dimecres, 19 d’agost de 2009

Rescat

ASSUMPTA:
TENIM UNA DE LES CANELLERES QUE VAS FER PER LA TEVA FONT BARCELONINA. SI VOLS TORNAR-LA A VEURE SANA I ESTÀLVIA SEGUEIX LES INSTRUCCIONS I NO AVISIS A LA POLICIA I ENCARA MENYS AL COR DE L'ANGINESCA.




EXIGIM COM A RESCAT QUE PAGUIS UN DEUTE QUE TENS, QUE ESMENIS UN GRAN GREUGE COMPARATIU QUE VAS FER LA TEMPORADA PASSADA. HAURÀS DE FER UN POST DEDICATÒRIA A ALGUNS JUGADORS DEL BARÇA QUE HAN ESTAT INJUSTAMENT TRACTATS PER L'AFICIÓ, I QUE ES MEREIXEN RECONEIXEMENT. ÉS FÀCIL FER-HO PER L'INIESTA O L'ETO'O, OI? DONCS PAGA ARA O NO TORNARÀS A VEURE LA CANELLERA AMB TOTS ELS FILS. ENALTEIX, PER FI, LES GRANS FIGURES DE BOGARDE, CHRISTANVAL I OKUNOWO!!!


ANÒNIM

42 comentaris:

  1. Jajajajajajja

    QUÈ BO!!! QUÈ BOOOOOO!!!!

    No sé ni que dir!!! juasssss només puc riure :-)))

    I el detall de posar la canellera junt amb el posa-vasos de l'Hereu per demostrar-ho!! juaaaaaaaaassssss

    No pagaré el rescat! És teva i ben teva jajajaja ter l'has guanyat!! :-))))))))))

    ResponElimina
  2. Amb el teu permís, vaig a enviar mails a amics i parents perquè vegin aquest post teu, Anònim, :-)))

    Ja cal que te la posis per veure el Gamper per la tele aquest vespre jajajajaja

    Ostres, què bo!! què bo!! :-)))

    ResponElimina
  3. si home!!!!!!!!!!!!!!!

    segrest i a sobre tortura al costat del Jordi Hereu!!!!!!

    no s'hi val, aquestes ments perverses,...je, je, je... i ahir que vaig dubtar i decidir deixar-la en llibertat!

    Assumpta, ni una sola paraula! en Bogarde amb molt d'esforç recordo la cara, però dels altres, ni en somnis els podria recordar!

    ResponElimina
  4. osti això més que un premi a canvi, és un càstig!!

    Que bo el post, m'estic pixant de riure, jajajaja. Ja ens feia falta una mica a tots llegir un post d'aquests, que sembla que l'ambient està una mica "apaciguat".. no serà la calor. NO?

    ResponElimina
  5. Boníiiisssim,
    una idea genial!!!

    juassssss

    ResponElimina
  6. Jajajaja! Que bo! Molt be, XeXu, sembla que aquesta calor s'estava enduent els bons ànims blocaires... els riures van de conya!

    ResponElimina
  7. Mira, Assumpta, un altre "anònim" :-D

    Que bona, la idea del post! :-D Sort que ella és una bona culé i se'n deu recordar…

    ResponElimina
  8. Uala!
    Què divertit! M'acabes d'introduir en una història que he trobat la mar de simpàtica!

    Els propers cops que passi per aquesta zona de barsalona ja em miraré la font dues vegades!

    ResponElimina
  9. Jajajaja, molt bona idea segrestar-li a Assumpta una de les seues canelleres :D

    ResponElimina
  10. Haha!! Boníssim, Xex... d'aixòòò... Sr. Anònim! :-))

    ResponElimina
  11. Que bo, Xexu, quina gràcia! ja deia jo que quan tornaria a Barcelona ja no en trobaria cap!

    A veure com va el Gamper amb la canellera posada! No ens fallis!

    ResponElimina
  12. XeXu, tu no pateixis, eh? que això del Gamper no ha estat res :-))

    Jo em comunico telepàticament amb totes les meves obres. Pensa que aquesta canellera ha sortit de la meva ment i de les meves mans, porta la meva energia de culé-optimista... tu cuida-la molt be i ja veuràs que ens portarà molta sort!!! :-))

    I ara em posaré tota transcendent :-)

    Com ha dit Instints en aquest temps de tanta calor, amb aquest aixafament que tots portem al damunt (al menys jo molt, que tinc uns peus i uns turmells inflats que no sé ni com m'entren les sabates, que em canso molt, que...) un post com el teu és una genialitat que s'agraeix molt!! :-)))

    Com ja he dit al meu blog, crec que aquesta situació és una de les coses més divertides que he viscut en els catorze mesos que fa que tinc el blog actiu i no paro d'explicar-ho a tothom que puc :-))

    GRÀCIES!!! :-))

    ResponElimina
  13. cor anginesca repartit arreu catalunya. STOP. difícil reunió per solucionar tema. STOP. millor pagar rescat. STOP ...

    bogarde: corporització d'un armari de tres cossos en futbolista. tot força especialment per transportar les porteries mòbils als entrenaments. se'l troba a faltar.

    christanval: mai s'ha vist, damunt la gespa del camp nou, un jugador que sembles córrer trepitjant ous amb tanta elegància com ell.

    okunowo: carriler dret de llarga trajectòria i resistència. segueix corrent, sempre per la dreta, intentant establir el record de voltes al món. de moment en porta tres.

    ResponElimina
  14. Ostres, si no faig via no en quedarà cap per endurme'n...

    Jajaja, molt bo Xexu... ai se m'ha escapat... volia dir anònim

    ResponElimina
  15. Es genial , tot i que l'anonimat no està gaire ben solventat , em penso que t'enxamparan.

    ResponElimina
  16. mare de deu....esta boig!!!!!
    jajajjajaja
    jajajajjajajajja

    ResponElimina
  17. Jajajaja boníssim el pagament de rescat de l'Òscar :-))
    Jo, a part del Bogarde, no sé si hagués pogut dir una frase dels altres dos :-)))

    En tot cas, crec que la canellera està feliç a cal XeXu, diu que no fa tanta calor i que hi ha dos gats que juguen amb ella amb molta delicadesa jajajaja

    ResponElimina
  18. ostres que divertit!!! m'has fet somriure amb aquest escrit, mira que fa pocs dies vaig esta al seu costat!!

    ResponElimina
  19. Ara si que puc dir que la calor de Barcelona fa tornar malament a la gent jajajaja. Esteu fatal!

    Una per penjar-ho i l'altre per agafar la canellera i a sobre demanar rescat!

    Jo el que proposaria és que Assumpta fes canelleres per a tots del Barça. Ara no que fa calor, però per quan comence la lliga, així vos les podreu posar :)

    Ah, a mi no me cal canellera eh? :P

    ResponElimina
  20. Salut!

    Quin tip de riure, nano. I això que has oblidat alguns dels blaugranes més carismàtics com Romerito o Amunike (qui no recorda el ja mític crit de "Campeolones").

    I si només parlem d'aquesta temporada, després d'homenatjar l'Etto'o caldria fer el mateix amb en Hleb i en Cáceres, no?

    ResponElimina
  21. Ara sí que noto que sóc raro. No he entès el significat d'aquest post.

    ResponElimina
  22. Estic d'acord que l'Assumpta ha d'escriure d'altres jugadors, pero exigir-lo fent servir la pobreta canellera que no te culpa de res :-))

    M'alegro molt que una de les canelleres sigui en mans d'un seguidor de l'Assumpta, despres de la seva feina no pot ser que totes s'hagin anat amb els turistes.

    M'has fet riure una estona, moltes gracies...

    ResponElimina
  23. Caram!, la calor fa estralls a les neurones, eh?!

    Li posarem fàcil a l'Assumpta (si és que reconsidera això de no pagar el rescat).
    Mira't
    http://www.youtube.com/watch?v=anoKIR1ZaGA

    Salut!

    ResponElimina
  24. Boníiisim!! jajaja Aquí un dels components del Cor de l'anginesca al rescat!!

    Jo apuntaria també Romerito, Litmanen i Amunike!!

    ResponElimina
  25. Litmanen? El Barça va tenir un tal Litmanen?... ostres, ostres. Ni ho recordo :-)))

    ResponElimina
  26. Hahaha boníssim... he de dir que no en tinc ni idea de qui són aquests homes, jo hauria de tirar molt de Mr google o viquipèdia per poder-ne fer una ressenya i recuperar les canelleres! Però ja veus que l'assumpta prefereix que les canelleres segueixin sent comanyes de viatge d'aquest misteriós "anònim", el seu posa-vasos de l'hereu... i juraria que les canelleres seran a prop d'un parell d'entremaliats anomenats Blog i Bamboo ^^

    ResponElimina
  27. caram quina mala baba, l'okunowo també!

    jajaja, molt bo!

    ResponElimina
  28. Oh! Que cruel!

    No, vinga, MOLT BO! :) haha

    ResponElimina
  29. La mare que us va matricular tots amb les cabelleres, si les he vist al diari!!!! Jollons, "Follon blaugrana a Blogville", se'n dirà la peli...

    ResponElimina
  30. Molt bo aquest post, he rigut molt.

    Dels jugadors que esmentes, del Bogarde sí, que semblava un armari ambulant, però dels altres em costa, ara que una mica de mala llet triant els futbolistes també eh... mira que posar l'Okunowo....

    Muaks.

    Assumpta, jo també vull una canellera d'aquestes!!!!

    ResponElimina
  31. Jejeje LUTHIEN, si et dones pressa em sembla que encara n'hi ha dues!! :-))
    Quan jo vaig veure el post tampoc podia parar de riure. Així, escrit tot en majúscules, amb les "proves" del segrest, signat com "Anònim"... GENIAL!! :-))

    ResponElimina
  32. Bé, ara que ja han passat un parell de dies ja puc dir que l'anònim el vaig fer jo, ningú no s'ho esperava, oi?

    Gràcies a tots per comentar aquesta petita broma feta a arrel del post de l'Assumpta. Vaig pensar que a ella li faria gràcia, però m'alegro molt d'haver-vos fet riure una mica a tots. Sempre va bé, no? I no es maco això de tenir coses compartides i anar saltant de blog a blog? Que aquí som com una gran família, home.

    ResponElimina
  33. Jajajaja no, no, ningú s'ho esperava :-))

    Una de les coses més divertides viscudes des de que tinc el blog on s'ha barrejat món real i món virtual i que m'ha fet riure moltíssim :-)))

    ResponElimina
  34. Si va de jugadors del Barça tan clàssics com lamentables també hi hauria Korneiev, Jose Mari, Eskurza o Escaich...

    ResponElimina
  35. Ostres, només me puc repetir! Molt bo.

    M'he enterat tard d'aquest afer original però no he pogut evitar dir que aquestes coses m'encanten. Una mica a l'estil Amelie!

    Utnoa

    ResponElimina
  36. Xexu, genial, de debó, felicitats a tots dos pel sentit de l'humor....i felicitats per la resenya al 3cat24, molt i molt merescut! Una salutació cordial :)

    ResponElimina
  37. Eeeeeeeeei!!! Ha sortit al 3cat24 :-))

    http://www.3cat24.cat/noticia/326283

    Ho he sabut ara, llegint a la Cris!! :-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.