dimarts, 15 de juliol de 2008

Que s'acaba el temps!

Si mireu el dia en que ens trobem, descobrireu que ja hem arribat a la meitat de juliol. No us dic res de nou, és clar, però el que vull destacar en aquest post és que queden només dues setmanes perquè es tanqui el període de propostes de blogs a c@ts. En el mes i mig que portem hem rebut moltíssimes visites, molts de vosaltres heu participat, i hi ha al voltant d'uns 250 blogs diferents proposats en alguna categoria. A mi em sembla fantàstic. Aprofito per agrair a tothom que d'alguna manera o altra n'ha fet difusió, i naturalment, a tots els que desinteressadament heu proposat els blogs que més us agraden. Encara en volem més, volem arribar més lluny, i encara queden dies. Tots aquells que esteu dubtant, afanyeu-vos a proposar els vostres candidats, que el 31 de juliol deixarem de comptar. Esperem les vostres propostes, quantes més n'hi hagi, més fiables seran els resultats finals. Així que us convido a fer una volteta pel blog, mirar els proposats i fer les vostres pròpies apostes. A què espereu, que s'acaba el temps!!

5 comentaris:

  1. He vist el títol i no sé perquè m'he imaginat que parlaries del C@ts :) la veritat, si que hi ha blocs oi pel que veig? en són molts 250!!! Espero que compliu rècord :) Salut!

    ResponElimina
  2. Sí, sí, encsara anem comptant, comptant, que no està malament la qualtitat de proposates!

    Serà emocionant, la votació dels finalistes! Al Setembre.

    De moment, aneu proposant i continuarem comptant!

    ResponElimina
  3. apa! 250 propostes?? totes diferents?? sort que no estic obligada a llegir tots els blocs que hi ha!! jejeje

    ResponElimina
  4. Jo ja he posat un cartellet al meu bloc! :) A veure si hi ha més gent que s'animi a votar!

    ResponElimina
  5. reconec que em falten categories per votar...però és moolt difícil decidir-se!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.