dimecres, 19 de novembre de 2008

Fingeixo en els massatges

Tinc un problema amb els massatges. Veig com tothom que li fan un massatge, ja sigui aficionat o professional, gaudeix de les pressions i les torsions, posa cares de plaer i afirma haver-se quedat com nou en acabar. I jo no conec aquesta sensació. No entenc què és el que m'ha d'agradar, ni que se suposa que he de sentir. El tacte de les mans a la pell és agradable, però més enllà d'això no sé quines sensacions són les que toquen. Segurament això va lligat a la meva incapacitat de relaxar-me i perdre el control del meu cos, fins i tot això he de controlar sempre!

Per això, he de dir que fingeixo en els massatges. No és que digui que m'han agradat molt, i faci teatre, però en demano i dic que estan bé. El problema és que no puc mentir i se'm nota a la cara que em quedo indiferent. Fins i tot fa poc me'n van fer un de 'professional', i no vaig trobar que fos res d'especial. Només quan em troben les contractures de l'esquena noto alguna cosa, una mena de dolor però que dóna cert gustet. No ho acabo d'entendre, perquè m'agradaria gaudir com tothom dels massatges, i em veig abocat a fingir, i acabo frustrat o pensant que l'altre no en sap prou. Sort que això no em passa en altres camps.

36 comentaris:

  1. :) sempre millor tirar pilotes fora i dir que l'altre no en sap prou!

    ResponElimina
  2. Jajajajajajaja és boníssim!!!
    M'has fet riure, de veritat!!

    No seran els que diuen que ho troben tan meravellos els que fingeixen? :-)))

    ResponElimina
  3. Quina gràcia l'última frase! La veritat és que hi ha més gent de la que et penses a qui també li passa. Jo sóc una mica al revés, m'agraden tant que només veure com en fan un sóc capaç de sentir-lo a la meva pròpia pell... és extrany, oi? Doncs em passa...

    ResponElimina
  4. potser és que s'ha de parlar més amb qui et fa el massatge. Com amb tot, quan es fingeix!

    ResponElimina
  5. si no els has de gaudir ja pots anar fent-los passar cap aquí...

    ResponElimina
  6. Saps què, no ho he provat ami això de fer-me fer un massatge. No et puc pas ajudar. Ara ja m'has fet afagar por... i si he de fingir jo també? Potser no cal, oi?

    ResponElimina
  7. xexu, jo tinc un problema amb alguns dels teus problemes. És com aquell que tenies amb les plantes de casa que es suicidaven donant-se impuls contra la paret... miro de fer un posat seriós, com ha de ser quan algú t'explica problemes...però no puc fingir! em fas riure!!
    Però va, seriosament, mmmm...., no sé pas què dir. En tot cas, m'agradaria saber la cara que poses quan fingeixes en els massatges per veure fins a quin punt ets bon actor!

    ResponElimina
  8. Potser és la predisposició, però a mi m'agraden i em fan sentir molt bé: a l'esquena, al cap, a les mans, als peus...

    ResponElimina
  9. Això ja és un començament, no creus?

    Només quan em troben les contractures de l'esquena noto alguna cosa, una mena de dolor però que dóna cert gustet.

    Gustet, tu ho ha dit!

    ResponElimina
  10. només m'he fet un massatge i va ser a Turquia fa 2 mesos i amb les òsties que em va fotre aquell paio no em podia quedar indiferent de cap de les maneres!

    ResponElimina
  11. hihihi! Així que fingeixes? hehehe Crec que, depèn del massatge, és útil si tens contractures i estàs fotut. Si no, potser no serveixen de gaire; sobretot aquella mena de massatges relaxants o aquells que et posen en contacte amb l'univers: si et costa relaxar-te o si no creus en aquesta mena de possibilitats, un massatge no et farà gaire cosa. I, de fet, és una mica el que comenta l'estrip: has d'estar en connexió amb el massatgista! :) hehehe

    ResponElimina
  12. mentre només sigui en els massatges no passa res... ;)

    ResponElimina
  13. fuig, fuig... jo m'apunto a la llista després d'en Jordi. Si no t'han de fer profit ja els aprofitarem nosaltres!
    Jo en voldria, com a mínim, un per setmana!!

    ResponElimina
  14. A mi no m'acaba de fer el pes que em manossegin desconeguts; però val a dir que quan aconsegueixo relaxar-me disfruto del massatge ;)

    ResponElimina
  15. Noooiii, si els massatgs et deixen infiferent potser és que no estàs pas tan fotut, o que els nusos de la teva esquena són minicontractures, perquè quan una cosa et fa mal, però mal de debóóó, d'aquell que dius: "és que no puc ni girar el cap a l'esquerra", un massatge te'l posa al seu lloc. Així que deus ser afortunat túúú, sino ho necessites això :o)

    ResponElimina
  16. Encara sort! Jo tinc unes pessigolles ENORMES! Hi ha poca gent que hagi aconseguit fer-me un massatge sense que m'hagi recargolat de riure :$

    ResponElimina
  17. al menys t'estalvies l'ai ai ai interior cada cop que et troben una contractura

    ResponElimina
  18. Carai Xexu, no se pas que esperes d'un massatge? Si te'l fa un 'professional' has d'esperar relaxació, a mi em costa relaxar-me, i als punt delicats, doncs dolor i després (suposo que això es el que s'interpreta com gustos) alleuja el dolor. Però si te'l fan per plaer, es només això, deixar-se anar al contacte amb les mans, i gaudir, no te res d'especial. Com unes carícies diria jo.

    ResponElimina
  19. Això si que no ho havia sentit mai!! jajaja Q bo! Doncs res, espero que algun dia sentis el plaer dels massatges ;)

    ResponElimina
  20. Jo no sé a què es deu el fet que no t'agradi però a mi m'encanta. L'únic problema que tinc és que ten pessigolles i, si no em toquen bé, salto :P

    ResponElimina
  21. juarrrjuarrr quin riureeee!!!
    Cada dia em sorprén més el teu blog... mai saps el que t'hi pots trobar!!!

    ResponElimina
  22. No saps les ganes que tinc jo de fer-me'n un quan acabi amb tot això!!! Jo no és que gaudeixi, perquè sóc una contractura ambulant, però realment acabo relaxada i l'endemà (o l'altre) sóc una persona nova. Mmmmm… I la reflexologia podal? Em foten unes matxacades de por, però m'agrada tant!

    Saluts maco, que feia dies que no comentava!!

    ResponElimina
  23. Jeje això de que sort que no et passa en altres camps m'ha fet riure :) de vegades a la gent li agrada el què li fan i tu dius a mi no... i et quedes allí esperant... però paciència, un dia ens diràs que no has hagut de "fingir" :)

    ResponElimina
  24. suposo que parles de massatges terapèutics oi?

    però saps, recentment he practicat l'art de deixar-se fer i intentar no controlar sempre...i la veritat és que costa però esta molt bé!

    ResponElimina
  25. A mi els massatges m'els fan perque els necessito... per això que em deies de les contractures...Potser m'aniria millor anar al gimnas, i així deixo de tenir la maleïda mala postura de certs oficis.... Que hi farem!Jo sentir, el que es diu sentir... bufffff... més aviat fa mal quan toquen aquell punt dur ... Però per això m'els fan, per destensar...
    A mi m'agraden perque m'agrada que em malluguin!!!!je,je,je

    ResponElimina
  26. ...doncs a mi m'encanten els massatges! Sobretot si van acompanyats de petonets ;) segur que encara no has trobat la persona adequada per fer-te'ls jejeje.

    Muuuua!

    ResponElimina
  27. Ais!!
    Sort que és l'únic que has de fingir!!!!!
    I fer-los tu? potser hi trobes un filón....

    ResponElimina
  28. jajajajajajaja no em puc creure q no t'agradin els massatges????? si son lo millor!!! el q no entenc es pq els demanes, doncs?

    ResponElimina
  29. Els massatges terapèutics que tenen per finalitat alleujar-te una contractura o un dolor s'han de saber fer, i no podria explicar-te què se suposa que s'ha de sentir perquè no me n'han fet mai cap... Però de la resta... és bàsicament el contacte, unes mans que t'acaricien l'esquena, que pressionen lleugerament, amunt, avall, que recorren la columna... A mi és que m'encanten :P Estic d'acord amb la Boira, són com una altra mena de carícies...

    ResponElimina
  30. Bé, sembla ser que sóc una mica 'bitxo raro', ja m'ho temia. Però bé, gràcies a tothom que ha passat per aquí i ha deixat un comentari. Us faria un massatge a tots i cadascun, però potser sortiríeu mal parats...

    ÀnimaAlada, faré això que dius, la culpa pels altres!

    Doncs no ho sé Assumpta, però jo no dic res per si de cas, que temo que em mirin malament. És d'aquestes coses que socialment no s'entenen, i que ens callem. Però mira, aquí al blog no ho veu ningú, no? ;)

    Però Neo, tu series una 'ejeculadora precoç' dels massatges, això tampoc és, eh?

    Estrip, precisament, quan es fingeix, és que hi ha poca comunicació, si no segurament no caldria, així que és un peix que es mossega la cua.

    Jordi, de moment me'ls quedo, no fos cas que em comencin a agradar de sobte.

    Carme, que tu ets una persona de bé i segur que no et passen aquestes coses. Prova-ho i em dius el què?

    Bruixoleta, anomenar-ho problema és exagerar. En realitat ja té un puntet de conya tot plegat (allò de la planta no, eh, que era molt seriós!), i si et faig riure ja m'està bé. En aquests temes més val prendre-s'ho així millor que menjar-se massa la bola. Però de bon actor no en tinc res, sortosament, quan et fan massatges a l'esquena la cara no te la veuen...

    Rita, si que ha de ser alguna cosa així. Com deia, penso que no em sé posar bé, relaxar-me, i com que no em relaxo prou, no els gaudeixo.

    Marta, i és això el que s'ha de sentir? No sé, potser és que me n'han de fer un de ben seriós perquè sàpiga realment el que és.

    Bajo, i com es fa això?

    Però Deric, el que expliques no sembla precisament una experiència positiva, no creus?

    Llavors Núr, hem de creure a aquells que els posen les mans a les espatlles i ja bavegen? Sento parlar meravelles, i el 'tens bones mans' es repeteix constantment, fins i tot a mi m'ho han dit. Bones mans de què, si no en tinc ni puta idea! No sé, jo és que no noto massa res, i no puc dir que ha estat fantàstic. Ara, he de reconèixer que no m'han fet mai un massatge professional en profunditat per tractar contractures i mals d'esquena. Segurament hauria, després de la temporada castellera.

    Carquinyoli, per ara sí.

    Elur, vosaltres dos m'esteu fent el llit, em voleu fer creure que estic boig, que ho sé jo, i... no us costaria gaire convèncer-me...

    Somiant..., jo de poder triar també prefereixo que em toqui algun conegut, però no em relaxo ni d'una manera o d'una altra.

    Sibe, després de les actuacions de castells (el dia després) no t'explico com em queda l'esquena i el coll... però després se'm va passant, i tinc algunes contractures perpètues que viuen a la meva esquena, que aquestes m'agradaria que desapareguessin algun dia, però de moment allà estan.

    Menxu, em sembla que això és més exasperant encara per qui fa el massatge, que no pot tocar enlloc i no sap ni on tocar.

    Ui Òscar, però si les meves contractures ja me les conec, ja no m'espanta res.

    Boira, m'ha agradat la teva explicació i em quedo més tranquil. Sempre tinc el dubte de si estic sentint el que toca, perquè no sé que cal sentir, però bé, ja és això, el contacte és agradable, però tampoc no un esclat de plaer, i com que no m'han fet mai un massatge terapèutic seriós, no m'han pogut alleugir el dolor. Me n'hauré de fer fer un.

    Pels núvols, sigues molt benvinguda al Bona nit i tapa't. Jo també espero poder-lo sentir algun dia!

    Cateria, les pessigolles no es poden controlar amb la relaxació? O és que sempre s'està tens perquè penses que en qualsevol moment et tocaran on no toca (mai més ben dit...)?

    Ariadna, doncs ja veus, coses rares segur...

    Musa, hauré de creure en la teva experiència. Jo me n'hauria de fer sovint pels castells, acabaré amb una esquena inservible, però per falta de temps i de diners, no m'hi he posat mai.

    Cesc, potser quan aprengui a relaxar-me i a deixar-me anar me'n surto.

    Clint, confirmes que es pot? Així em quedo tranquil, jo també ho puc aconseguir!

    Eli, les contractures et fan fer un bot quan t'hi passen el dit que té la seva gràcia. No sé què és, però això si que m'agrada, suposo que és perquè noto alguna cosa, a diferència de normalment. Notes que t'estan fent alguna cosa, i això s'agraeix. Encara que saber destensar és feina de professionals, i suposo que cal anar amb compte si no se'n sap prou.

    Yuna, però estem parlant d'una altra cosa. Un massatge que té possibilitats d'acabar amb sexe tant és que estigui ben fet com si no. El que compta són les postres!

    Rits, de vegades n'he fet una mica a les espatlles d'algú, però com que no sé què faig, no sé si ho faig bé o no. I com que hi ha gent que tot li va bé, el seu criteri és qüestionable.

    Déjà, els demano perquè si no socialment està mal vist. Si algú et posa les mans a les espatlles de seguida li has de dir 'va sí, fes-me un massatge'. És un formalisme com parlar del temps a l'ascensor.

    Laia, la Boira i tu sembleu expertes en el tema, us hauré de fer cas. Però com he anat dient, suposo que per gaudir d'aquestes altres carícies m'he de saber relaxar bé i deixar-me portar per les mans que m'acaricien. M'agradaria aconseguir-ho, ha de valer molt la pena.

    ResponElimina
  31. A veure, com tot en aquesta vida, les sensacions que produeixen els massatges són subjectives.
    Crec que tu mateix ho has dit, no ets capaç de relaxar-te. Hi ha molts tipus de massatges, potser el que necessitaries tu és un de relaxant, i fet per algú professional. També t'he de dir que hi ha professionals i professionals, i els que s'anomenen quiromassatgistes que han fet un curs a distància, amb perdó, però no en tenen ni idea. (ho sento, és que em veig amb la obligació moral de defensar la meva professió).
    Hi ha gent que amb el sol contacte de les mans d'un altre al seu cos ja sent plaer i per això a molta gent li agraden els massatges. Segurament aquest no és el teu cas i els massatges convencionals no et funcionen.
    Els massatges descontracturants fan mal, produeixen dolor mentres te'ls estan fent, no pas plaer. La gratificació arriba més tard, quan te n'adones que no estàs tant tens com abans que te'l fessin i que ja no et fa mal aquella zona al fer certs moviments que abans et produïen dolor.
    Em sap greu però no tinc la solució pel teu problema, només dir-te que no ets un bitxo raro... jo estic cansada de fer massatges, però si vols que et digui la veritat, encara no he trobat ningú que me'ls sàpiga fer, encara no he aconseguit sentir el que se suposa que se sent... perquè també em costa molt relaxar-me i deixar de controlar-ho tot.
    Així és que paciència... i no fingeixis, val més que diguis que t'has quedat igual... així potser l'altre persona podrà modificar la seva tècnica i ajudar-te a sentir i a relaxar-te!
    una abraçada!

    ResponElimina
  32. òsti, no hi havia pensat en que ets casteller i deus estar reeeefotut a l'endemà. Sorry sorry...

    ResponElimina
  33. Potser vol dir que tens l'esquena força més relaxada del que et penses i per això un massatge et deixa indiferent, no sé. A mi, per exemple una cosa que no m'agrada és que em toquin el cap i/o cabell I hi ha molta gent a qui l'encanta.

    ResponElimina
  34. Jo...no sé què dir, abans també em passava...fins que vaig aprendre a deixar-me anar...i ara, tu, que em remenin...

    ResponElimina
  35. XeXu, jo no en tinc ni idea, tampoc, de fer massatges. No ho he estudiat pas. De totes maneres, sempre que n'he fet a persones que sí que en saben m'han preguntat on n'he après, i en sentir la resposta, han dit que hi ha gent que té una mena de facilitat que altra gent no té. No sé si m'explico... Potser no cal saber-ne gaire. Tu no et fas una mica de massatge quan et fan mal els ronyons, per exemple? O no et fas alguna frega a l'espatlla si la notes encarcarada? Potser és això!

    Pel que fa a la gent que, com comentes, de seguida baveja, potser és que són sensibles a qualsevol mena de contacte físic, potser és que són més receptius [que tu... ;)], potser és que estan més fotuts...

    A mi em costa molt rebre'n [no he trobat ningú que els faci al meu gust], prò m'encanta donar-los! I ja està! :)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.