diumenge, 12 d’octubre de 2008

Gràcies x2

Per parlar de c@ts, avui ho he de fer de dues maneres diferents.

Com a part de l'equip gestor del blog c@ts:

És un plaer per mi escriure aquestes paraules després de tots aquests mesos lluitant per tirar endavant el projecte. Hi ha moltes coses per les que he de donar les gràcies, i vull començar pels meus companys, que han treballat moltíssim perquè avui es pugui tancar feliçment la primera temporada de c@ts. A tots ells, moltes gràcies per la implicació i l'esforç. També vull agrair a tothom que ha participat en les diferents parts del procés, en la difusió, en les propostes, en les votacions, en els suggeriments... sense tots els que heu anat caminant amb nosaltres no hagués estat possible, i en definitiva, és per vosaltres que valia la pena seguir endavant. Agrair-vos a tots el bon joc, el participar sense ànims de fer trampes, pel simple fet de triar els blogs que ens agraden. Hem tingut alguns problemes, però en general, la bona voluntat demostrada és digne d'admiració. I m'hi podria passar hores, però ja m'enteneu. Això pretenien ser uns premis de tots i per tots, i crec que en gran mesura, ho hem aconseguit. I no s'acaba aquí. Si vosaltres voleu, seguim endavant. El meu agraïment més sincer a tots.


Com a humil blogaire:

Rebre aquest premi que avui em regaleu és per mi tot un honor, i una responsabilitat. Em costa trobar paraules per expressar el que he sentit en veure el suport que ha rebut el meu petit espai, tant a la fase de propostes com a la votació final. Hom no és massa conscient del nombre de gent al que poden arribar unes paraules escrites a partir d'unes idees que es trenen amb l'experiència diària, unes idees que signifiquen molt per mi, i que ara tinc on desar-les. Em sorprenen cada dia els comentaris que rebo, les mostres de suport i les discussions que de vegades generen els meus escrits. Confesso que ni m'ho podia imaginar, però que em fa feliç que la gent es senti a gust a casa, que els agradi el que llegeixen, i pensin una mica en el que s'hi troben. No m'ho hagués pensat mai, però em teniu en un núvol. Aquest premi és molt especial per mi, perquè si hi havia alguna categoria en la que encaixés el meu blog, aquesta era la de blog reflexiu. A més, per sorpresa meva, també vaig sortir nominat a blog sentiment, i he obtingut uns resultats prou dignes, dels que estic molt orgullós, especialment per la competència que hi havia en aquesta categoria. Però com ja he comentat en alguns llocs, sortir nominat ja era un grandíssim premi, ja que demostrava tenir el suport i l'estimació de la gent, i això m'arriba al fons del cor. Què hi pot haver de més maco? Així que gràcies, moltíssimes gràcies a tots els que heu pensat en mi, heu cregut en mi, i m'heu fet guanyar aquest premi, de veritat que m'heu fet molt feliç.


40 comentaris:

  1. Moltes felicitats!!! :-))

    (En les dues facetes... perquè imagino que la primera ha de ser molt, molt difícil i la segona ha de fer una ilu enorme!!)

    ResponElimina
  2. Te'l mereixes, per pencaire, per engegar amb d'altres uan idea que ha quallat i per ser un projecte sense ànim de res, només pel goig de ser blogaire! Ets un crak!!!!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats, amic XeXu! Un premi ben merescut per la teva manera de ser i de fer.
    Pel que fa al projecte i ara ja realitat, un 10!
    Petons!

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats, dobles, també.

    Em fa molta il·lusió que tot hagi anat tant b´r i molta també que hagis guanya t aquest premi que et ve tant a la mida i que trobo ben, ben merescut.

    ResponElimina
  5. Enhorabona!
    Enhoraboníssimaaaaaaa! :)

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats!
    La feinada que heu tingut amb el C@ts es mereix, com a mínim, una gran felicitació i OBbviament com a blog guanyador te'n mereixes una altra!
    Ja ho saps a escriure i seguir fent-nos pensar

    ResponElimina
  7. Jo només sé que és un plaer que siguis aquí Xexu i que facis el que fas i que ens expliquis el que expliques.
    Enhorabona, maco. Petó!

    ResponElimina
  8. si s'arriba a bon port, ja és un gran éxit. Felicitats

    ResponElimina
  9. felicitats x2, doncs :)
    et mereixes el premi i et mereixes que al final tot hagi anat bé, per l'esforç, la dedicació i l'entusiasme. gaudeix-ho!

    ResponElimina
  10. Què dir-te XeXu... buf, quasi se'm cauen les llàgrimes de l'emoció. Crec que te'l mereixes en escreix, que has d'estar molt orgullós de tot el que has aconseguit amb aquest blog... i ara a més a més amb c@ts! No sé, no tinc paraules, només que sento una barreja d'admiració, orgull i tendresa que m'embriaga el cor!
    Ja saps que fa temps que ens coneixem, que seguim els nostres blogs, que ens hem vist crèixer en aquest món... i per mi ets un puntal de la blogosfera, un d'aquells amics que forma part del meu petit cercle que tant estimo. I veure que ets tant gran, veure que la gent ha sabut valorar tot el que tens, tot el que diuen les teves paraules, els teus escrits... fa que em posi molt contenta per tu.
    Jo també estic dacord en què aquesta és la categoria que més t'escau... i si em permets que et confessi un secret, quan vaig escriure la descripció d'aquesta categoria ho vaig fer pensant en Bona nit i tapa't, per aquest motiu encara em sento més contenta que finalment hagi anat a parar a casa teva, aquest premi era per tu!!!
    I gràcies a tu per haver engegat aquest projecte, per totes les energies que hi has dedicat i per haver-nos brindat la possibilitat, a uns quants, de formar part d'una cosa tant gran!!!!
    una abraçada i moltes felicitats XeXu!!!!!!

    ResponElimina
  11. enhorabona pe premi i endavant amb el programa, ai vull dir el bloc i els premis de l'any que bé!

    ResponElimina
  12. Felicitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats!!!!!!

    ResponElimina
  13. i què vols que et digui jo ara que no hagin dit abans?
    vas preguntar som-hi? i hi hem anat i ha estat bonic, intens, emocionant...
    que potser en comptes de x2 hauria de ser x3. N'hi ha un altre que encara que poquet també l'hem de celebrar tots plegats.
    i per últim dir que tots els premiats, l'heu guanyat per mèrit propi i per tant felicitats.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  14. Moltes felicitats per tot...i molts posts més. Petons

    ResponElimina
  15. Moltíssimes felicitats! Me n'alegro molt que al final aquest premi hagi anat a parar a les teves mans, a casa teva, perquè te'l mereixes i el teu bloc, malgrat les sensacions que puguis tenir, és un lloc de referència. I tant.

    Ho he descobert mitjançant el comentari de la iruNa, no sabia qui escrivia les descripcions, quin paper fèieu cadascú dins aquest projecte... però realment el teu bloc encaixa dins la descripció de "reflexiu". Ja t'ho he dit motls cops, i és que els teus escrits fan pensar, mirar-se les coses des de diferents punts de vista, posar-se a la pell de l'altre. I me n'alegro que molts se n'hagin adonat i hagin coincidit amb mi, i pensin el mateix que jo d'aquest petit gran espai dins la catosfera. Sempre t'has caracteritzat per la teva humilitat en parlar del Bona nit, però els vots no enganyen: quan et diem que ens encanta passar per aquí i llegir-te no és per ensabonar-te! Simplement sabem què hi podem trobar i en tenim ganes.

    Doncs jo diria felicitats x4. Per haver engendrat un bloc tan maco i haver guanyat en aquesta categoria, premi merescudíssim. Per haver estat al peu del canó en el projecte i aconseguir que hagi arribat a bon port i a sobre sent tot un èxit (si em permets aquest l'estenc per als altres culpables de c@ts!). El tercer, pel segon premi, que el bloc imatge també és per a c@ts (és que us ho heu currat de ttoes, totes!!). I el quart... un reconeixement a la persona que hi ha rere cada escrit, al cor que guia els dits que escriuen i a la ment que examina aquest petit món.

    Uala... que llarg! m'he passat! :S Va, permetre-m'ho que l'ocasió s'ho mereix ^^

    ResponElimina
  16. I ara toca demanar perdó perquè el segon premi és del bloc Visual i no Imatge... m'he colat!!

    ResponElimina
  17. Felicitats XeXu, per mi, ets tota una institució, sempre parles des de la consciència i del cap i com no, del cor, els escrits estan fets amb cura i tal i com ho sents, i dones a entreveure qeu ets una persona com cal. Crec que te'l mereixies, pel treball fet durant tots aquests mesos, per l'esforç i per no fallar mai i conèixer tants i tants blogs que no dubto que coneixes, per ser tu mateix i sincer sempre, que felicitats, bé moltes felicitats que ets guanyador :) i gràcies per deixar-te caure per les meves cases, saps que sempre hi seràs benvingut, i per cert, sentir-se estimat per aquí, també és molt maco, també...

    ResponElimina
  18. I Finalment, Xexu, jo signo també tots els comentaris anteriors, perquè saps obrir el cor, i ser planer quan convé, i ser com diu algú un referent. Jo ho dic molt sincerament, sense els vostres posts i reflexions o crítiques, molts no seríem aquí i la caminada blogaire s'hauria acabat fa temps.

    Un petonàs amb tot el cor. Un 10 sobre 10 en tot. Maco, més que maco. Au.

    ResponElimina
  19. Felicitats de blocaire a blocaire! Te'l (i us) el mereixes!

    ResponElimina
  20. Enhorbona Xexu!!! T'ho mereixes, donc sun premi no el regalen, per alguna cosa serà... Crack, que ets un crack!!!

    ResponElimina
  21. Moooltes felicitats!!!
    Pel premi i pel projecte!!

    ResponElimina
  22. Felicitats, mestre! Un premi clarament merescut. Ja es grossa la que heu liat, ja. Pots/podeu estar ben satisfets!

    ResponElimina
  23. és que t´ho mereixes. es així de fàcil!!! felicitats noi. m´he de passar a veure els altres premiats.. res, que salutacions

    ResponElimina
  24. Moltíssimes felicitats Xexu!!! Continuaré assaborint els meus cafès amb llet matinals amb les teves reflexions. Gràcies i felicitats de nou!

    ResponElimina
  25. XeXu, company, amic.
    no et faré una llista de mèrits, que son molts.

    Sols voldria donar-te les gràcies per ser-hi. Per explicar el que expliques i com ho fas.
    Per fer-me (fer-nos) pensar, rumiar...
    Gràcies...

    I òbviament, moltíssimes felicitats
    ;¬)

    ResponElimina
  26. Moltes Felicitats!Tornaré per aqui, segur!!!!!

    ResponElimina
  27. Enhorabona pel premi! Més que merescut i he de dir que aquest blog és un dels que més m'agrada des que el vaig descobrir ;)

    ResponElimina
  28. Moltíssimes gràcies a tothom per les vostres mostres d'estimació i les felicitacions, esteu perllongant la meva estada al núvol, però no és d'ara, ja que sempre em tracteu molt bé, i això és molt especial per mi.

    La veritat és que ha estat una gran experiència muntar aquests premis, sobretot en veure com s'implicava la gent i com gairebé tothom volia participar-hi pel plaer de triar els blogs preferits, amb bon joc i amb moltes ganes. M'alegro de que tot hagi sortit tan bé.

    Però com que jo era un participant més, i a sobre havia de fer recompte de vots, he de reconèixer que volia que guanyessin els meus, que cada cop que algú votava els meus nominats predilectes me n'alegrava, i si no m'enfadava. Ei, que tot ha estat legal, però hom té el seu petit cor i les seves preferències, què voleu? En alguns casos han guanyat els que volia, i en altres no, què hi farem, però és que d'això es tractava, que decidíssim entre tots. I així ha estat. Gràcies a tothom altre cop. Entre tots heu fet que c@ts hagi estat una iniciativa gran i seriosa.

    ResponElimina
  29. Felicitats XeXu!! Crec que te'l mereixes de totes totes. Segueix reflexionant :)

    ResponElimina
  30. Ui, això és una llagrimeta d'emoció? Doncs sí, home, endavant, que és bo tenir sentiments bonics i viure moments com aquest! Enhorabona a tu i a C@ts, més merescut impossible. En aquest món s'agraeixen gent com vosaltres.

    ResponElimina
  31. Ei XEXU, moltes felicitats! tant pel premi com per haver tirat endavant aquest projecte.
    La veritat és que diumenge no estava gaire animada, però ja vaig veure que es parlava dels premis per diferents blogs. Confesso, una mica avergonyida, que jo no hi havia participat en tot això, i he hagut d'entrar dos o tres cops al premi del blog reflexiu, i entrar a l'enllaç de bruixoleta per estar segura que era jo qui tb estava allí, i em va fer il.lusió. Així que tb et dono les gràcies un altre cop per haver-ho organitzat tot. L'any vinent, segur que hi participo. I quan tingui temps, donaré un altre tomb per totes les categories, i miraré d'anar entrant als diferents blogs, pq és realment una bona forma per descobrir blogs.
    Així que res, enhorabona, i mentrestant, seguiré descobrint dia a dia el teu blog, ja no em perdo mai un post!
    Una abraçada!! :-)))

    ResponElimina
  32. Gràcies a tu i a tot l'equip!

    I enhorabona!! Molt ben guanyat! :)

    ResponElimina
  33. Enhorabona!!! M'agrada com parles del premi i de la gent que et segueix, diu molt de tu. Felicitats un altre cop!

    ResponElimina
  34. (més val tard que mai) Enhorabona noiet!!! Segur que t'ho merèixes :) Dos petonets!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.