dijous, 7 d’agost de 2008

Pisos de protecció oficial


Avui m'ha canviat la idea respecte els pisos de protecció oficial. He visitat el que han guanyat uns amics, i la veritat és que n'era força escèptic, ells me n'havien parlat força malament, però la realitat m'ha demostrat que si hi poses voluntat, potser no estan tan malament com creia. Tenia l'experiència d'uns altres amics que els en va tocar un de lloguer de trenta metres quadrats, una closca de nou, i entre les dues parelles m'havien fet veure les coses molt negres. Però ara ho veig diferent.

D'acord que tampoc no són un regal, que et pot tocar en una zona que no t'agradi, que la distribució pot ser estranya i que és un concurs en tota regla, però bé, tal i com estan les coses, potser si que et suposa forces avantatges que et toqui un pis d'aquests. A més, sempre hi ets a temps de renunciar-hi si el que et volen vendre no s'aguanta per enlloc. Però em pregunto si gaire gent deixa passar l'oportunitat després de guanyar un concurs, encara que hi hagi moltes coses en contra, però suposo que els de la Generalitat ja compten amb això, tenen cua per repartir pisos, així que si no és per uns, serà per uns altres. Els meus amics van estar a punt de dir que no, però finalment s'hi han decidit.

Sigui com sigui, penso que després d'haver fet el ronso durant força temps, ha arribat el moment de fer un cop de cap. Potser no tindré sort, però si no ho provo, segur que no em tocarà.

17 comentaris:

  1. Tal com estan els preus, més val això que res...
    Ara be, no sé com estaran els preus dels pisos de protecció.... no sé, uns amics en tenen i la veritat es que no em van semblar tant barats pel que era el pis....
    Es tot un negoci!
    Però a falta de pan... Buenas son tortas!

    ResponElimina
  2. No és una bona cosa tal i com està montat, los de lloguer és per un temps molt curt. Los de compra te condicionen lo lloc on has de viure. Algunes condicions si que estan bé, però mai és tard per provar si tens sort.
    Hi ha gent que ha tingut que renunciar al de compra ja que lo banc no els donava la hipoteca. Però com sempre tot és fer números i organitzar-se bé per fer una cosa així.

    ResponElimina
  3. jo també m'hi hauria de posar...
    perquè si que és veritat que estan força bé.

    ResponElimina
  4. ais... jo si sapigués on quedar-me a viure potser també m'hi posaria...

    que hi hagi mooooooooolta sort!

    ResponElimina
  5. A mi fa temps que em diuen que em miri un pis de protecció oficial, prò com que estic empadronada a Tarragona i tinc entès que et cal un mínim d'uns quants anys per a poder sol·licitar-ne un...

    Espero que tinguis molta molta molta sort! Jo no n'he vist mai, cap d'aquests, prò crec que si hi ha voluntat, pots fer que sigui casa teva! Això sí, espero que tinguis prou sort com perquè el balcó del pis no provoqui tanta curisositat a cert gatet!! Com ho portes? ;)

    ResponElimina
  6. aixì dons? a que esperes? vinga que ja fas tard!!!

    ResponElimina
  7. Hi ha un refrany q diu: A caballo regalado, no le mires el dentado. Sí, val que ningú de la Generalitat no et regala res, pagar, has de pagar. Ni que sigui mínim. Però amb això dic, si et toca un pis de lloguer, aprofita'l tot el q puguis. I si és de compra, s'ha de pensar que almenys el tens bé de preu i a més, important, a Barcelona. Jo ja no em puc apuntar, la meva parella i jo hem fet un "menage a true" amb una caixa per poder adquirir un pis... a Torredembarra JE

    ResponElimina
  8. Si voleu us faig "puestu" a la paret del meu costat :-)

    ResponElimina
  9. Si t'hi apuntes pot ser et toca, hi ha dues possiblitats, o una o altra... no regala res ningú no avui en dia... però hi ha coses bones dins les dolentes, res nano a ressignar-se... i sort clar!

    ResponElimina
  10. Doncs que hi hagi sort, ara que t'has decidit! A baix a casa hi ha el cartellet decent que posa VPO, però no fa gaire (alguns anys) encara hi havia "el yugo y las flechas" :S Em sembla que ara va molt diferent la cosa...

    Bé, en resum, que molta merda :P

    ResponElimina
  11. La veritat és que desconec com funciona tot això i no tinc persones properes que em puguin explicar la seva experiència, així és que des de la meva ignorància t'animo a apuntar-t'hi, val més això que res no?
    Bé, si tens sort i et toca ja ens explicaràs què tal eh?! que em sembla que uns quants voldrem seguir els teus passos!
    una abraçada i molta sort!

    ResponElimina
  12. Ei! Qué fort...yo me apunté en el 2005 y me ha tocado uno de rebote de los rebotes, ya te contaré como lo pago.Animo

    ResponElimina
  13. Vigila on fots el cop de cap, mira bé si després surten esquerdes...no fos cas...pel bé que et desitjo...


    Petonets, guapíssim!

    ResponElimina
  14. A Vilanova hi ha hagut uns pisos de protecció oficial buits durant dos anys(avui mateix ho portava el diari). Espero que tinguis sort, tot i que em sembla que el sistema no acaba de rutllar del tot. Petons.

    ResponElimina
  15. home, hi ha de tot, però els que es fan nous estan força bé per norma general (al menys pel gironès)

    ResponElimina
  16. home a caballo regalao no le mires el dentao. Dpen d les posibilitats d cada un pro jo crec q si esta la gent per gastarse barvaritats, com fan, o hipoteques d la vida i la dls fills. pk no?

    ResponElimina
  17. Moltes gràcies a tots aquells que heu deixat la vostra opinió respecte aquest tema. Val a dir que vaig intentar apuntar-me, però vaig ser incapaç de trobar els requisits i la manera d'entrar a llistes. Però ho seguiré intentant.

    Eli, no és que siguin barats, que no ho són, només són barats en comparació amb els altres. Però la cleca te la claven igual.

    Bajo, les condicions són el que em tiraven més enrere, a part de com n'eren de petits alguns. Però et posen unes condicions que s'ha de tenir valor per acceptar. Però sempre ets a temps de renunciar.

    Estrip, no t'hi apuntis, que em prendràs el meu.

    Elur, a Gironaaaa!! A Olot ja hi aniràs sovint, però centre d'operacions a la capital, no? Girona està molt bé, si mo m'agradés tant Barcelona...

    Núr, jo em vaig empadronar fa relativament poc temps, però espero que sigui suficient, no ho tinc comptat, ho he de mirar. Amb el gat estic en fase de 'que li donin pel cul', és a dir, que si ha de caure, que caigui. Ei, però des de l'estimació, eh? Em diuen que sovint es passeja per la barana, i per sort, jo no l'he vist més.

    Menta, doncs segueixo fent tard...

    Maria, sigui el que sigui, m'ho pensaré bé, però comença a ser hora d' assentar el cap i mirar de trobar una allotjament de per vida, no?

    Gioco, jo et vaig venir a veure un dia i no em va semblar que tinguessis massa espai, i a més, és un lloc molt concorregut.

    Cesc, que ningú regala res és la veritat més absoluta. I per tenir dues possibilitats, s'ha de provar. Si no, res de res.

    Laia, 'yugo' i 'flechas'. Glups, espero que no tingui res a veure.

    iru, si em toca i me'l puc permetre, s'haurà de fer una festa d'inauguració, no? Encara que sigui virtual, això ja es veurà.

    Moni, serà bo de saber com te'n surts. Però això anima, perquè veus que no s'ha de perdre mai l'esperança. Que tinguis sort.

    Zel, en un pis de protecció oficial no m'estranyaria que sortissin esquerdes en donar-se un cop de cap contra alguna paret...

    Fada, Vilanova no és mal lloc per viure, però jo segueixo amb la il·lusió de viure a Barcelona, per difícil que sigui.

    Deric, com dic en el post, a mi m'ha sorprès gratament el pis dels meus amics. Me l'havien pintat molt malament, però ara que l'he vist, encara en faríem alguna cosa.

    Déjà, sempre em sortirà millor que trobar un piset a Pedralbes, oi?

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.