dilluns, 24 d’agost de 2009

Mareig

Aquests dies em sento una mica perdut, va a temporades això. Ja no a temporades, a estones. Em sento a la deriva, sense saber massa bé on vaig. Les vacances donen massa temps per pensar, i pensar acaba fent que donis voltes i voltes sobre les mateixes coses fins que acabes marejat, i se t'oblida cap on és la línia recta. I entre alegries i tristeses, entre dubtes i rialles, passen els dies sense treure res en clar. Aviat començarà un nou 'curs' i tornar a la rutina. El pitjor és que no sé si això és bo o dolent. Miraré de decidir-ho.




Me'n vaig uns dies més, per fi viatjo a Escòcia. Porteu-vos bé en la meva absència, eh? Penseu que estaré més comunicat aquest cop, segurament podré escriure alguna cosa des d'allà. Però no podré seguir el ritme habitual. Fins la tornada!

30 comentaris:

  1. Doncs res, ara pots pensar en el viatge i no en altres coses. Que vagi bé per Escòcia! :-)

    ResponElimina
  2. Que tinguis un molt bon viatge, que t'ho passis de conya i fes el favor de descansar de pensar una mica, home! :P
    Uns petons, maco!

    ResponElimina
  3. tots ens sentim una mica perduts de tant en tant, no t'amoïnis. sols cal continuar caminant.

    gaudeix moltíssim del viatge i de la fresqueta, segurament et reconfortarà i deixaràs el mareig enera!

    ResponElimina
  4. T'entenc, Xexu, t'entenc molt. I per això em sap greu, que estiguis així, perquè sé que no tenir clar cap on tirar, o què necessitem per ser feliços, o què no ens acaba d'agradar del que tenim... tot això és fotut. De vegades penso que tenim massa coses, massa opcions i massa somnis, i per això (alguns?) tenim tendència a la insatisfacció més o menys continua.

    M'ha sortit de dins, aquesta parrafada. Ara disfruta d'Escòcia, i que aviat (re)trobis el camí.

    Hugs!

    ResponElimina
  5. molt bon viatge!! i no et descuidis les biodramines! ;)

    fins després!

    ResponElimina
  6. Sí, de vegades ens perdem i de vegades hem de deixar d'escoltar Coldplay, especialment si ets en Xexu i si es tracta de Viva la vida. Quin títol més irònic, per un àlbum tan forat negre com és aquest.

    Ei, no em mal interpretis, que m'encanta l'àlbum! però no deixa de ser un forat negre.

    ResponElimina
  7. Ufff... si he de ser absolutament sincera, quan he llegit aquest post se m'ha fet un nus a la gola i se m'han ennuvolat els ulls, perquè jo també vaig absolutament perduda...
    És tan fàcil veure'm riure com plorar en questió de pocs minuts. Visc en una muntanya russa que em fa por que cada vegada tira més avall i poc amunt.

    És tan fàcil dir-me alguna cosa que em faci sentir molt feliç com que en pocs segons una altre cosa m'enfonsi...

    A vegades em recordo d'"abans" quan jo no plorava mai i era una noia forta, normal...

    Tinc un motíu molt, molt gran per ser feliç i un milió de motius petits per a no ser-ho i vaig fent equilibris...

    Respira fons XeXu i no permetis mai que les tristeses es facin fortes al teu cor. Treu la força d'on puguis i agafa't fort a qui et regali somriures, a qui et transmeti pau.

    Vas a Escòcia!! jejeje no faré un altre comentari tan llarg com "aquell" jejeje però, veus? només pensar en Edimburg ja torno a somriure :-)) Menja't unes quantes Shortbread en nom meu jejeje i gaudeix tot el que puguis d'aquesta preciosa ciutat i de la companyia dels bons amics, dels amics de veritat... Ah, i jo sempre em porto bé jajaja :-))

    Fins a la tornada!!

    ResponElimina
  8. Porta't tu bé i recuperat, uns dies, un temps, les cares de la teva gent, desconnectar i amunt sempre... ens llegim...

    ResponElimina
  9. Bon viatge Xexu!!! Ja decidiràs quan tornis!!! Muack!!!

    ResponElimina
  10. Bon viatge, Xexu! I porta't malament, passat'ho bé i carrega les piles per tirar endavant. Una abraçada!!!

    ResponElimina
  11. bon viatge, no ets deixis la faldilla!

    ResponElimina
  12. jo també em trobo molt perdut últimament però per altres motius.
    Espero que tinguis un molt bon viatge!

    ResponElimina
  13. Cada "nou curs" és, volguem o no, un reset. Un nou dia. S'ha d'aprofitar... jo tinc ganes de que acabi ja l'estiu, sincerament...

    I gaudeix molt d'Escòcia!

    ResponElimina
  14. Bones vacances i aprofita la bella Escòcia per trobar pau.

    ResponElimina
  15. Que tinguis un bon viatge i que descobreixis moltes coses. Crec que aquest cop el que et passa és només que estàs massa ociós per això de les vacances. Tenir més temps que no és habitual per pensar pot esdevenir una bomba de rellotgeria!

    En fi! Que t'ho passis molt i molt bé, guapu!

    ResponElimina
  16. A voltes la línia recta no és la que ha de ser... Que m'ho diguin a mi!
    Bona estada a Escòcia.
    Per cert, i si no ens portem bé que? Fer alguna malifeta de tant en tant es bo.

    ResponElimina
  17. Que tinguis una bona estada!! :-)

    ResponElimina
  18. Això del mareig em sona...
    Ves-te'n allí, desconecta, passa-t'ho de conya, porta't bé o no (sempre amb aquell punt de trapelleria...), gaudeix de cada moment, i torna, que t'esperem!!!!
    muaks.

    ResponElimina
  19. Bon viatge Xexu i de les "cabòries" fins les vacances vinents, tot i que no creguis, jo penso que són ben positives. Primer ens sembla un "mareig" però ajuden a posicionar-nos...

    ResponElimina
  20. XeXu, vaig molt bé per Escòcia! A gaudir-ne molt! Ah! I espero que trobis la teva línia recta...

    ResponElimina
  21. T'entenc molt bé, XeXu. Aquests dies de vacances he pogut desconnectar molt i ara a la tornada a la feina una
    "bufetada" m'ha fet tornar de cop. Llavors t'adones que no saps si es millor pensar... o no fer-ho. Aaaiiis!
    Gaudeix força de cada moment d'aquests a la magnífica Escòcia i deixa que durant aquests dies la mateixa vida et mostri el camí que cal seguir.
    Una abraçada i fins la tornada!
    ;)

    ResponElimina
  22. Jo mai faig un mes sencer de vacances, com a molt una quinzena, així m'estalvio aquestes "coses".... Molt bon viatge, i descansa.... la canço m'encanta!

    ResponElimina
  23. Que passis unes bones vacances, disfruta, oblida't de tot i quan tornis ja ens explicaràs. Records també de la Mireia

    ResponElimina
  24. Ojo amb el whisky..........que n'hi ha molt ....i de molt bo . T'ho puc certificar.......
    Bona estada i no penso portar-me be perquè es molt avorrit

    ResponElimina
  25. Els aires escocesos t'ajudaran. Molts ànims i un petonàs!

    ResponElimina
  26. Això us passa per teni vacances. A treballar i a aixecar el païs tots, colla de ronsos!!!!!

    [una que no ha tingut gairebé vacaces i està putejada... xDDD]

    ResponElimina
  27. XeXu, no saps pas de quina repulsiva i xafogosa calor t'estàs lliurant. Si sents a dir que ha plogut i han baixat les temperatures no facis cas. Han baixat un o dos graus i la humitat ha pujat fins a límits fastigosos. I de ploure? quatre gotes.

    Espereu-nos, que venim!! :-)) Quedem tots a Carlton Hill aquesta tarda a les cinc i anem a un lloc tranquil a prendre el te!! :-))

    ResponElimina
  28. Un petonàs, una gran abraçada i una companyia que et seguirà en allò que abans deien "eter" i tranquil, a mi em passa cada any, perdo tota la rosa dels vents...

    ResponElimina
  29. Bon viatge! He estat a Escòcia, és un païs preciós, t'agradarà i espero que t'ajudi a tornar a trobar la línia recta.
    Salutacions al Nessie :)

    ResponElimina
  30. Ei, moltes gràcies a tots i a totes pels vostres comentaris i els vostres ànims! Tot va molt bé per aquí a Escòcia. De tant en tant em puc connectar i tot i que no em puc posar a llegir posts (us tinc dit que no escriviu quan no hi sigui, que ja veig la feina que tindré!), puc treure el cap per aquí per dir alguna cosa. Gràcies per seguir passant tot i la meva absència.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.