dimecres, 15 de juliol de 2009

Una finestra de veritat


Quan estava de trasllat de l'altre pis, vaig explicar que havia fet fotos de tots els raconets per no oblidar mai el meu primer pis d'emancipat. Vaig penjar-ne una que era el meu racó virtual, des d'on escric en aquest blog i llegeixo els vostres. Vaig pensar que, quan estigués establert, ensenyaria el meu nou espai, i aquí us el mostro, un dels racons de la casa que em sembla que guanya en molt a l'anterior. No em negareu que és més agradable.

I l'altre cop no ho vaig fer, tot i que es va comentar, però ara sí, em permetreu que faci una mica el tafaner i us demani que fotografieu el vostre raconet d'escriure i ens l'ensenyeu. Sense compromís, eh, això no és cap meme, però és maco ensenyar la nostra finestra al món virtual, no? Ei, els que aneu amb portàtil no us escaquegeu, eh? Segur que teniu un lloc preferit on plantar-lo. Qui s'hi anima?

54 comentaris:

  1. Uaaaaaaau!!! Tens tota la raó, és molt, molt més maco ;-)

    Veig que conserves el posa-vasos amb la cara del Jordi Hereu jajaja

    Mòbil amb carcassa blanca, què curiós... claus, un ninotet que no veig massa bé (podria ser en Shin Chan?)

    Però la finestra és espectacular!! T'ho dic de veritat, m'agrada molt ;-)

    Jo també tinc una finestra al meu raconet, però és petitona i la tinc a la meva esquerra. O sigui, al davant tinc paret blanca, a l'esquerra una finestreta petita (per on puc veure si hi ha núvols bonics per agafar la càmera i sortir corrents per la cuina a fotografiar-los bé jeje)

    Jo ja et vaig posar una foto de tinc del meu petit despatxet a l'altre post, allí segueix enllaçat però, si vols, no tinc cap inconvenient en tornar-ho a posar aquí...

    Espera :-))

    ResponElimina
  2. Abans he esborrat un comentari perquè jajaja havia escrit que tinc la finestra a la dreta i la tinc a l'esquerra!! (estic ben malament, eh?) jajaja

    No sé si és la mateixa foto que vaig posar a l'altre article, perquè no ho he anat a mirar, però bé, aquí la tens. Actualment està igual, però els munts de papers han multiplicat la seva alçada per 2,3 i hi ha dos mugs més que fan el paper de porta llàpissos. Pel demés, tot més o menys :-))

    ResponElimina
  3. Jajajaaja! Et confesso que he xafardejat els objectes que tens damunt la taula: el clauer de qui sigui de South Park, el mòbil nokia (ho sé pq és el mateix que té la meva parella- i molta altra gent, un estoig kappa...

    Em continua sorprenent que, igual que vaig pensar de l'altre, és un lloc desangelat, com de pas, que no mostra gaire de la persona... No sé, em va sorprendre molt i em continua passant. Suposo que em sorprèn, no tant pel que veig o per com és, sinó per la imatge que jo m'he fet de tu a través del teu blog.

    La finestra, ni que sigui perquè hi ha un arbre, una mica de verd, ja val molt la pena. Ja m'agradaria a mi poder treballar davant d'una finestra!

    ResponElimina
  4. jejeje. Doncs per llum no et queixaràs eh? tots dos racons són xulos, a un hi tindràs alguna especial i a l'altre una altra.
    Faré el què proposes, sí, sempre hi havia pensat que estaria bé publicar una foto del nostre raconet. Em semba molt bona la idea, tot i que tinc portàtil i em vaig movent per la casa segons el què vulgui fer a l'ordinador. Ho faré!! Petonets

    ResponElimina
  5. Perdó... torno a ser jo. És que he anat a mirar l'altre post teu i he vist que allí no et vaig posar foto sinó que et vaig linkar un post meu en que explicava com era tot el despatxet i amb dues fotos. La que es veu l'ordinador i tal és casualment!! la mateixa que he posat aquí!!

    Per més detalls, diré que la foto és del 22 de juliol de 2008, o sigui, té un any i la vaig fer a les 11:25 del matí :-)

    ResponElimina
  6. Molt bé, davant de la finestra, com el meu lloc. M'agrada estar davant de la finestra. El meu lloc ja va sortir al vídeo de els Històries veïnals, però no em fa res tornar-lo a posar... però he d'esperar un moment que tingui menys coses sobre la taula...

    ResponElimina
  7. Feia molt de temps que no passava per aquí. La veritat és que aquest semestre ha estat el pitjor que he tingut mai. Tantes nits sense dormir per culpa dels treballs de la uni, els examens... I encara no ha acabat, m'estic passant les vacances estudiant per les recuperacions. És la vida, què hi farem...
    I com que ets molt actiu aquí, aviam si a poc a poc vaig llegint els posts anteriors alhora que et segueixo.
    Ara sóc cals pares, però quan torni a casa, ja en faré una foto :)

    ResponElimina
  8. Un racó amb molta llum. Jo també estic esperant canviar de casa, buscaré un racó en iluminat per al meu. Ara no soc a casa, aquesta tarda penjaré la meva fotografia.

    ResponElimina
  9. al final sí, no és un meme però faràs que tots ensenyem les "nostres intimitats".Aquest cap de setmana faig la foto i penjo el post. Sort de l'Assumpta que ha explicat lo el posavasos que jo em pensava que era un foto d'en Bush.

    ResponElimina
  10. Ah, company, quin raconet més encisador!
    Jo ja el vaig ensenyar aquí
    La única diferencia notable seria que, a part del portàtil de la feina, ara hi ha un iMac ;¬)

    ResponElimina
  11. ostres quin goig!!!
    a mi em tenem de cares a la pared...pero tinc mes de 3000 amics aprop meu...
    quasi res...entre ells i vosaltres es el meu raconet preferit
    ja us l'ensenyare quan hagi fet dissabte...
    jejejjeje
    ara, no es veu el sobre de la taula...!!!
    ets afortunat!!
    ;)

    ResponElimina
  12. Molt millor que l’anterior, XeXu!, Quanta llum! Tenir un finestra davant, val un imperi, encara que a vegades a l’estiu l’hagis de baixar una mica. Ja m’ho diràs.Les meves finestres al món.
    ;)

    ResponElimina
  13. La finestra hi fa moltíssim, XeXu! Quanta llum! Això sí, estic del tot d'acord amb la Susanna: hi falta... vida? És com si no t'haguessis acabat d'instal·lar... Un pot per als llapis, vols dir que no l'hi podries posar? Clar!, que jo també estic molt acostumada al meu, que té tot de coses sobre la taula (pis petit = 1 taula per a l'ordinador, les labors, els àpats i qualsevol altra activitat que demani taula!).

    T'envejo aquesta finestra i tota la llum natural que t'hi entra... ains!

    ResponElimina
  14. Jajajaja, quan vegis el meu raconet t'ofegaràs de riure....

    Petons estimat!

    ResponElimina
  15. Aquest racó fa patxoca!! Avui si me'n recordo, fotografio el meu racó!! La finestra, a mà dreta!

    ResponElimina
  16. Quina finestra!!! Jo a davant hi tinc el Mercadona! ;)

    A mi, m'ha costat molt adaptar-me a aquest nou espai... Vull dir, que jo sempre havia escrit a casa els pares, a l'habitació del mig, amb el PC compartit amb la meva germana i la decoració eclèctica de tota habitació feta a pedaços: escriptori vell, cadira nova, prestatge del pis antic... i, quan e vaig traslladar amb elmeurei, va ser tot un xoc... estava mb un espai que no era meu i no em sentia còmode. De fet, fins no fa gaire que no m'hi he sentit. Crec que ja ho havia dit en un post fa pocs dies...

    Bueno, molt xulo, ara a escriure molt!

    ResponElimina
  17. Quanta llum que tens! Jo també procuro posar el portàtil prop de la finestra...! :)

    ResponElimina
  18. Tanava a preguntar qui era el del posa-vasos/ alfombreta pel ratolí però l'Assumpta ja m'ho ha contestat :)
    Molt maco el raconet, un escriptori sense finestres no és res :)

    ResponElimina
  19. Ho he vist en un altre comentari, tens al Cartman! És el preferit d'una de les meves germanes :)

    ResponElimina
  20. Dons si que és maco i amb llum natural.
    Vols a foto del nostre raconet? Jo tinc un portàtil MAC per quan no em trovo bé i un altre windows (ecs) de sobretaula...
    Igual faig a foto del primer quan em fa servei... m'ho rumio jeje

    ResponElimina
  21. M'ha agradat molt que la gent ho hagi enllaçat però jo no ho sé fer. M'ho expliqueu? Així també podré fer-ho! Merci! Això sí, una finestra amb un espai verd... és magnífic! (però no he xafardejat les cosetes, que no m'agrada fer-ho...)

    ResponElimina
  22. Sí que és bonic sí. La meva finestra on tinc l'ordinador dona a un celobert, em sembla que no cal que té l'envii la foto.

    ResponElimina
  23. Ei! M'agrada molt aquest post!
    Jo tb en vaig fer un quan em vaig traslladar al pis on estic ara. Però, a l'inrevès que tu, explicava que trobava molt a faltar la finestra de la meva antiga habitació. Em donava tanta vida!!
    Per sort, aviat tornaré a canviar de pis i, novament, em buscaré un raconet amb una finestra plena de llum i de vida!!

    ResponElimina
  24. Com he dit avui matí aquest és el meu raconet, no es veu cap finestra, però tinc la terrassa a l'esquerra i entra molta llum

    ResponElimina
  25. M'agrada més aquest raconet ple de claror de dia.Ja et passaré la meva^-^

    ResponElimina
  26. veus com aquesta casa té moltes coses bones!!! hi entra el sol sempre!
    i tb hi haurà lloc per fer una mica de "ventana indiscreta"!

    al final no me n'he sortit. l'html i jo som incompatibles! de racons amb l'ordinador en tinc dos, ventatges de tenir portàtil, l'oficial i l'oficiós. tots dos penjats al vuit8ena

    ResponElimina
  27. Ara em faràs netejar els vidres i treure la pols?

    ResponElimina
  28. Sí que has canviat a millor, sí...
    Personalment sóc de portàtil i la majoria de coses les escric al lavabo assegut a la tassa, llavors surt el que surt... Però si els grans compositors han fet grans coses tancats al lavabo, què impedirà que la inspiració m'arribi en les estones de major cavil·lació?

    PS: Cal que et planti un enllaç al meu lavabo o te l'imagines?

    Això sona a escaqueig, nano...

    ResponElimina
  29. Ara mateix ets al lavabo, Sergi? oi que no? Doncs vinga foto!! :-)

    ResponElimina
  30. Ooooh! És tremenda aquesta mossa...
    El nano mandrós ja dorm i jo no tinc permís per fer una foto del lavabo, hi hi hi...

    ResponElimina
  31. Sabia que no podríeu resistir a respondre, PiTis!! jajaja conec als de la meva espècie :-))

    Per cert, XeXu, el ball de "b" i "v" d'abans ha estat producte de la son i la calor :-))

    Bona nit, em retiro que és moooooolt tard :-)

    ResponElimina
  32. quan tingui un racó 'meu' prometo que l'ensenyaré, de moment només en tinc un de manllevat...

    ResponElimina
  33. m'agrada molt més aquest que l'altre Xexu... aquí hi ha llum, aire, horitzó!

    ResponElimina
  34. Moltes gràcies a tothom que ha comentat aquest post, i encara més a aquells que heu tingut a bé fer el que us demanava i heu penjat una foto del vostre raconet, de la vostra finestra al món virtual. Bé, em referia a que féssiu un post al vostre blog amb la foto, però els que me l'heu passada per aquí també heu satisfet la meva curiositat. Ara ja sabeu, cada cop que algú canvii de casa, que ens ensenyi la seva nova finestra!

    Assumpta, que tafanera que ets! El posa-vasos de l'Hereu segueix amb mi, així el segueixo putejant! I el nino no és en Shin Chan, és en Cartman de South Park. El teu racó ja me'l coneixia, és veritat. Però ja saps què cal fer per disminuir la pila de papers. Jo a l'altre pis tenia temporades, de vegades no es veia la taula, però després vaig optar per tenir-ho endreçat. La finestra que tinc està molt bé, però el que em cansaré de dir serà que el millor és el conjunt de l'habitació, que no surt a la foto, però és la millor habitació de la casa, la que hi passo més estona. I si l'acabo deixant com jo vull, serà un racó fantàstic.

    Susanna, em sembla que ja t'he contestat prou al teu blog. Potser no mostra res de com sóc, però tots ens amaguem una mica, oi? Per mi el més important és l'ordinador, i el que hi ha dins. A més, el millor és el conjunt de l'habitació, és la millor de la casa gràcies a la finestra i a totes les estanteries amb llibres que hi ha. I el nombre de llibres espero que vagi creixent, per tant, necessitaré més estanteries!

    Instints, esperaré a veure el teu racó o racons, que el portàtil te'l pots posar allà on vols! A mi també em fa gràcia, per més que hi penso, em costa imaginar com és la vostra finestra, més que com podeu ser vosaltres físicament.

    Carme, tothom que ha passat per casa ha considerat aquesta habitació com la millor. És la que té millors vistes i la tinc maqueta, i més que la vull tenir. Fa molt poc vaig tornar a veure el vídeo de les HV, no sé on me'l vaig trobar i em va fer gràcia tornar-vos a veure, m'encanta!

    Yuji, m'alegro de que passis, tot i la feinada que tens. Noi, qui vol estudiar, ja sap el que li toca. Però tard o d'hora acabaràs i després trobaràs a faltar aquesta vida. A veure si ens ensenyes el teu racó quan tornis a casa.

    Angle, és prou acollidor el teu racó, i sembla que t'arriba molta llum. Em quedo amb el detall del dimoniet del quadre, eh? En el nou pis has de trobar un racó que estigui, com a mínim, tan bé com aquest. Gràcies per animar-te a mostrar-ho al món.

    Mireia, podria ser el Bush, perquè l'objectiu seria el mateix, plantar-li la tassa de cafè a sobre cada matí, i si goteja, a veure si es crema. Però no sé si suportaria veure la cara del Bush sempre aquí al costat, i en canvi l'Hereu és com més d'estar per casa. A veure el teu racó, que ja estem a cap de setmana!

    Barbo, caram, quin racó més íntim, i com et fas l'interessant escrivint a la moleskine, hehehe. Un iMac, com ens cuidem, no?

    Sargantana, la gràcia és ensenyar-ho tal i com està, dona! Jo també he tingut temporades en que no es veia la taula, uf, però al final fins i tot el desordre cansa.

    - assumpta -, déu n'hi do el teu racó també, amb la finestrassa aquesta, tot i que no es veu què hi ha a l'altre cantó. I una tassa de Barcelona '92?? Té anys això, eh?

    Núr, ja hi tinc un pot per als llapis, de fet en tinc dos, un de fusta que m'agrada molt, però que és estret, i un cubilet de jugar a daus, que ara té altres funcions. Estan darrera la pantalla de l'ordinador, a la foto no es veuen. De totes maneres, et diré que hi ha poca cosa, no necessito pràcticament res per escriure a ma, i alguns bolis que sí que faig servir estan tirats per aquí.

    Zel, doncs si he de riure, ensenya-me'l, corre!

    Estrip, de llum no en falta.

    Jordi, doncs esperarem que ens l'ensenyis. Segur que hi tens alguna cosa del Barça! Tio, que diuen que hem fitxat a l'Ibra!

    ResponElimina
  35. AnnaTarambana, a mi m'encantaria tenir un mercadona davant!! Potser sí que l'entorn condiciona molt a l'hora de sentir-se còmode per escriure, però em sembla que a mi em pot el vici, l'ordinador és de les coses més importants de la casa, i estigui on estigui, jo hi tendeixo. De fet, el pis estava buit del tot, a excepció del router, que va ser el primer que hi vaig tenir. Quan em vaig instal·lar ja tenia internet, i de seguida a escriure. No vaig notar el canvi.

    Ma-Poc, fa com goig fer servir llum natural com a il·luminació, oi?

    Ana, sí, sí, no és una alfombreta, és un posavasos. Sempre que vinc amb algun recipient amb líquid acaba sobre de l'Hereu. Ja fa temps que és amb mi, i li he agafat afecte. Com a posavasos, eh? I en Cartman també m'acompanya fa temps, molts cops mentre llegeixo posts l'apreto amb la mà, és antiestrès!

    Deric, ja ho vaig veure, gràcies!

    Va Menta, anima't, és maco veure des d'on ens comuniquem amb el món virtual, no?

    Cèlia, la meva intenció és que féssiu un post al vostre blog ensenyant-ho. Si vols et passo el codi per posar links als comentaris (i a qualsevol altre lloc que no t'ho faci directament), però no cal. No et creguis que és una zona verda, eh, són uns abrets, però donen color!

    Marta, tant és que sigui més maco o més lleig, la qüestió és que és el teu raconet i no te n'has d'avergonyir. Ho podries ensenyar perfectament, però és cosa teva el fer-ho o no.

    Yo, és clar, això sempre pot passar, que trobem a faltar un lloc anterior. Però tant és, perquè encara que algun altre fos millor, ara tens el que tens, i segur que passes bones estones davant de l'ordinador igualment. I si no ho vols fer ara, quan canviïs de pis a veure si trobes un lloc que et convenci, i ja ens n'ensenyaràs una foto.

    Judith, a veure com serà des d'on escrius les teves coses.

    Rits, ja he llegit i comentat les teves fotos, tinc la impressió que casa teva ha de ser un lloc força acollidor. I això sempre és mèrit de qui hi viu, eh? I tens raó, a l'altra cantó del pis jo hi tinc altres finestres per les que puc espiar al veïnat, però dóna a patis interiors i només hi ha roba estesa i dones grans que la pleguen i n'estenen més tot el dia.

    Veí, no home no! Però si la gràcia està en mostrar el nostre lloc en el qual ens passem hores, estigui com estigui. Així té més gràcia, no?

    PiTis i Assumpta, sempre us munteu unes festes per aquí...! Sergi, si pengessis una foto del teu particular 'despatx' seria la més original de totes, sens dubte. Si surts tu ja , ben pensatiu i amb els pantalons abaixats, ja pot ser l'hòstia. Però què més donarà, si l'avi va penjar una foto teva que déu n'hi do. Així que jo espero la foto, i segur que l'Assumpta em dóna suport. Esperem, no?

    Elur, llum, aire i horitzó són coses que segur que no faltaran al teu racó quan existeixi i sigui teu. Espero que el tinguis aviat, em sembla que tens la necessitat de sentir-te a casa, per fi.

    ResponElimina
  36. No pateixis XeXu, que ahir vaig agafar el mòbil del nano mentre feia la migdiada i em vaig posar fer retratos, hi hi hi...
    :)

    ResponElimina
  37. A on va parar! Molt millor de bon tros que estar de cara a la pared :)

    ResponElimina
  38. feina feta, això sí quan he llegit la teva resposta,he fet la foto de seguida per no despistar-me i ja veuràs quin desordre

    ResponElimina
  39. No sé si t'ho han dit ja, però saps que pots ajustar la resolució del nou monitor panoràmic que tens per a que no s'observe la imatge deformada (allargada com crec veure que la tens).

    A mi em va passar el mateix, abans tenia l'ordinador amb un monitor normal i al posar-li el panoràmic es veia així, i això simplement és perquè conserva la resolució del d'abans, amb ajustar-la amb una resolució correcta al panoràmic ja es veurà correctament :)

    Per cert, molt acollidor l'ambient on escrius, i damunt amb una finestra al davant... dista molt del meu, una finestra al darrere i un escriptori ple de llibres full... uff que desastre! jaja.

    Salut!

    ResponElimina
  40. XeXu, quina proposta més xula que fas! D'entrada, veure el teu nou racó blocàire (per dir-ho d'alguna manera :) fa molta gràcia; no hi ha dubte que has guanyat; recordo la foto de l'altre pis, sense finestra al davant.

    Miraré de pensar-hi i penjar el meu racó, al pis nou, tan aviat com estigui presentable. Per cert, és per la mudança que aquests dies estic missing; el més gros ja està fet i acabat, i tot just ara començo a sentir que controlo el meu temps altre cop!

    Del teu trasllat ja fa dies; estàs del tot "recuperat" i situat?

    ResponElimina
  41. Avi Gres, moltes gràcies, sort de vostè, que si no el Nano no em fa cas. Ara ja he conegut el seu raconet, potser m'instal·li jo també amb el portàtil allà... no perquè hi fa calor, que si no...

    Bajo, abans estava com castigat! A veure si aquesta finestra m'inspira per enviar-te nous relats!

    Mireia, t'agraeixo que siguis tan obedient, hehehe. Però penso que no tens tal desordre, ho tens prou ordenat, i el teu racó té força encant. A tu t'hauria de demanar també el teu racó de llegir, però ja no seré tan tafaner!

    Toni, sigues benvingut al Bona nit, gràcies per passar. Ja m'he acostumat a veure les coses amb aquest monitor (és força nou, l'anterior es devia fondre de l'estona que es passava encès...), però potser sí que hauria de mirar de posar la resolució que toca. Ja preguntaré al meu amic informàtic (tots en tenim un).
    Cadascú té el seu racó com se'l sent a gust, per tant, segur que tu t'hi trobes bé en el teu, i no cal comparar. El meu ha estat molt pitjor, creu-me.

    Ferran, que el teu trasllat sembla l'obra de la Seu!! Espero que t'aclimatis aviat a la nova casa, i al nou poble i tot plegat. Suposo que mai has viscut allà, et caldrà adaptació. Jo m'he adaptat ràpidament, és més, no m'ha calgut. De seguida ho vaig veure d'allò més natural. Pensa que he viscut en aquest poble 27 anys abans d'anar cap a Barcelona. Pensava que ara em costaria més, però què va, com si mai n'hagués marxat. I el nou pis... doncs com que he conservat totes les meves coses, de seguida m'hi vaig fer també. O potser és que tinc una alta capacitat d'adaptació (cosa que em sorprendria).
    A veure si et muntes la teva paradeta i ens l'ensenyes. Que això no és un meme ni res, eh, és pura curiositat, i em va semblar simpàtic que cadascú ensenyés el seu lloc. Tant llegir-nos i comentar-nos i no ens imaginem des d'on escriu l'altre. Interessant, no?

    ResponElimina
  42. Per ensenyar-te el meu racó de llegir hauria de fotografiar mitja casa i part de "l'estranger" .. jeje

    ResponElimina
  43. Sí que ho és, XeXu; per això m'hi apuntaré de seguida que pugui. És una forma més de conèixe'ns una mica més, tots aquests personatges que acabem sent amics (d'alguna manera) a través dels nostres blogs. Quin món més xulo!

    Apa, a continuar amb els nostres respectius processos adaptatius, hehe... Bona nit.

    ResponElimina
  44. Bé, aquí tens la foto... No es veu gaire bé perquè l'he treta amb el mòvil. Ma mare sempre em diu com que no sóc gaire organitzat, però jo m'estimo més dir que m'agrada tenir tot a l'abast... xD

    ResponElimina
  45. Realment en això has guanyat, jeje. Records!!! ;)

    ResponElimina
  46. Ja sé que vaig tard però també vull col·laborar en aquesta iniciativa, ja he publicat la fotografia del racó des d'on faig i desfaig XAREL-10. La trobaràs al meu blog en aquest POST

    ResponElimina
  47. També amb una mica de retard, us mostro la finestra des d'on treballo.

    És divertit veure des d'on es cuinen la majoria de blogs que visites!

    ResponElimina
  48. Jo també m'he animat a mostrar el meu raconet on treballe amb l'ordinador.
    Aquesta és l'adreça: http://mercecliment.blogspot.com/2009/08/el-meu-zulo.html
    Una abraçada.

    ResponElimina
  49. Jo també m'hi sume a la proposta. He penjat el meu racó al meu blog: www.1en2.blogspot.com
    Salut i Terra

    ResponElimina
  50. Què xulo!! La proposta avança en progressió geomètrica!! :-)))

    ResponElimina
  51. Ja tenia jo ganes de veure la mare de tanta finestra particular!
    Ha estat una bona idea que ha cundit, eh?
    Em sembla que una estona d'aquestes igual m'hi apunto jo i tot.
    És bonic veure el lloc des d'ón hi passem tantes estones :)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.