dimecres, 11 de febrer de 2009

Dia personal

D'aquí a uns dies farà tres mesos que estic a la nova feina, i per primer cop m'agafo un dia lliure per afers personals. Abans no em calia, simplement no hi anava, i avisava perquè no es preocupessin, però ara he hagut de demanar-lo formalment, i he gastat un dels cinc dies personals dels que disposo per aquest any. Havia d'anar a veure l'administrador del pis (aquest cop m'estalvio els insults), i ja he aprofitat per fer uns encàrrecs pels que no trobo mai el moment. Això sí, també he passat per l'FNAC i he comprat llibres ja de cara a finals del 2010... Sóc a casa, això també em permet escriure al blog a aquestes hores.

Després de l'emoció inicial, i un cop que he descobert unes quantes misèries de l'empresa, he de dir que segueixo estant molt a gust amb tot en general, la feina m'agrada, els companys són molt macos (alguns), i tot funciona la mar de bé. Ja he pogut calar com és la gent, i als que no m'hagi d'acostar no m'hi acostaré, però en general, hi ha força bon clima i el meu petit equip gaudeix de bona imatge davant de tots els companys.

Però per damunt de tot he de destacar que als tres que formem l'equip (servei o plataforma) se'ns valora molt i estan molt contents amb la nostra feina, i així ens ho fan saber. La nostra superior ens ve a veure preocupada perquè diu que no ens fa prou cas, però és que considera que funcionem sols, i així és. A més, per difícil que em resulti creure-ho, individualment se'm considera el millor realitzant una sèrie de tasques de considerable importància, noto la confiança que em tenen, i no cal dir que per mi, venint de ser l'últim mono, això em dóna una motivació i una força molt grans, i em fa estar certament satisfet i orgullós de mi mateix, cosa que no em passa sovint.

Així que ja veieu, molt content pel tema feina, i amb moltes ganes de seguir aprenent i millorant. Aquest si que ha estat un canvi positiu de la meva vida.


33 comentaris:

  1. Bé, jo no he treballat mai, i tot que dic repetides vegades que no vull fer-ho, treballar en un ambient com el que descrius sembla un somni. Almenys ho dic quan veig tota la gent que va cada dia atabalada i estressada amb la feina. L'enhorabona per la feina! ;)

    ResponElimina
  2. Sííííí!!!!! Aquest és el meu Xexu, un tipus que sap rebre elogis, ja era hora, m'agrada veure com t'estimes...i això no ve pas de cap fatuïtat, ve del goig de saber que fas responsablement el que cal. Uixxxx, mil petons, guapo!

    ResponElimina
  3. Doncs endavant amb aquesta empenta. No està pas malament que de tant en tant se'ns reconeguin els mèrits i la feina ben feta i que no només se t'adreci la gent per renyar-te quan no ho fas perfecte.
    (psicologia infantil? Sí i funciona, què passa?)
    Salut!

    ResponElimina
  4. I el meu XeXu també!!! Ja saps que sempre t'he tingut en molt bona consideració, professionalment parlant també, i que en més d'una ocasió t'ho havia dit, que només calia topar amb les persones adequades.

    M'agrada que t'ho demostrin i que tu tinguis prou seguretat i autoestima com per explicar-nos-ho tranquil·lament, només perquè és així.
    Aisss, mira... avui petons i tot!! :p

    ResponElimina
  5. Si fa tres mesos que estàs a la feina, fa tres mesos que et llegeixo perquè de lo primer que vaig llegir als blocs va ser aquell que anaves a comprar llibres de forma impulsiva...I he llegit tots els teus posts des de llavors...i aquest d'avui m'agrada especialment pel que té d'optimisme, autoestima i ganes de tirar endavant. Avui,com la zel i la Rita, un petó!!!

    ResponElimina
  6. Que bé! Així m'agrada que estiguis content. ja sé que la feina només és la feina, però ens hi passem un molt d'hores al dia i és important sentir-s'hi a gust.

    I al Fnac, què has comprat?

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats!! si senyor! sentir-se valorat a la feina, a gust i tranquil és molt important. I ajuda molt a un mateix, a valorar-se més en moltes cosetes.

    La feina, d'acord només és la feina, xò hi passem un munt d'hores. Millor poder-hi estar bé.

    Aquests dies de trencar la rutina, encara que sigui per fer gestions desagradables, són una delícia. Disfruta'l!!

    Una cosa, dels premis cat, ara fins el 15 sols és fer propostes, oi? jo no n'he posat cap perquè tots els que connec i m'agraden ja havien sortit. Entenc que després hi haurà les votacions, oi?

    ResponElimina
  8. Això és una molt bona notícia XeXu, me n'alegro moltíssim, de veritat! Sentir-se valorat a la feina és una gran motivació per seguir treballant al màxim i donar el millor d'un mateix.
    Jo no he tingut mai cap dubte de les teves facultats, habilitats, capacitats... digue'n com vulguis, però puc entendre que a vegades et costi de veure-les en tu mateix perquè a mi em passa igual.

    L'altre dia vaig saber que sóc la treballadora més jove de la meva feina i ves per on, tinc un càrrec de responsabilitat. Això em va fer sentir molt bé i ja saps la resta de coses... un "chute" així d'energia positiva sempre és d'agraïr no?

    Jo també m'afegeixo al desig de regalar-te petons que unes quantes han començat a tenir per aquí!!! jeje...
    Una abraçada molt gran i endavant amb aquesta força i autoconfiança!

    ResponElimina
  9. Ah, que me n'oblidava... no hi ha dret, jo només tinc 4 dies personals en tot l'any! snif snif... vaaaal, no em queixo!
    una abraçada i petons... que te'ls mereixes!

    ResponElimina
  10. Mua! Perquè t'ho mereixes. Perquè llegir-te encomana optimisme. I perquè avui estic petonera, ves! Me n'alegro molt per tu, maco.

    ResponElimina
  11. M'agrada llegir això XeXu, crec que ets un nano que s'enfronta i fa, i que et mereixes estar bé... tot i ser un dia personal perdut en quant a vacances, has comprat llitres i has fet teu el temps, un espai en el temps podríem dir :)

    ResponElimina
  12. Ui només a una empresa de les moltes que he treballat tenia dies d'assumptes propis, a la resta semblava que per sortir per qualsevol urgència s'afonava lo món.
    De veritat que en los temps que corren sentir que la algú està agust a la feina alegra molt, espero que dure molt molt :)

    ResponElimina
  13. doncs genial que et vagi tant bé i gaudeix del teu dia personal!

    ResponElimina
  14. M'alegro moltíssim que tot vagi bé... cosetes ja se sap quen'hi ha a tot arreu, però sentir-se valorat és molt important.

    ResponElimina
  15. M'alegro que estiguis content amb la feina i m'alegro que estiguis a gust amb els teus companys. És important que l'ambient laboral sigui agradable, encara que ja sabem que hi ha tota mena de persones.
    Però l'important és saber seguir el camí d'un mateix, i pel que llegeixo de tu, estic segura que tu el saps seguir...
    Eiiii, hauríem de fer una manifestació per demanar més dies personals!!! :)

    ResponElimina
  16. Això és una bona sort perquè mira que ens hi passem hores a la feina !
    Que duri! Jo que porto molts anya a la mateixa empresa encara puc dir que tinc ganes d'anar-hi cada matí!

    ResponElimina
  17. Estar bé a la feina i sentir-se valorat i a gust és molt important. Me n'alegro de saber que ho has aconseguit. Felicitats i a seguir així !!

    ResponElimina
  18. Tres mesos ja, Xexu!! :-))

    Recordo que em va fer una il·lusió molt especial quan ens vas comunicar que havies trobat aquesta feina... i ara també m'alegro molt, moltíssim, que tot vagi bé, que et sentis a gust i ben valorat, que confien en tu :-))

    Poder-se sentir satisfet d'un mateix és molt maco :-))


    Has aprofitat molt bé el dia!! :-))

    ResponElimina
  19. Felicitats Xexu!
    Espero que duri ;)
    Per cert ja et diré com em va Bioquímica...
    Una abraçada!

    ResponElimina
  20. Què bé que hagis trobat una feina que et fa sentir bé amb tu mateix, i que et motiva a seguir aprenent i millorant. Me n'alegro molt! :-))

    ResponElimina
  21. Estar content a la feina és importantíssim per al benestar emocional. Enhorabona, tant de bo tothom pogués dir que li encanta la seva feina i que disfruta fent-la!

    Saluts!

    ResponElimina
  22. Doncs estàs al paradís!! És estrany que et reconeguin el que fas bé. En canvi el que fas malament, de seguida surt a la llum.

    Ah!! Molt important això de la confiança en temps de crisi!!

    ResponElimina
  23. :) :) M'encanta! Primer de tot me n'alegro per tu, perquè et van bé les coses (almenys en aquest terreny de la vida). I després... sí senyor, ens hem de valorar i deixar de retreure'ns constantment el que fem malament. Quan una cosa la sabem fer bé, també ens hem d'auto-felicitar. Moltíssima sort, moltíssims petons!

    ResponElimina
  24. És fantàstic que la feina t'agradi i que a més se't valori. I si a sobre el sou compensa ja és la hòstia. Felicitats doncs.

    ResponElimina
  25. doncs moltes felicitats noi!! i a gaudir i disfrutar de la feina nova. com es nota que ho estas disfrutant oi?

    ResponElimina
  26. Eiiiiiiiiiiiiiii, molt bé, tros de crac!!!!!Bé, de fet, no em sorpren gens com et tracten a la nova feina, pq es mes o menys com et tractem aqui i és q aixo s'ho va guanyant cada ú.
    Ni t'imagines com m'alegro de q estiguis tan i tan bé. (Ara ballare un rato dalt del sofa x celebrar-ho, si et sembla...)
    FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!

    Pd, el tatu de la foto és teu? saps el q representa?

    ResponElimina
  27. Home, com no estar content amb la teva plataforma, formada per una mini cosa i una poli!!jeje

    felicitas, que t'ho mereixes!!

    raquel

    ResponElimina
  28. doncs m'alegre que estigues ben a gust i ben valorat a la nova feina! passem molt de temps al treball així que és important estar a gust!

    ResponElimina
  29. Moltíssimes gràcies a tots i a totes pels vostres comentaris, i les bones paraules que heu dedicat. La vostra confiança en mi m'ajuda molt, i m'alegro d'estar-me demostrant a mi mateix que hi ha coses que puc fer, i que puc fer bé. I ja que no contestaré els missatges individualment per no dir el mateix a tothom (però que us ho agraeixo a tots i cadascun, eh!), us explico les darreres noves, d'avui mateix. Hem sabut que un projecte que estava costant molt ha començat a donar fruits, i sembla que s'enlairarà ràpidament. Tothom estava molt content i ens han agraït força, la nostra participació, ja que si bé el procés el porten altres, nosaltres subministrem les eines. Se'm gira molta feina i només se m'acudeix de cridar 'iupi!'.

    Ah, i l'altra és que el meu ordinador ha estat traslladat a un despatx que en teoria era només de gent amb graduació superior a la meva, però he rebut el consentiment de la súper jefa, i jo engreixant-me i engreixant-me... Ara tinc un espai magnífic on omplir paperassa.

    ResponElimina
  30. Jejeje engreixan-te i engreixan-te :-))) Dóna gust de llegir-ho, es nota que estàs contant quan ho expliques :-))

    ResponElimina
  31. Es agradable llegir posts d'aquesta mena, de tant en tant :-). Me n'alegro !.

    ResponElimina
  32. A la feina ens passem bona part del dia. Per tant, ets tot un SUERTUUUDOOOO de ser feliç en ella. Ja saps, com bé dius, ara aprofita aquesta empenta per millorar tot el que puguis en la teva professió que tant t'estimes ENHORABONA GUAPU!! M'alegro molt per tu :)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.