diumenge, 18 de gener de 2009

Sant Mateu


Casa. C3. 5 cantant Antònia Font. Recordar Tenerife. Jana. Raclette. Nespresso. Sons d'animals. 'Mira als ulls'. Coldplay. Morella. Fred. Fotos. Pujades. Tristesa. Restaurant. Sobretaula. Gats. Parelles de fet. Secret Smile. Conchita. Aniria amb vosaltres en cotxe fins a la fi del temps. Buscar un súper. Xert. Oliveres milenàries. Posta de sol. Perdre la càmera (momentàniament). En Joan petit quan balla. Cavalls. Processó. Barça. Embotits. Música. Martini. UNO. Plorar de riure. Gran estratègia. Extra Dry. Amaral. Ermita de Santa Maria dels Àngels. Sí/no. Tots els motors. Muralles. Mulholland Drive. Olives. Migdiada al cotxe. Fireta. Casa.

29 comentaris:

  1. El cap de setmana sembla guay. La foto, una preciositat.

    ResponElimina
  2. Diria que t'ho has passat bé eh! ;-)

    ResponElimina
  3. Em sembla que és la primera vegada que escrius un post amb aquest estil tant particular i sincerament, m'ha agradat molt. Al principi m'ha sobtat perquè no estic acostumada a llegir-te d'aquesta manera, però crec que has sabut plasmar a la prefecció totes les coses i emocions que t'han acompanyat durant aquest cap de setmana tant intens.
    I deixa'm dir-te una coseta... quina enveja que em fas!!! jeje
    una abraçada molt gran i bentornat a la vida "normal"!

    ResponElimina
  4. Ooh!

    Jo també vull un cap de setmana així!

    ResponElimina
  5. Gran cap de setmana!I, si no ho he entès malament, l'error del Martini extra dry l'hem comès tots.

    ResponElimina
  6. M'agrada aquest estil d'escriure ja que els que hem estat amb tu sabem el que vols dir i els demés es poden imaginar qualsevol cosa..

    Si em permets jo afegiria un parell més a nivell personal: donar sempre dos voltes a la rotonda i melancolia, per adonar-me de tot el que deixo aquí i que allà no us tindré..

    Raquel

    ResponElimina
  7. Neu. neu, neu, neu, o ho sembla? JO he fet el gos...

    ResponElimina
  8. Cap de setmana. Amics. Bon rollo. Música. Cinema. Dinar. Sopar. Natura. No parar. Setmana.

    Quina bona pinta fan aquests dos dies! :)

    ResponElimina
  9. M'ha fet somriure la teva forma de descriure el cap de setmana... començant per casa i acabant per casa :-)

    ResponElimina
  10. Aquest post és com un petit album amb fotografies, de moments, que ningú t'explica més enllà del que es veu. Diuen que una imatge val més que mil paraules, i de vegades poques paraules valen més que mil.
    Un escrit molt original. La foto, m'encanta

    ResponElimina
  11. això és un Sant Mateu!
    T'ho has passat bé ja ho veig!
    I l'arbre, quantes històries podria explicar si parlés....

    ResponElimina
  12. cap de setmana intens!!
    Segur que t'ho has passat molt bé!

    ResponElimina
  13. M'alegro molt que hagis tingut un cap de setmana divertit i amb bona companyia. Una abraçada.

    ResponElimina
  14. No es pot ser més explícit i no deixar-se res alhora. Un cap de setmana aprofitat en tots i cadascun dels sentits... Aquests han de ser moments d'aquells per recordar i repetir ^^

    ResponElimina
  15. Trobar-hi el sentit real no és fàcil però són les coses que formen part d'un dels teus moments, part de tu, es nota, són nobles :)

    ResponElimina
  16. Un bon grapat de sensacions, emocions i divertiments...
    Això esta super be!!!

    ;-D

    ResponElimina
  17. Caram tu, què bé que t'ho passes!
    Ja està bé, ja! I que ho puguis repetir sempre que vulguis!

    ResponElimina
  18. Parauels clau que són capaces d'evocar la intensitat d'un bon cap de setmana... quina mandra la tornada, no?

    ResponElimina
  19. Un cap de setmana on no ha faltat de res pel que sembla! Així és més fàcil encarar la setmana, oi? Petons.

    ResponElimina
  20. Veig que bon cap de setmana amb bona companyia... això sempre va bé!

    ResponElimina
  21. gaudir per recordar, aixì ho resumiria jo, ah! i afortunat, també.

    ResponElimina
  22. ja m'he posat al dia!
    ...beck??? m'ha costat veure'l,..

    m'ha agradat tot i que no crec que
    sigui una cançó que m'arribi a l'ànima.
    S'enganxa, és comercial i alhora diferent i fa ballar.

    ps. que consti que no sóc massa objectiva, d'U2 crec que m'agraden gairebé totes.

    ResponElimina
  23. Amaraaaaaaaaaaaaaaal??!? AMARAAAAAAL!??! Hòstia...

    ResponElimina
  24. Una "sanantonà" potser??
    Havies estat ja a morella? A mi em va agradar moltíssim! Ben fet això de carregar-te les piles d'aquesta manera.

    ResponElimina
  25. Moltíssimes gràcies a tots els que heu passat per aquí a deixar el vostre comentari. Ha estat un bon cap de setmana, encara que ara ja sembla que queda lluny, uf. Però tots els moments compartits amb aquests amics són bons i m'omplen, encara que no ha faltat moments per la tristesa i l'enyorança. Però això era només cosa meva, i no pas de la situació.

    Gràcies per les paraules dedicades, però com suposareu, no invento res, aquesta manera de sintetitzar l'he vist a algú de per aquí, i ara no recordo qui. Em va agradar i l'he posat en pràctica. Alguns dels vostres comentaris m'han agradat molt, i algun m'ha fet riure de valent, com el del Jordi, del Martini Extra Dry.

    Ha estat un gran cap de setmana. Mai havia estat per aquelles terres, però sí a prop. Molt probablement hi tornaré, si la mestressa ens hi vol, és clar. M'agraden els caps de setmana diferents, lluny de tot, menys dels que més m'estimo.

    ResponElimina
  26. Seria una llàstima que la mestressa es perdés la oportunitat de tenir la casa ocupada per tantes coses boniques!!!

    Visca Amaral! Visca Coldplay! Visca SEMISONIC! Visca anar en cotxe!! Visca les grans estratègies i visca pixar-se de riure i fer volar colooooms!!

    Ets el millor recordador de la vida ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.