dissabte, 13 de setembre de 2008

Exorcisme

No crec en fantasmes, ni en un ens superior que regeix les nostres vides. La meva formació m'obliga a dubtar, no donar per segures les coses que no es poden demostrar. Per tant, tampoc no crec en esperits ni en el diable ni en monstres. No crec en aquestes coses, però no obstant, ahir vaig fer un exorcisme, sense caps donant voltes ni aigua beneïda. Ahir vaig expulsar el dimoni d'un cos, vaig veure com sortia i marxava. Perquè els amaguem o no, tots portem dins els nostres fantasmes i els nostres dimonis.

26 comentaris:

  1. Suposo que al ser animals i tenir consciència i coses estranyes heredades, tenim parts de sants i dimonis, som tant complicats que podem veure reflexats molts comportaments i éssers estranys en el nostre rostre.

    ResponElimina
  2. Caram, caram... això de fer-ho sense creure-s'ho és molt interessant...

    M'has fet pensar en aquella frase que diu que "no creo en las meigas, pero haberlas haylas" :-)

    Ja suposo que els trets van per un altre lloc jeje... però m'hi has fet pensar :-))

    ResponElimina
  3. Felicitats XeXu, segur que t'has tret un bon pes de sobre i ara vas molt lleuger, com una ploma. Però , segur que el cap no te n' ha donat, de voltes, durant tot aquest procés...?

    Una abraçada. Jo vaig en camí.

    ResponElimina
  4. i vas fer la respectiva festa de comiat?
    apa, doncs... bon vent i barca nova.

    ResponElimina
  5. Et felicito doncs, no sempre ens n'adonem i encara menys ens en podem desfer, tot i ser-ne conscients.
    Etapa tancada. Ja ets en una de nova. Sort! :-)

    ResponElimina
  6. I jo que te veig un noi tant normalet... encara que tu digues que no havia res estrany jo te vore amb una sotana i amb l'aigua beneïda. Uuu quina por! jajajaja.

    ResponElimina
  7. Ai mare XeXu, això és molt estrany en tu!!! Suposo que si no ens dones més detalls és perquè no pots, però deixar-nos així no es fa!!!
    Pel cas, espero que hagués anat bé i que no fes molta por... jeje
    Jo tampoc hi crec en aquestes coses i suposo que parles amb clau de metàfora, perquè si no és així... ho sento, és que m'han vingut al cap imatges de moooltes pel·lícules i no t'imagino a tu allà al mig!! jeje
    una abraçada!

    ResponElimina
  8. A vegades hi ha dimonis i fantasmes que no sabem (o volem saber) que hi son, i quan marxen, quan surten, s'està tan i tan bé...

    ResponElimina
  9. les purgues sempre són bones, siguin del que siguin, i els hi posem el nom que vulguem...

    ResponElimina
  10. Ja em diràs com t'ho has fet, jo encara no he pogut...

    ResponElimina
  11. Podries fer un tutorial d'expulsió de dimonis i fantasmes, ara que tu te n'has sortit! Tot i que també hauries de fer-ne la primera part: reconeixement i acceptació dels nostres dimonis i fantasmes. Crec que a tothom li aniria bé tenir una mica d'idea sobre aquestes coses... Jo no sé si en tinc, ara mateix, de fantasmes... Van i vénen? Sempre hi són i s'amaguen o surten? De totes maneres, jo prefereixo anomenar-los "pors" perquè per a mi els dimonis i fantasmes són unes altres coses... ;)

    ResponElimina
  12. Jo, el fantasma, el porte per fora.

    ResponElimina
  13. SEGUR QUE NO AL TRVARAS A FALTAR? JUGANT AMB BCN........

    ResponElimina
  14. I els fantasmes i dimonis que es porten dintre formen part d'un. Només s'han d'expulsar si realment afecten a la persona. Bé, si el dimoni havia de sortir, espero s'hagi anat del tot...

    ResponElimina
  15. es ben cert que tots tenim els nostres propis fantasmes.. ben cert. m´ha agradat molt aquest post teu. un cop li vaig dir a una amiga això.. tots tenim els nostres fantasmes... bo treurels de sobre. molt bo.

    ResponElimina
  16. Si tots tenim els nostres fantasmes... encara recordo quan em posava al llit i semblava que hi haguessin monstres a sota del llit! Cal afrontar-los, no?! Passar-los i poder dir-ne adèu!!! Si senyor!

    ResponElimina
  17. I doncs, enhorabona! sempre va bé treure'ns fantasmes de sobre. Tots en portem algun, tens raó.

    ResponElimina
  18. Mira, jo tampoc hi crec...però fa mooolt de temps vaig fer "bellugar un got" per sobre una taula , de nit i no sé què dir-te dels esperits....jajajaj
    Ara desprendre't de fantasmes i dimonis està molt bé!

    ResponElimina
  19. ni levitar damunt del llit ni caminar pel sostre? els exorcismes ja no són el que eren.

    ResponElimina
  20. Com la Zel, m'agradaria saber com ho has fet. No ha de ser gens fàcil!

    ResponElimina
  21. I mentre marxava et va dir allò de: ¿Has visto lo que ha hecho la guarra de tu hija? Ostres Xexu, quina por!!

    ResponElimina
  22. Això és ben cert que tots duem a dins el nostre dimoni i hi ha dimonis de certes persones que quan es manifesten val més sortir corrent haha :P Bona reflexió!

    ResponElimina
  23. Et refereixes a .... clong... i despres estirar la cadena del Wc???
    ja,ja,ja

    ei, espero que et sentis millor!!!

    ;-)

    Pd. gràcies pels teus comentaris d'anglès...entre tots m'ajudeu molt!

    ResponElimina
  24. Avui faré un únic comentari per tots, perquè suposo que no s'ha entès massa el que deia, però no sense abans agrair a tothom els vostres comentaris, la vostra companyia sempre és molt grata.

    Parlava de fantasmes, fa molt temps ja en vaig parlar, però crec que gairebé ningú dels que heu comentat, com a molt dos o tres, pot recordar aquella època. Però aquest cop no parlava de fantasmes meus, parlava de fantasmes d'una altra persona, a la que parlant, parlant, semblava que li havia tret un pes de sobre. Crec que en realitat no va ser així, i va ser molt pretensiós per part meva pensar-ho, i a més, no li va fer gràcia que en parlés, i ho entenc. Així que res, us agraeixo molt els vostres comentaris, però és un post que podria esborrar perfectament, i no passaria res.

    ResponElimina
  25. I tant que en tenim tots... jo en tinc alguns que marxen de vacances una temporada i a la que menys m'ho espero ja tornen a ser dins meu. Sort n'has tingut de poder dir-lis adèu i fins maiiii!!!

    ResponElimina
  26. Upssss, ens hem creuat encribint el comentari... jo tampoc l'havia entés snifff

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.