dijous, 31 de juliol de 2008

Obert per vacances

Ara que s'acaba el juliol (amb regust de maig), ara que molts blogaires posaran el cartell de tancat, ara que molts podran llevar-se més tard, que gaudiran de la platja o la muntanya, segons els gustos, ara que passaran més temps amb la família i els amics, que aprofitaran per desconnectar d'ordinador. Ara que per unes setmanes deixaran de pensar en oficines, informes, reunions i telèfons sonant sense parar. Ara que és temps de pensar en un mateix i en el món real, jo poso el cartell d'obert per vacances, perquè no em mouré d'aquí, i seguiré treballant tot l'estiu. D'alguna manera m'he de distreure, no? Això si, comencem bé el mes, no fos cas, i passem el cap de setmana fora, que alguna llicència ens hem de prendre per no parar bojos.



19 comentaris:

  1. ja som, al menys, un parell aguantant la catosfera...

    ResponElimina
  2. Jo també sóc per aquí.
    Bon capde, xexu!

    ResponElimina
  3. Ueee benvingut al club :) està bé saber per quins blogs podràs passar-te, perquè és com el bar on sempre vas que tanca i no pots fer-hi el café o bé la cerveseta... Bon agost XeXu :)

    ResponElimina
  4. ja era hora de que s'acabés el maig!

    per aquí rondarem Xexu, fent vacancetes però sense anar gaire (gens) lluny :)

    ResponElimina
  5. Què seria de la catosfera sense vosaltres!

    Jo desconnectaré, però alguna escapadeta faré cap aquí, sinó tot un més, ai quina síndrome d'abstinència!

    ResponElimina
  6. De tancar la paradeta ni hablar...disfruta del cap de setmana

    ResponElimina
  7. Jo penjaré el cartell de «Fora per vacances», prò em continuaré connectant, que ara ja sé que podré fer-ho des de l'hostal!

    I on vas a fer mal, petit? Per aquí a la vora? Ja ens ho explicaràs!! Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  8. doncs et visitarem, posa cerveses a la nevera!

    ResponElimina
  9. així m'agrada, gent com tu necessita el país! que treballin i que mantinguin el sistema!

    Passa-ho bé el cap de setmana i carrega les piles!

    ResponElimina
  10. doncs que et sigui lleu!!!!

    Pero algun kit kat de tant en tant, si no...?!!!!

    Ens veiem a la tornada...
    Intentaré seguir-te i comentar-te...

    Petons

    ResponElimina
  11. Aquesta pobre acalorada tampoc marxa de vacances...

    Avui és l'últim dia que treballo però, després... a caseta! jajaja

    Només aniré 4 o 5 dies a Barcelona -que aprofitaré per anar a veure el Gamper- a casa la mare i, a sobre, em podré connectar des de l'ordinador de ma germana... així que... jajajaja

    ResponElimina
  12. Ah, mira que bé! Així doncs quan marxi una setmana em cuidaràs l'Eida, oi? Oooooo ja he trobat canguuur!! :P És broma!

    Bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  13. Que maco que ets, sempre en guardes una a la butxaca... jo també necessito desfogar-me, i mira, que surti el que surti, aquí us trobo a vosaltres i estic bé...
    Petonets!

    ResponElimina
  14. Jo també estaré per aquí tot l'agost!

    ResponElimina
  15. Em sembla que jo també hauria de penjar un cartell com aquest perquè una servidora també pringa tot l'agost treballant i estarà per aquí. Així és que t'acompanyo en el sentiment XeXu... jeje Ja veus que malgrat la majoria marxin de vacances en sóm uns quants els que ens quedem per aquí, evitant que es mori del tot la blogosfera!
    una abraçada i bon finde!

    ResponElimina
  16. que be xexu d'estiu!! et seguirem llegint amb una canyeta i unes olivetes. ;)

    ResponElimina
  17. Jo ja m'he anat, a Retuerta, Burgos, i ja he tornat amb els souvenirs típics d'allà... jejeje... ;p I bé, en principi no tinc res més a fer d'especial q potser tornar a anar-hi quatre dies, més endavant, platja, passejos, quedar amb la gent que no s'anirà, etc... i l'agost, com sempre, massa ràpid passarà :(

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.