dimarts, 6 de gener de 2009

Carbó


Quan ahir dos amics em van proposar anar a veure la cavalcada de Reis els vaig prendre per bojos, i després d'una estona em vaig adonar que feia més de 20 anys que no hi anava, i això és dir molt. Vaig decidir acompanyar-los, i de pas mirar de fer unes fotos, que com sempre no em van quedar massa bé. No és que m'hagi portat malament (crec), però deixo una imatge de la gran carrossa del carbó, que segur que més d'un se'l mereix. Què us han portat els Reis? A mi un coixí bo per unes castigades cervicals castelleres. Sembla un regal estrany, però no ho és tant tenint en compte que això és el Bona nit i tapa't...

21 comentaris:

  1. una micota de neu, un bon fred i... de lo dolent millor no parlar-ne. Carbó, no, veus? ja me'l van portar als 5 anys. I de debó que era!!!

    ResponElimina
  2. Bons reis aquests, Xexu. Cuidat les cervicals que ens faran falta. Com que no t'ho havia dit, bones festes i bon any. Una forta abraçada, oh membre excels de la rengla immortal. :)

    ResponElimina
  3. Bona foto, no és pas dolenta! i a més anar a veure la cavalcada porta coses que no recordaves oi què si? cuida't molt XeXu, ets l'amo :) ai les cervicals els hi costa recuperar-se, què t'he de dir a tu? però aquests coixins van bé :)

    ResponElimina
  4. Doncs jo també vaig veure els reis, ahir, i també feia molt que no els veia, però no tant com tu.

    A mi m'han portat moltes coses: unes tasses de te, amb colador incorporat molt xules i unes quantes varietats de te per provar. Un llibre de poesies d'Enric Casasses i compartida amb el meu marit una màquina de fer fotos.

    I per tooooooots... coses bones de xocolata.

    ResponElimina
  5. Jo aquest any no els he pogut veure, quant vaig sortir de la feina ... ja s'havia acabat la cavalcada :(, o sigui que em va bé de reviure-ho una mica amb les vostres fotografies !
    Cuida't les cervícals, que d'aquestes no en fan de moment recanvi.
    Una abraçada !

    ResponElimina
  6. Ei, doncs jo ho trobo un regalmolt i molt encertat, jejeje.
    Cuida't les cervicals... I també l'interior, l'autoestima.
    Petonets.

    (Bona foto, i bon carbó si és de sucre...)

    ResponElimina
  7. jajajajaja un munt d polars per la freda nit d florencia. :)

    ResponElimina
  8. quina carroça més xula, amb les xemeneies carboneres!!
    tenen molta màgia les cavalcades de reis. Fa mooolts anys que no hi vaig!!

    ResponElimina
  9. A mi el carbó m'agradava i sempre me'n portaven de mentida i estava boníssim!

    ResponElimina
  10. Oooh, aquest regal segur que l'amortitzes d'allò més!!! Vés amb compte, però, que això de que sigui tan còmode no et faci adormir pels matins! ;)

    (crec)... que no! Com vols haver-te portat malament, tu? :P Una abraçada!

    ResponElimina
  11. jo m'ho estic prenent com un costum: veiem els reis al poble i després anem a la fira de reis a patir fred i multituds i menjar xurros de xocolata ;) els reis sempre saben el que necessites, oi?

    ResponElimina
  12. Doncs és un molt bon regal!! I espero que faci ben bé el seu servei i les teves cervicals es millorin :-))

    Trobo que vas fer genial anant a la cavalcada... pensis com pensis, veure la carona dels més petits és ja un regal... allí, tots abrigadets, amb aquells ulls il·lusionats :-)

    Quan vivia a Barcelona quasi no hi anava mai (de gran vull dir) perquè tanta, tanta gent... era impossible trobar un bon lloc i, si el trobaves, segur que estaves empipant a algun petit que s'havia quedat més endarrerit, i que els grans tapin als petits a la cavalcada no pot pas ser :-)

    Però des de que visc a Reus (fa mil anys) al meu marit li fa gràcia anar-hi (i mirem de pescar caramels "al vol" perquè jo sóc una maniàtica de nassos que, els que han caigut a terra ja no els agafo jeje... ecs, tan brutes com estan les aceres... ecs, ecs) i, clar, si a ell li fa gràcia, jo m'hi apunto :-))

    Però ahir enlloc de la cavalcada els varem anar a rebre :-) i això encara va ser més divertit!! A plena llum del dia (eren prop de les cinc de la tarda) veure l'helicòpter, veure com diuen unes paraules al públic i després estan una bona estona saludant, va ser molt, molt divertit :-)

    Ah! la foto està força bé, jo mai aconsegueixo fer fotos quan és fosc :-)

    ResponElimina
  13. Jo també fa anys que no vaig a veure cap calvalgada de reis, de fet les esquivo i normalment evito els carrers per on passa. Deu ser que aquesta manca d'esperit nadalenc que tenim també ens mina la màgia dels reis? segurament...
    Els meus reis han sigut generosos... tot i que ja vaig tenir els regals grans per Nadal.
    M'han portat dos bolsos, un polar del decatlon talla XL per estar per casa (m'encanten els jerseis grans! jeje), el cd de Coldplay Viva la Vida (que no el tenia) i neu, molta neu! A veure si n'arriba una miqueta a Barcelona, que fa molt de temps que no neva aquí!
    una abraçada!

    ResponElimina
  14. Uffff... jo també fa molts i molts anys que tampoc vaig a veure la cavalcada!, a mi em varen portar una esterilla electrica pels meus ronyonets...je,je,je ( i a més per duplicat! Suposo que els reis no es debien posar d'acord!! je,je,je)

    ResponElimina
  15. Ara que hi penso jo també fa anys que no vaig a la cavalcada de reis... Però tot i així s'han portat bé amb mi!

    Jo la vaig veure de passada perquè vaig anar a fer les compres (sempre a última hora) i em va enganxar. Per creuar de Portal de l'Àngel al Corte Inglés vam haver de passar per sota, per un pàrquing! xD

    I els Reis, bona gent, m'han portat el que havia demanat. I una miqueta de carbó de sucre, es clar :P

    ResponElimina
  16. Mira, jo també hi vaig anar! No sé massa bé què vaig sentir en veure els ulls il·luminats d'il·lusió de tota la mainada del poble... per un costat fa molta gràcia, per l'altre no vaig poder evitar pensar en els milions de nens que no saben ni que existeix això del Nadal.

    A mi m'han portat un pijama, i una llibreta per escriure molt :)

    Un petó XeXu!!!

    ResponElimina
  17. Un bon coixí per a les cervicals, és un molt bon regal. A mi em van portar jerseis d'hivern i una manta, i ara, potser em sembla estrany tenint en compte que sóc la "roba d'estiu"... però veient el fred que fa, i la neu, també el trobo un regal encertat. I per cert, a mi la foto m'ha agradat molt!

    ResponElimina
  18. Moltes gràcies per passar per aquí i deixar els vostres comentaris. Els Reis sempre solen anar bé, tot i la crisi, eh? I de carbó poc.

    Elur, em sembla que per tu, la neu és el millor regal que et podien fer.

    Molt bon any per tu també, amic Xavi. A veure si som capaços de mantenir la immortalitat aquest any.

    Cesc, el descans d'hivern ajuda a preservar les cervicals també. Ara estic bé, però ara quan comenci la temporada, segur que agrairé el coixí!

    Carme, no han estat pas dolents els reis, eh? Espero que podrem veure i compartir el resultat de la càmera nova, tant si les fotos les fas tu com si les fa ell. Et demanaria compartir també la xocolata, però em sembla que...

    - assumpta -, has de plegar abans de treballar dona! Què és això de treballar fins tan tard? Ja t'han portat els reis una mica de temps?

    Montse, no sé si el coixí em preservarà l'autoestima, però almenys s'hi dorm molt bé!

    Déjà, tan fred fa a Florència? No ho hagués dit mai.

    Rits, doncs a veure si t'apuntes a la següent, que si no et passen 20 anys i ni te n'adones!

    Kweilan, encara conserves una criatura dins teu.

    Laia, dius això d'adormir-me pels matins perquè no has sentit el meu despertador! Contra ell, no hi ha coixí que pugui.

    Aina, és una bona tradició pel dia de Reis, està bé mantenir-la. Els Reis sempre encerten, especialment si els ho xives abans, és clar.

    Assumpta, encara sort que els més menuts no s'adonen de que hi ha una cavalcada a cada poble, i tres reis en cadascuna...
    Com sempre, la de Barcelona segur que és la més espectacular, si no no seria la Barcelona, oi? Jo no vaig tapar a cap petit, eh, més aviat ells em tapaven a mi per fer les fotos. Ja vaig veure les teves de la rebuda dels reis a Reus, ja veig que t'encanten aquestes coses, realment, la nena que viu dins teu aflora molt sovint, i és una sort.
    Però això de no recollir els caramels de terra ja no és tant de nena, eh?

    iruNa, l'esperit nadalenc no se'm va fer present per Reis tampoc, no et creguis. Si hi vaig anar va ser perquè m'ho van proposar dos amics, jo anava a sortir, i els vaig acabar acompanyant, tot i que no era la intenció inicial. Però vaig pensar que després de 20 anys, potser ja tocava. Però el dia de Reis no el vaig celebrar, això ja és una altra història. Celebro que fossin tan generosos amb tu.

    Eli, de vegades els reis no es posen d'acord, però segur que ja ho has arreglat.

    Neo, potser pots convalidar el fet de trobar-te la cavalcada a Portal de l'Àngel, i dir que aquest any hi has anat. M'alegro que fossin bons amb tu, però alguna cosa més que carbó de sucre et portarien, oi?

    LluNa, espero que el fet de tenir una llibreta per escriure no et privi d'escriure al blog també! Ja ho sé que hi ha molta gent que pateix, però celebrar les festes de Nadal ja és una farsa prou gran en si.

    Bruixo, un regal més que encertat, encara no sé com vas pel mont sent la Roba d'estiu ara, que fa un fred que pela!

    Partícula, l'any ja t'ha portat dos posts que després de 6 mesos, no està malament!

    ResponElimina
  19. Tens tota la raó... de petitona hagués agafat els caramels de terra segur, segur :-))

    ResponElimina
  20. Ei, quin regal més ben pensat. No és extrany!!! És perfecte per a tu :) Ben encertat. JAJA. A mi el carbó m'encanta!!! Tot dolç i bo, és clar ;) La cavalcada m'encanta. Mira, és molt màgica. I és bonic veure les carones dels nens, la majoria petitons e innocents. Han de tenir alguna cosa màgica que veure i creure. Quan es facin grans, ja els tocarà patir.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.