dijous, 4 de setembre de 2008

Saltant-me l'horari infantil

Necessito cagar-me en algú, així que avui faré servir el blog per desfogar-me. Sempre intento mantenir la correcció aquí, tot i que a la meva vida quotidiana de vegades sóc una mica mal parlat. Però l'horari infantil ja ha passat, oi? I si no, ben poc li deu faltar. Estic fins els collons dels meus administradors de finques, són uns grandíssims fills de puta. Apa, ja ho he dit.

No vull generalitzar, però sé que és un gremi que no compta amb massa simpaties. Podria fer-ho extensible a qualsevol altre proveïdor de serveis, com telèfon, gas i la resta, però avui els toca el rebre a la gentussa a la que pago el lloguer. Perquè si tenir una hipoteca i ser propietari és fotut, viure de lloguer tampoc no és un camí de roses. Amb el pis fet una merda, amb un munt de reparacions que haurien de fer, però sempre donant llargues, i que si hem d'esperar això, i que si ara hem d'esperar allò... Doncs els problemes s'acumulen, i quan has de pagar tu una factura considerable per una reparació senzillísima que el seu lampista no va saber fer, els envies la factura, fotos de tots els desastres, i tot i intentar trucar cada dia, no són capaços de passar-te al responsable, i et cobren el lloguer íntegre... no és per...

I no sóc dels que es queixa perquè si. Sempre crec en la bona voluntat de la gent, i en trobar solucions pacífiques, però quan et trobes un dia a casa amb els mateixos serveis que gaudiries a l'edat mitjana... és per començar a prendre mesures. Potser les bones maneres desembocaran en paraules més pujades de to, i en alguna enviada a prendre pel... prou, ja he estat prou groller per avui.

29 comentaris:

  1. Jo no dic mai paraulotes... però el que tú has dit ho suscric fil per randa (substituint les paraules grolleres per sinònims adients) :-)

    I ara seriosament: Tens tota la raó.

    De soltera sempre vaig viure a un pis de lloguer (a casa els meus pares) on encara hi viu la mare i una germana, i és veritablement fastigós (fastigós no és paraulota jeje) veure com van les coses.

    Una vegada que es va fer malbé la pica de la cuina, es va esquerdar, queia l'aigua a terra... i molta!! era URGENT reparar-la. Encara vivia mon pare, va trucar i li van respondre que si feia obres a la cuina li apujarien el lloguer... Mon pare va respondre que si li apujaven el lloguer un sol cèntim trucaria a "Sanitat" perquè veiessin les condicions de la cuina.

    El dia següent va trucar l'administrador tot suau dient que d'acord, que ho arreglés.

    I això és un mínim i petit exemple d'aquesta colla de mals especímens...

    ResponElimina
  2. Perdò, torno a ser jo...

    Volia aclarir que, evidentment, les obres del canvi de la pica corrien a càrrec de la butxaca de mon pare, per suposat. Que ell no estava demanant "que li canviessin la pica" el que demanava era "permís" per canviar-la...
    I la resposta va ser que "si volia fer obres..." li apujarien el lloguer...

    És que em sulfura aquesta gent, eh?

    I ma mare i ma germana encara aguantant tot això!!!

    ResponElimina
  3. Vaja... ja veig que no seré l'única que es caga en tota la familia de l'administrador de finques... Jo sí, sí dic paraulotes. I moltes i grosses i grolleres. Això o... o... millor això. Bé, què dir? Doncs que l'anterior era un tros de lladregota (no l'he arribat a conèixer en persona) i ara, sembla ser que han canviat d'administrador... i com que encara no vivim al pis ja m'he perdut la primera reunió de veïns. A sobre, era per fer comptes. A veure amb aquest què passa. La veritat que hi penso i em preocupa. Ja són tres persones que coneixo, tres de tres, que posen a parir als seus administradors. Suposo que la majoria són uns caaaaaabrooooooooooooooooons. Paciència... paciència?? Què és això?? JEJE ;P

    ResponElimina
  4. Plas Plas Plas (aplaudiments)
    En Xexu és perfectament normal, diu paraulotes!! Bien!!M'encanta!!

    Noi tens tota la raó, per cobrar tothom és el primer però en ser conseqüent amb les obligacions que això comporta, ah! a les hores tothom es fa "el suec".
    Sigui aigua, llum, gas, telefon o administradors de finques.

    No ets tú sol que hi tens problemes per tant has de pendre mesures. Saps que pots ingresar els diners del lloguer en un advocat fent-hi constar el motiu pel que ho fas directament al propietari?

    Tú demostres que no deixes de pagar i no tens intencions de fer-ho i l'adminstrador que, a fi de comptes fa el que li diu el propietari, no cobra...

    Com a consumidors que som tenim els nostres drets i ja va sent hora que començem a moure el cul, parla amb l'OCU de l'Ajuntament, tú que vius a la city, segurament ho pots tramitar per internet...

    Collons!

    ResponElimina
  5. Ai mare... deixant de banda el drama que suposa per tu aquesta situació, deixa'm dir-te que m'has fet riure molt amb aquest post. M'agrada el XeXu incorrecte i groller, el XeXu que es desfoga i treu la mala llet. Perquè tots en tenim i quan ens toquen el que no sona és ben sa que ens caguem en tot i tothom!
    Realment és un putada el que expliques, però per desgràcia això ens ha passat a molts dels que hem o estem pagant un lloguer desproporcionat per un pis destartalat. Sona còmic perquè he fet un rodolí sense voler-ho i perquè intento treure ferro a "l'assunto", però no és per riure, és per denunciar!
    No et sabria donar una solució al que et passa, massa sovint el que la gent acaba fent és abaixar el cap i acceptar les injustícies. Però escolta, que si cal fer una campanya blogaire per defensar els teus drets com a llogater, no dubtis que tindràs una bona colla de manifestants que s'hi deixaran el coll de tant cridar i insultar per tu!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  6. per cert, els propietaris també tenim administradors de finques... jo encara espero que l'assegurança comunitaria em pagui la porta que em vàren rebentar en un robatori que vaig patir el novembre del 2006...

    ResponElimina
  7. Digues-ho Xexu, sense por i sense manies. A pendre pel cul! segur que et quedes més descansat.
    Jo, és que sóc molt mal parlada... molt!

    ResponElimina
  8. No és que siguis groller XeXu, és que la gent té una mica de cara eh també... sempre has d'estar damunt i només volen diners, i ara que estan en crisi encara més... espero que tinguis més sort amb el tema... i paciència, almenys ja ho has dit...

    ResponElimina
  9. Bé, jo no sé ben bé què dir-te, no m'hi he trobat encara (home, i tocant ferro, espero no trobar-m'hi mai).

    Això sí, desfogar-se, encara que no se solucioni res, va molt bé en situacions així! No et tallis!!! Però no destrossis el teclat eh! :P

    ResponElimina
  10. diria (llegit els comentaris) que parlo en nom de tots, quan en llegir fill de puta (ho he escrit jo?) no hem vist pas un insult, si no una mena d'adjectiu.

    les coses per el seu nom, així tothom sap de què es parla.

    ResponElimina
  11. tens raó que no s'ha de generalitzar però quan ho són, són una colla de cabrons.Durant cert temps el cròniques va servir també per a a questa finalitat.

    ResponElimina
  12. Tens tota la raó d'estar enfadat! No hi ha dret i t'entenc perfectament. Si que és un rollo tenir una hipoteca, però com tu dius lo del lloguer tampoc és una gran maravella. Quan tot va bé, a parar la mà i ja està. Després quan tens un problemeta tot són fer-se los sords. No hi ha dret!

    ResponElimina
  13. Jo d'aquí a poc, vaja, no tan poc, de fet, un any i pico, me'n vaig a viure soleta, m'independitzo, si, OU YEAH!

    Però de lloguer i... a London! Imagina't, si a tu ja et costa parlar amb els llogaters, el que em costarà a mi, que ho hauré de fer en una llengua extrangera... que a l'escola d'idiomes no t'ensenyen a dir "lampista incompetent"... o potser si?

    Vaja, que no comparteixo (encara) aquestes desgràcies immobiliàries però, vaja, segur que després de consultar-ho amb el coixí et semblaràn problemes menys greus i potser, fins i tot, trobaràs la manera de solucionar-ho.

    ResponElimina
  14. Quan cal un "m'cagun" , es fa...
    digues que sí!!!! Ja t'entenc ja...!!!!
    ;-)

    ResponElimina
  15. Jo és que sóc afortunada , els 10 anys que vaig viure de lloguer en tres pisos diferents no vaig tenir cap problema d'importància. Però sí que és veritat que per qualsevol cosa els hi has d'anar aL darrera 40 vegades i sovint posar-hi mala llet.

    Desfoga't que sempre va bé!

    ResponElimina
  16. Sí senyor, que no te quiten el derecho al pataleo!!! em temo que és l'únic que tenim els llogaters... rebequejar! perquè els administradors es solen fer els "longuis" quan han d'enviar-te a un xispa. Espero no trobar-me en la teva situació al nou pis... ara que, desde que el vaig anar a veure (no fa gaire més d'un mes) fins que he tancat el tracte, m'han canviat l'import del lloguer tres vegades (he donat una miqueta pel sac, i he aconseguit un preu just, així que estic molt somrient!). Sort, en lo teu... i pensa en el que et diu L'Asumpta, perquè és ben cert, si fas obres t'apujen el lloguer. Si és que sónnn....

    ResponElimina
  17. Jo en aquest sentit no tinc gaire experiència, prò m'agradaria dir-te que tens tot el dret del món a cagar-te en ells al teu bloc, si per educació no ho vols fer davant d'ells —tot i que s'ho mereixerien...

    Jo no sé si és que sóc de caràcter dèbil i una mica conformista, o si, en canvi, he tingut molta sort, prò mai no he tingut grans problemes als pisos on he estat de lloguer. Em sap greu i espero que passi ràpid... i que no es repeteixi gaire sovint (perquè dir que no es torni a repetir, potser serà massa optimista... aix...).

    ResponElimina
  18. Ostres! perdó, és que m'he equivocat de blog per deixar un comentari, glups!

    ResponElimina
  19. Tu descarrega't! A la merda tot, hombre ya!

    Tiu... els pisos de lloguer i si són d'estudiants ja ni et dic,són de vergonya! i els tractes amb l'amo ja n dir-ho!

    ResponElimina
  20. va que t'has quedat curt! encara t'has mossegat la llengua prou eh!

    Que ho solucionis aviat!

    ResponElimina
  21. Tranquilitza't. L'estat en què es troba el meu pis, també de lloguer, agreujat al fet d'habitar-lo algú (vegi's Jo) que porta una vida totalment improductiva sense ofici ni benefici, és el més semblant al caos domèstic que un pugui imaginar.

    Tot cau, tot es va podrint i destruint poc a poc. No hi ha ni ganes ni diners per arreglar res. Millor gastar-s'ho en cervesa.

    A més no s'hi deu estar tan malament si alguns animalons amb ales trien aquestes quatre parets per passar el seu dia de vida. O no?

    ResponElimina
  22. Home, tens més raó que un sant!! Un apunt sobre el comentari del post anterior: les aules actuals encara no estan dotades amb ordinadors, o sigui, que de mal exemple, res de res, que l'ordinador està a la sala de profes i el meu horari té més forats que l'emmental!! ;)) Molts petons.

    ResponElimina
  23. he estat mooolts anys a barcelona de lloguer, i ara que el tinc de compra, creu-me quan et dic que sigui com sigui, per desgràcia i com bé saps, és un món poc clar on n'hi ha molts que paren la butxaca!

    va que hi hagi pau i pisos barats i nous! ;)

    ànims i un petonàs

    ResponElimina
  24. doncs que dir-te.. que tens tota la raó. en el pis de lloguer d´estudiants, sempre estaba tot per arreglar... i no venia el tio aquell ni a tiros!! res, que si t´has de cagar amb algu, doncs ben cagat i ja esta.

    ResponElimina
  25. Davant de les últimes accions d'Albert Rivera (c's) us proposo que el dia 11 de Setembre en els nostres blogs pengem l'Estelada. Una campanya que he començat sola i que necessita de tots. En el fons són les nostres cases virtuals. Passa'l . Aquí us podeu baixar l'Estelada www.marroca.blogspot.com
    Salut

    ResponElimina
  26. Doncs si que em vaig desfogar, però així no es soluciona res. Ja veig que qui més qui menys tothom ha tingut alguna història amb els administradors, i abans que m'encengui, que només anomenar-los ja em poso dels nervis, vaig a contestar els comentaris, no sense abans agrair a tothom que hagueu passat i hagueu dit la vostra.

    Assumpta, és força denigrant que no et deixin ni fer obres, amb despesa inclosa, si no és amb augment del lloguer. Això és el que es diu 'cornuts i pagar el beure'. Però és que hi ha coses que no es poden permetre, i no és ja el cas que expliques, que em sembla d'un altre planeta, és que hi ha coses que t'han d'arreglar ells. Si t'ho carregues tu, entenc que ho paguis tu. Que se't podreixi el sostre, perquè les instal·lacions són de l'any de Maria Castanya i l'únic que li falta a l'edifici és esfondrar-se, això jo crec que és cosa seva. I el lloguer, ni tocar-lo, al contrari, baixar-lo és el que haurien de fer, que ja prou alt que és.

    Maria, entonem tots dos un càntic contra els administradors, els enviem a prendre pel cul de manera definitiva? Sempre es pot anar i cremar les seves oficines, perquè vagin aprenent a que les reparacions s'han de fer. Espero que tinguis sort amb els nous.

    Menta, t'agraeixo aquests consells, no n'estava gens al corrent, ni tant sols de que els propietaris també tenen administradors de finques. Espero no haver de remoure tant la història. Dilluns aniré a parlar amb ells, amb bones maneres (que ja m'he desfogat), i si posen bona cara, jo posaré el millor dels meus somriures. Sempre he estat un llogater exemplar i he tingut paciència, però com en tantes altres coses, no pots anar amb una flor a la mà, que de seguida s'aprofiten de tu. Amb això vaig aprenent que en aquesta vida ningú regala res, i que per molt que no vulguis, de vegades t'has de posar al nivell de segons qui si no vols sortir malparat.

    iruNa, espero que no caldrà organitzar aquesta movilització blogaire, però ja sé que puc comptar amb tu, que fa temps ja en volies organitzar una per si em quedava sense internet, no és la primera vegada que em llegeixes algun post amb problemes del pis. Sembla ser que busques un motiu per sortir al carrer, si t'esperes uns dies, hi ha la diada i allà podem participar en les manifestacions i cridar tant com vulguis. Ah, jo abans potser callava i tragava, però ja no ho faré més, aquesta vegada lluitaré pels meus drets, què s'han cregut? Que em bonificaran el que em deuen, i tant, hombre ya!

    Elur, serà qüestió dels capri? Jo també en sóc molt de malparlat, ara molt menys que abans, que de jovenet tenia una boca... crec que alguna professora ho havia comentat a ma mare. Ara em comporto més, i aquí em modero molt, que per escrit sempre hi ha temps de pensar les coses.

    Cesc, si cagant-no en tot es solucionessin aquest tipus de problemes, estaria sempre tot perfecte, perquè la de vegades que em recordo de la mare de l'administrador... Em temo que hauré de prendre alguna altra mesura més a part d'aquesta, només per si de cas.

    Laia, m'he atrevit a ser groller perquè sé que tu ja en tens 18, que si no m'inhibeixo, eh? Ara només em queda la NeoPoeta, que és més jove que tu...

    Clint, com sempre em fas riure amb els teus comentaris, i això també desestressa. Aquesta vegada veig que hauré parlat clar, i així tots m'heu entès, això és bo, que de vegades m'explico fatal.

    Jordi, el can Mugró va servir per posar a parir els administradors, o a tothom en general. Pensa que, si no has canviat d'idea, si tornes a Tiana potser te les hauràs de veure amb algun cabronàs, i tindràs l'oportunitat de canviar els poemes en prosa, per esgargamellades (en vers, si vols).

    Bajo, són com un mal amic, que sap estar a les bones, però no a les dolentes. La comparació és pèssima, mai se m'acudiria adjuntar la paraula 'amic' amb aquesta gent, però mira, és el que m'ha passat pel cap en llegir el teu comentari, ja que és exactament el que fan.

    Neo, espero que els administradors de Londres siguin més considerats que els d'aquí. No hi compto, però en tot cas espero que et vagi bé, i en tot cas, com que encara et queda una mica, ja ens ho aniràs explicant. Ara entenc per què feies poemes en anglès. Per cert, quan sàpigues com es diu 'lampista incompetent en anglès, ja m'ho diràs.

    Eli, si us agrada tant a veure si hauré de parlar malament més sovint. Podria fer una secció o una etiqueta que es digués 'Avui em cago en...' No és mala idea...

    Mireia, doncs sí que et pots sentir afortunada, sí. Perseguir-los és poc. Ni a punta de pistola mourien el cul.

    Sibe, no hauries hagut de llegir el post tu, que no vull fer que perdis el somriure pensant en el que et ve. Encara que em sembla que el teu somriure és una miqueta difícil d'esborrar actualment, que a veure si agafaràs un coma diabètic tu ara, de tant de sucre!

    Núr, sempre intento ser correcte, no vull estar enfadat amb ells que és pitjor. Sempre els he ofert facilitats i comprensió, però això de que es pugin a les barbes d'aquesta manera comença a cansar-me. Mantenint la correcció, els diré que s'espavilin a fer alguna cosa, que la paciència té un límit. No és el meu estil, però de vegades una amenaça a temps et pot salvar d'una molt mala temporada.

    Tarambana, no m'agrada generalitzar, sé de gent que no ha tingut mai cap problema en pisos d'aquest tipus, però jo ja sabia que els meus eren una mica penques, que se'ls nota. Ara el meu pis ha passat a mans d'un soci jove de l'empresa, i sembla més bona gent, però ha demostrat ser com els altres, que de fet són família. L'amo no sabem qui és, però els administradors són com per tenir malsons.

    Gràcies Estrip. Però intento controlar-me, que no m'agrada parlar d'aquesta manera al blog.

    Iaiapunkarra, benvinguda al Bona nit. Em sembla que tu ho deus tenir pitjor que jo, així que potser no m'hauria de queixar tant. Si és que de vegades ens queixem per vici. De totes maneres, jo reclamaré, que vull que em tornin els diners. Potser tu podries fer el mateix.

    Fada, així m'agrada més, que si no els nens es revolucionen, volen tenir tots un blog, i ja no hi cabrem per aquí. Millor que et connectis d'amagat d'ells.

    Ànimaalada, si noia, no sé per què, però tots els 'professionals' d'aquest ram no gaudeixen de massa bona premsa, i la veritat és que s'ho tenen ben guanyat. Com tu dius, suposo que hi ha molts diners pel mig i no es pot desaprofitar part del pastís.

    Aina, una més que aportes males experiències en aquests sentit, i és que ja som massa per pensar que és una mera qüestió de mala sort puntual. Ens intenten prendre el pèl a tots sense excepció.

    Mar, primer de tot, molt benvinguda, encara que sé que no passaràs més per aquí. I en segon lloc, no necessito que cap impresentable faci res perquè jo pengi la senyera aquí a casa, cosa que ja vaig fer l'any passat, i faré cada any que estigui per aquí.

    ResponElimina
  27. Eiii, petitó... T'animo a que et passis l'horari infantil pel forro de la collonada (per dir-ho suaument ;D) més sovint. Desfoga't tant com vulguis que és molt sa, i diguis paraulotes que relaxa molt. Sobretot si tens tota la raó del món, com és el cas.

    Ara, procura no sentir ràbia, que és un sentiment molt destructiu... Si convé, engega a la putamerda la mare que els va parir a tots, però la ràbia fora...

    Pd, em deixes que et linki des del meu blog? I em deixes que t'agregui al gmail?
    Muas

    ResponElimina
  28. va bé desfogar-se de tant en tant, i a més no hi ha dret que hagis de reclamar i esforçar-te tant per a obtenir uns serveis que pagues, i que pagues bé.
    Per no parlar dels abusos de les grans empreses que ja has anomenat.

    ResponElimina
  29. Je, je,... Em sembla, que sí que pots generalitzar, almenys el meu parer no és gens lluny del teu !
    Bona nit, i tapa't !

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.