diumenge, 17 de maig de 2009

Temps de flors


Trepitjar Girona de nou em recorda que és temps de flors, primavera, i em porta records de temps passats de quan tenia un vincle amb aquesta preciosa ciutat, o millor dit, de quan tenia un vincle amb una persona d'aquesta preciosa ciutat. El maig va passant, lent i llarg, com sempre m'ha semblat, però el temps no s'atura. I entre petites esperances i moments agradables, les inacabables hores d'aquest mes es fan menys feixugues. M'agrada Girona. Un altre any, amb més calma.

31 comentaris:

  1. Admeto que no conec gairebé gens Girona, cosa que és imperdonable (ja ho dic jo mateixa abans de ser renyada jeje) i la foto m'ha deixat assombrada i al·lucinada. L'he clicat per fer-la gran i veure ben bé que era i encara no ho acabo d'entendre bé... per a mi és un absolut misteri :-)

    A mi tampoc m'agrada maig... sempre em trobo malament :-(
    Empenyem una mica a veure si passa més ràpid? :-)

    ResponElimina
  2. Girona té un encís molt especial...

    ResponElimina
  3. A mi m'encanta Girona, en aquests últims anys hi he anat molts cops, a passejar, al cinema, a donar o a sopar, però no he estat mai al temps de flors. Això si que ho tinc pendent. Ai! el mes de maig... que com totes les coses es pot veure amb diferents ulls, diferents mirades i diferent s colors.

    ResponElimina
  4. Girona és una preciosa ciutat.Només la conec com a turista i la vaig visitar fa uns dos anys...la part vella s'ha rehabilitat amb molt gust i molt encert. Em vaig quedar sorpresa de tant com em va agradar. A mi, Xexu, el mes de maig també em senta malament i és que la primavera no a tothom va bé. Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Girona? Algú ha dit Girona, la fa-bu-lo-sa Girona?? És una meravella de ciutat; fa anys que la conec i un o dos cops l'any m'hi deixo caure. Sense dubte, Barcelona-Berlin---Girona, clar :)

    Ah, i al maig, encara millor, com tu expliques. Ànims, XeXu, que el mes s'acaba en un tres i no res!

    ResponElimina
  6. Ahir a la nit hi havia molt d'ambient entre les flors, la nit dels museus, la gimcana dels museus i el Barça!!!

    ResponElimina
  7. Sí, que és maca Girona.
    Pel temps de les flors sempre hi ha molta gent als carrers.
    Molt d'ambient...

    ResponElimina
  8. Jo just avui hi he anat! ^^ és preciosa, magnífica, crec que algun dia intentaré anar-hi a viure.
    Un petó

    ResponElimina
  9. ...i és que Girona és preciosa... Té una màgia especial... Enyoro tornar a Girona... D'aquí poc hi faré una escapadeta, si puc!

    ResponElimina
  10. Admeto que tambè m'agrada Girona , tot i viure a tant sols cinc kms , em sap greu per vosaltres , però jo si la disfruto je je je .
    En quant al temps de flors , lo millor es podr anar-hi entre setmana , sense cues...aglomeracions i agafadet d'una ma enamorada per pesajar i perdret

    ResponElimina
  11. si que és maca la ciutat amb tantes flors!

    ResponElimina
  12. Realment és maco de veure, però a mi el que més m'agrada es perdre'm pels racons...

    ResponElimina
  13. Xexu!!! amb més calma i avisant, home! Que així fem un cafetó ;)

    'I entre petites esperances i moments agradables, les inacabables hores d'aquest mes es fan menys feixugues.'
    M'agrada aquesta frase...
    Una abraçadassa, maco!!!

    ResponElimina
  14. Girona és una de les ciutat més boniques que he vist en molt temps. Hi vaig anar per primera vegada fa un parell de mesos i m'hi vaig enamorar. El casc antic no té preu!

    Salut!

    ResponElimina
  15. No hi he estat mai a Girona, jo només he estat a la fageda i a Olot. Ho vaig trobar preciós, com si fora la meua terreta, però més verdeta, però recollida, així com un poble!!Ha de ser genial veure com neixen totes les flors
    Un beset gran
    Maig, pre-exames, és horrible!

    ResponElimina
  16. Em cau amunt, però els records que en tinc, coincideixo plenament... i el casc antic, una "guapada"!

    ResponElimina
  17. Girona és bonica, el call jueu, els ponts amb les cases de colors,... I pel maig en flor.

    ResponElimina
  18. jo conec Girona a l'hivern i a l'estiu (i m'agrada molt) però no a la primavera...

    ResponElimina
  19. Poca cosa puc de la ciutat: m'encanta! I veig que no sóc l'única!

    ResponElimina
  20. Girona sempre l'he trobada una ciutat preciosa. Pel maig i la festa de les flors només hi he pogut estar un cop... i em va encantarrrrr !
    El seu call, l'onyar, la seva gent, Girona és una ciutat que enamora !!!

    ResponElimina
  21. A mi no em faria res viure-hi, m'encanta Girona!

    Molt maca la foto i el maig... s'acaba!
    Petons!

    PS Com tenim aquell somriure que t'agrada tant? ;-)

    ResponElimina
  22. Jo hi he passat coses ben boniques i coses no tant, però em quedo amb el call, les passejades pels seus carrer del barri vell, recórrer la muralla, caminar pel pont de pedra, no poder tancar la boca mirant les cases de colors, comptar una i altra vegada els esglaons de la catedral...

    ResponElimina
  23. m'hauria agradat veure Girona envoltada de flors. Potser un altre any, i així podré guardar un altre bonic record, amb els que ja guardo d'aquesta ciutat.

    ResponElimina
  24. Girona.....
    hi vaig enviar un fill i em va robar fill i cor
    =;)

    ResponElimina
  25. Xexu,
    Fins i tot potser ens vam creuar. Hi he anat 2 dies a passejar :)

    ResponElimina
  26. Ja vas essent dels nostres, i Girona, al final, t'enamorarà....

    ResponElimina
  27. Diria que només hi he estat una vegada. Recordo el call, però poca cosa més, potser fa més de 15 anys. Després hi he passat, he anat de reunions i de colònies, xò no l'he tornat a visitar.
    Sembla molt bonic això del temps de flors!
    Espero que els records que et portin siguin molt agradable. I maig ja encara la recta final!

    ResponElimina
  28. Moltíssimes gràcies a tothom pels vostres comentaris. Girona és una ciutat que m'encanta, i que no he visitat prou. Hi vull tornar, me la vull prendre amb calma, perdre-m'hi, i fer-li fotos també. Tampoc no vaig gaudir del temps de flors tant com volia, però hi he d'anar un altre any, val la pena, és molt original. Però és primavera i fa temps d'estiu. I el maig... continua.

    ResponElimina
  29. Fa eons que no vaig per Girona, i sempre he pensat que hauria de trobar l'excusa per tornar-hi, perquè de veritat que em va agradar molt… De totes maneres, les Falles d'Isil, Calafell i Linyola (xD) van abans… I la feina…

    Una abraçada, maco!

    ResponElimina
  30. Hola Xexu, a mi també m'agrada Girona i molt. Aquesta edició de Girona en flor no m'he trovat bé per anar-hi, Un altre maig, amb més tranquilitat...

    ResponElimina
  31. A mi m'agrada la Girona florida, em porta records també.
    ;-)

    En un tres i no res: juny es farà pal·lès, hi hi...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.