dimarts, 21 d’octubre de 2008

Jo shóc en Blooog


Holaaa shóc en Blooog, i avui que en XeXu eshtà despishtaaat, m'he posat a eshcriure jooo, perquè ja he après com esh fa de tant veure'l a ell. Shóc un gat felish de la vidaaa, o això em diuen. Però també em diuen que shóc un gosshet perquè m'agrada que em tirin coses i anar-lesh a buscaaar, i perquè no sé miolar gaire bééé, i de vegades shembla que bordi (gui! ua! mi!). M'encaaanta que em rashquin l'esquena i em toquin la panxa, ja ronronejo en veure'ls veniiir. Shempre em diuen que eshtic graaas, però esh que en Bamboo no menja gaire, i el pinsho no es pot quedar allà al plateeet. Ésh boníssim el pinsho de règim que ens donen, m'agrada més a mi que en Bamboo, que sempre eshtà malaaalt i pren drogues. No entenc quina mania té el meu germààà de suïcidar-se, i a marxar de casa cada cop que obren la portaaa. Shegur que no podria eshtar millor enlloooc.

Tampoc no shé que té de dolent robar xinxetes de shurooo i gomesh de cabeeell, em renyen i no shé per quèèè, ésh dolent robar coses i amagar-lesh? Altresh coses que m'agrada fer shón destrossar rotllesh de papeeer, fer-losh miquetesh ésh molt divertiiit! Tirar l'aigua de beure per terraaa i mullar-me lesh potetes ésh geniaaal, i rebolcar-me per terra quan han fregat tambééé. T'ambé m'agrada mooolt jugar a barallar-me amb el meu germààà, sobretot quan els pares van a dormiiir. Però jo sóc més obedient que el Bamboo, ésh un gat molt doleeent, i no fa mai cash. Shempre em diuen que shóc molt boneeet, i parlen bé de miii. Em fan moixainesh tot el dia i diuen que she'm menjarien, eshpero que no sigui veritaaat.

El que he de reconèixer és que shóc una mica 'torpeee', shempre caic i em foto patacadesh. Moltsh cops caic del llit mentre m'eshtirooo, o no arribo allà on vull quan shaltooo. Ésh per això que no m'atreveixo a pujar a la barana del balcóóó, shóc força poruc, no com el bamboo que no té por de reees. Vaig a veure shi shé publicar això, deu sher aquesht botó taronja, oiii? Eshpero no equivocar-meee...

Blooooog!!!! Què estàs fent a l'ordinador!! No apretis aquí...!!!

40 comentaris:

  1. Bé, ara no tinc clar qui és que ha de deixar les drogues... ;)

    ResponElimina
  2. jajaja!!

    Saps? Crec que els teus gatets han tingut molta sort d'anar a parar a casa teva!

    ResponElimina
  3. Holaaaaaaaa Blog!!!

    Jejeje encantada de saludar-te! :-))

    Molt bé, en saps moltíssim jejejeje

    ResponElimina
  4. Carai, no el coneixia al Bloog!!! És un post molt divertit, veig que també li fas classes de com escriure en un blog, estarà més distret.
    Post molt divertit jejeje. Ptons Xexu!!!

    ResponElimina
  5. Hola blog!!!
    Ets molt molt macoooo!!!
    La manía aquesta de marxar de casa també la teu un dels meus gats (que curiosament s'assembla molt al bamboo físicament... tots dos amb aquesta carona tan prima i especial).
    Ets molt llest i un intergauta molt expert... espero que els teu pare et deixin escriure sovint i de tant en tant ens expliquis coses d'ell, com si fossis un detectiu jejeje
    Esgarrapades i llepadetes!!!

    ResponElimina
  6. quin gat mes xulo!!! i quin canvi de look mes guay a la teva pagina.. m´ agrada.. res, que salutacions

    ResponElimina
  7. Osti, osti, només em faltava això...Xexu, vigila el gat, shisplau que al final tots sherem mesh boschos que mai...aixxx

    ResponElimina
  8. Tinc una bona amiga logopeda que crec que podria tractar aquest excés de fricatives postalveolars de menja-sopes que tens, Blog!

    ResponElimina
  9. Hehehehehe tan eixerit com l'amo, tu!

    ResponElimina
  10. oh que bé, que s'ha deixat veure per aquí!!!! Doncs encantada de conèixer-te!!! Si és que tantes hores a l'ordinador xexu... mira que li has acabat ensenyat a en Blog! Suposo que feia una consulta etimològica... ;)

    ResponElimina
  11. tiu...els coneixements de bioquimica no te'ls pots aplicar a tu mateix eh!
    o això o que ruli!

    ResponElimina
  12. jajaja! que bo!! així ell és el bo dels dos germans, i a més li diuen que sembla un gosset i no s'enfada ni s'ofen?? m'ha encantat aquest gatet. Espero que s'animi a escriure més sovint! Crec que ara mateix necessitava precísament un post així!

    ResponElimina
  13. Oshtres Xexu, shi que els tens eshpavil·lats!

    ResponElimina
  14. però quina monada de mixoooooooo ^^ la meva saps què fa? fica la poteta al pot de l'aigua per veure si està fresqueta jajaa
    són tan macos... la meva hi ha dies que no vol baixar de la meva panxa jajaja
    molts petonets, miaaauuuu

    ResponElimina
  15. Pero quina monada! els meus gats no saben escriure (pero potser algun dia n'aprenen i tot!)

    Adorable Gatet ^^ Jo si que me'l menjaria!

    ResponElimina
  16. Algú té un teclat ple de pelussetes...

    ResponElimina
  17. Mira que a mi els gats no m'acaben de barrufar, però aquest és per menjar-se'l!

    ResponElimina
  18. M'encanta la foto i el seu títol!!!!!!! quin riure!!!!!!

    Blog maco, un dia d'aquests et presento al meu Pèsol, segur que us avindríeu!
    Una rascadeta d'orelles i de panxona!

    ResponElimina
  19. pel que he llegit ... no estarà fent, a estones mortes, de negre del guanyador del planeta d'aquest any?

    xexu, parla amb el lara del flagrant plagi!

    ResponElimina
  20. jejeje... un gat amb un món interior... jejeje... o bé un amo de gat que s'automedica... jeje... Mola l'article, jejeje!!! Petonet

    ResponElimina
  21. Bloog no esgarrapis els comentaris eh!

    ResponElimina
  22. Ei Bloog!!! Sóc la Tri, la gateta de la iruNa (jo també he après com funciona això d'internet). M'ha agradat molt llegir-te i saber de tu, em caus molt bé!!! Saps? jo sóc addicta a les gomes de cabell de la iruNa i ella s'enfada com una mala cosa cada vegada que n'hi agafo una, però és que m'ho passo pipa jugant i fent-les saltar, empaitant-les, amagant-les... Diuen que sóc hiperactiva i molt intel·ligent però és que no puc parar quieta jo!
    A veure quan coneixem algun dia al teu germà eh?! que ja el podries haver deixat parlar una mica... o és que ja s'estava intentant tornar a suïcidar? jejeje...
    Apa, una abraçada molt gran Bloog, i segueix tant maco com sempre!

    ResponElimina
  23. Uoooooh Xexuuu, aquest torn t'has lluit! Una idea simpatíquíssima :o), m'ha fet riure molt él teu mixo, jajaja, ho he llegit en veu alta i tot! Quina gran sort han tingut aquest parell anant a parar a ca vostra. Tan ben ensenyats que els tens...no crec pas que en Bamboo surti per la porta! Això de les drogues ha estat geeenial. ETS LA PERA!!!!

    ResponElimina
  24. Blooog, xato, no pateixis, que si en Bamboo, com tu mateix dius, "no fa mai cash", tu sí que en faràs... del bo, del de la "pasta gansa". Ets un blogaire tan prometedor que aviat ens hauràs de donar classe a tots. A més, ets tan guapo...! :-)

    ResponElimina
  25. Ai blog que et presentaré un colega amb qui compartir esquitxades d'aigua i festes a mitjanit per no deixar dormir als companys de pis!!
    Però no canviïs, que segur que els fas riure a tots!!

    ResponElimina
  26. Què bonic!

    El millor post, sens dubte ;)

    És broma!

    Salut!

    ResponElimina
  27. ui, ui... qui escriu el bloc, tu o en bloggg? Hahahaha.. molt bona.

    ResponElimina
  28. ostres, deixa-li més sovint el teclat, jeje.

    ResponElimina
  29. Ostres, m'haureu de perdonar, eh, que aquest gat sempre fa de les seves, i estava jo despistat allà al menjador, i va el tio i es posa a escriure un post! I és que això de tenir l'ordinador encès tot el dia té els seus perills. Bé, que espero que ningú no s'ho hagi pres malament, ja el vaig renyar, em sap greu. Ja intentaré que no es repeteixi.

    Per cert, el sistema de comentaris ha canviat sol, jo no he fet res. Algú sap alguna cosa d'això, o va ser el mateix Blog que va tocar alguna cosa quan va fer el post?

    ResponElimina
  30. Quina foco més xul·la!

    PD Estàs fatal de "lo" teu, XeXu!

    ResponElimina
  31. Caram!!! De veritat ha canviat sol el sistema de comentaris?? juaaaaaassss
    No sé pas si creure-m'ho això!!!
    Deu haver estat en Blog, que sap moltes més coses de les que diu!!!
    (No el renyis, eh?)

    ResponElimina
  32. Hola Blog!
    Encantada de saludar-te. Ja haviem sentit a parlar de tu i el teu germà. Veig a tu també t'agrada això de remenar l'ordinador quan els amos estem despistats. La Bruna, la nostra gossa, també fa de les seves. Fa un parell de setmanes va fer una compra d'un parell d'entrades per anar a veure un partit de La penya per regar-li a en Martípel seu aniversari.

    Xexu, ja veig que amos i mascotes ens assemblem força!

    ResponElimina
  33. Moltes gràcies per provocar-me un llarg somriure. Avui em feia molta falta. És un post genial! Un petó.

    ResponElimina
  34. Escolta els nous canvis els ha fet ell?????????????????? petons a tots dos

    ResponElimina
  35. Blooog em caus bé! no li diguis a en XeXu però cada nit pots venir aquí a explicar-nos alguna de les teves aventures :)

    ResponElimina
  36. Què vols dir amb el canvi de comentaris...?

    ResponElimina
  37. Quina coseta...És un post molt molt dolç... Ei, i divertit! Es veu a quilòmetres que t'estimes aquestes dues bestioletes tan blanquetes. M'has fet pensar amb el gatet que tenia jo. Saps com es deia? Ratolí. I també semblava un gosset!

    ResponElimina
  38. Jajajajaja!!!Que rebonic i sincer t'ha quedat noi. Segur que ho pensa, sí. Ara toca que aprengui a escriure i publicar el Bamboo. Que també segur que té alguna cosa a dir... jejejeje

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.