats, XeXu!

    Saps arribar a la gent i la gent t'estima!
    Petooons!
    ;)

    ResponElimina
  18. vaia... jo venia a felicitar-te, però abans hauré de satisfer la necessitat de respondre al que ha escrit anònimament aquestes cullonades... no et fa res, no que et faci esperar?
    Primer de tot aclarir que jo amb c@ts no hi tinc res a veure, a part d'haver-ne guanyat un l'any passat i estar nominada aquest any.
    Però que es qüestioni la bona fe i l'honradesa dels que se n'encarreguen em fot de mala llet.
    Els criteris que fem servir per proposar i per votar són personals, molt personals... potser massa i tot, no ho negaré, però són els nostres i per tan totalment vàlids. I si han guanyat els que han guanyat és perquè els hem votat i punto!
    hooooooooooooome!
    Qualsevol diria que els que hem 'perdut' ens hem quedat sense esma per viure, recoi. Si el que es tracta és de votar qui més t'agrada i ja està. I si els resultats no et fan el pes, doncs t'aguantes. A mi m'hauria agradat que en algunes categories guanyés algú altre i també que les meves propostes haguéssin tirat endavant i triomfat, però no és així, doncs perfecte! per mi continuen essent els primers de la meva llista i ja està. Respecto i molt l'opinió de tota la resta de gent que ha proposat, triat i votat. I en cap cas penso posar en dubte la feina de la gent de c@ts. Ni pensar-ho.

    ResponElimina
  19. Ara sí...

    Moltísimes felicitats Xexu! veus? a tu ja et tenia al capdamunt de la llista i els altres també t'hi han posat... si és que no et pots queixar, et visitem personetes amb molt bon gust! ;)

    una abraçada! i gràcies per tot ;*)

    ResponElimina
  20. BRAVO, ELUR!!! :-))

    Per mi, si qui es queixa es diu "Anònim" és com si no hagués escrit res...

    Si qui es queixés tingués nom (o nick) i s'identifiqués amb el seu blog, em mereixeria tot el respecte i ja li han dit a "C@ts" que li donarien totes les aclaracions que volgués, però si es diu "Anònim", doncs res.

    Un que s'avorreix i té ganes de tocar els nassos.

    ResponElimina
  21. Felicitats dobles o dobles felicitats, com vulguis!
    Quin goig llegir això després d'una setmana de desconnexió :)
    Ara anem pel tercer C@ts?

    ResponElimina
  22. Potser sí Assumpta, però ha de fotre molt que tinguis una feinada de por, que la facis tan bé com pots (que és molt), que procuris controlar-ho tot, que hagis de posar normes que saps que no agradaran a tothom (però algú ho ha de fer, sinó seria xauxa), que tinguis una idea i t'ajudin a dur-la a terma, que siguis honrat a més no poder,(perquè recoi, qui em pot dir que no són honrats en Xexu, en Jordi C, la Núr i l'Estrip?? que vinguin i que ho demostrin, i els cullons que podran!) i que a sobre et vinguin a dir trampós perquè el que fas, escrius, dius, penses, expresses agrada a una bona part de la gent que segueix això de c@ts... doncs no. I encara menys com a anònim donant a entendre que si se sap qui és l'any vinent no serà votat per haver-se queixat.
    Ho trobo una criaturada de molt mal gust.
    I ara mateix estic molt enfadada per estar dient tot això en aquest post que és per celebrar que en Xexu agrada a més gent que els altres. I és perquè és com és de maco i escriu com escriu i pensa com pensa. I prou.

    ResponElimina
  23. T'ho mereixes de veritat, no en tinguis cap dubte! Molta sort.

    ResponElimina
  24. Elur... ets un sol :-))

    Llegeix totes les opinions... totes menys una, la de la persona que no dóna la cara... i mira que diu tothom :-))

    ResponElimina
  25. Jo també venia a felicitar-te i ho faig: pels dos c@ts (merescuts sens dubte) i per la part que et toca en l'organització de tot plegat i de la gala en particular, va ser una nit molt divertida i emocionant, així que MOLTES FELICITATS

    En quant a l'anònim, penso que no són maneres. És pot parlar tot però sempre donant la cara i mai acusant sense proves, no es mereix que hi perdis (que hi perdem) ni un minut.

    MOLTES FELICITATS (si ja ho sé que ja ho he dit abans, però has guanyat dos c@ts no?) ;-DD

    ResponElimina
  26. MOLTES FELICITATS! per duplicat!

    No vaig poder assitir ala gala en directe pe`ro la vaig veure ahir al matí en diferit i us ho vàreu passar...;)

    ResponElimina
  27. Aquest anònim, en lloc d'anar escampant dubtes i sospites, el que hauria de fer és posar-se en contacte amb l'organització i demanar explicacions, si és que creu que ho ha de fer.

    XeXu, Jordi Casanovas i la resta de membres de l'organització, compteu amb el meu suport!

    Rita

    ResponElimina
  28. 2 premis!!!!
    moltes felicitats!! te'ls mereixes i tal i com diu en P-CFACSBV2C refelcteixen i molt l'esperit del blog.

    a seguir endavant amb els premis c@ts!!!

    ais, hi ha qui té mal perdre, eh,... x això van així un munt de coses, si una iniciativa tan bonica com aquesta ja genera polèmica,...és una mica trist, xò no deixeu que això enterboleixi la vostra feina! moltes gràcies per organitzar uns premis com aquests!

    ResponElimina
  29. Moltíssimes felicitats pels dos premis!!! Una abraçada! (I ja ho he dit a c@ts però moltes gràcies per tot aquest treball que heu fet)

    ResponElimina
  30. molt rebe nois, aixo es senyal q els blogs q guanyen valen la pena. Per sort o per dsgracia no stic molt enterada dl tma. Tot arribara. ;)

    ResponElimina
  31. felicitats! tu sí que ets un crack! bi-campió!

    ResponElimina
  32. Felicitats!!!!
    Deu fer molta il.lusió que et premiin. Jo ja només amb la nominació de l'any passat vaig estar molt contenta perquè et fa adonar que hi ha gent que t'apoia. Doncs felicitats a tu i a Cats, pels premis i donar així un reconeixement al treball de molts blocaires.

    ResponElimina
  33. XeXu, moltes i merescudes felicitats! I a pel de la temporada que ve!!

    ResponElimina
  34. Moltes felicitats, Xexu! T'ho tens ben merescut! M'agrada especialment el teu blog pels teus posts qüotidians perquè sempre fan pensar i et porten a reflexionar sobre coses en les que molts ens sentim identificats. Enhorabona! :)

    ResponElimina
  35. tots els que organitzeu el sarau dels cats sou pera llimonera, xexu. sols la feinada i el carinyo que li poseu mereix tots els premis del món.

    i posats a parlar de cracks, tu xexu ho ets una estona llarga. moltes felicitats pels premis i molt agraït pel dimarts que estic tenint.

    ResponElimina
  36. Xexu, felicitats i ben merescudes! Estic segura que estaràs molt content i és per estar-ho perquè llegint tots els comentaris es nota que la gent t'estima! però es que t´ho curres molt i molt (creieu-me que jo el conec!!)

    petons
    Raquel

    ResponElimina
  37. Sabeu el millor que té aquest humil blog que heu decidit premiar? Està claríssim: vosaltres. Em passaria un miler d'anys agraint-vos les felicitacions, les paraules maques, les abraçades, el suport... és que aquesta vida és massa curta perquè pugui acabar de fer-ho. Ja ho diu el títol, sou la pera. Em teniu molt mimat, que ho sapigueu.

    Els agraïments van per tothom, però si no destaco la gent que ha defensat a capa i espasa la credibilitat de C@ts, sense motiu, sense rebre res a canvi, sense que els vagi ni els vingui, estaria fent una injustícia. N'hem parlat ja a mil llocs, però moltes gràcies als que heu defensat fins el punt d'emprenyar-vos el projecte C@ts. Els legionaris de C@ts us haurien de dir, tot i que el símil militar no és que em faci el pes. La vostra confiança és la millor empenta per seguir endavant.

    Però paro ja, no? Que em poso tonto i faig discursets. Així que GRàCIES, i punt!

    ResponElimina
  38. He estat desconectada uns dies i no m'havia enterat! Moltes felicitats! De veritat que t'ho mereixes ;)

    ResponElimina
  39. Moltíssimes felicitats!! Aniré visitant-te!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  40. Ui! Però si encara no t'havíem felicitat aquí!

    No som res, nano... Moltes felicitats XeXu!

    Diguin el que diguin, merescut, eh?

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.