diumenge, 29 de juny de 2008

Relats conjunts, Metròpolis



- Que no!
- Que si home, que si, que així ens ho imaginàvem abans.
- Però no té res a veure!
- Home, ja et dic que és una pel·lícula antiga.
- Però és que és totalment irreal!
- El mateix has dit quan t'he posat altres pel·lícules més modernes.
- Igualment inversemblants!
- Però no ens podem equivocar en tot, que moltes pel·lícules venen de llibres de grans escriptors, de gent que en sap, gent amb estudis.
- Estudis? Estudis de què?
- Estudis. No sé, gent amb criteri.
- Que no, que tot el que diuen aquí és mentida, que t'ho dic jo!
- Però no pot ser, alguna cosa ha de ser certa, jo moltes me les crec.
- Doncs ja pots començar a fer-te a la idea que tot són mentides.
- A més, en la majoria de pel·lícules de ciència ficció els robots i els extraterrestres solen ser dolents.
- Extraterrestres? Vols dir els que no són d'aquesta terra?
- Els de fora del planeta Terra.
- Terra? És que nosaltres li diem d'una altra manera: Asteroide MT717.
- Pensàveu que la Terra era un simple asteroide sense vida?
- No. Ja savíem que hi ha vida, com en tants d'altres. Però és un planeta menor i i poc desenvolupat.


Aquesta és la darrera frikada de Relats Conjunts

24 comentaris:

  1. Molt bo!! Tantes pretensions... ;)

    ResponElimina
  2. Uf... m'ha agradat! però no sé que dir-ne, extraterrestres al planeta Terra i a la resta... A cuidar-se :)

    ResponElimina
  3. molt xulo!! pro no cal q s'enteri gaire gent d'aksts secret. shhh! ;)

    ResponElimina
  4. Molt bo, molt bo, fa temps que estic en una altra galaxia, amb tanta Ci-fi. Només em falten els relats conjunts.

    ResponElimina
  5. Jejejej...Jo ja no sé d'on sóc. Perduda estic amb aquests noms tan estranys!
    I el tallat...el meu company també!
    Salut!

    ResponElimina
  6. Molt bo! Molt ben trobada la idea pel relat.

    ResponElimina
  7. Està molt bé! Jo també ho crec això de que en realitat no som el cor de l'Univers com ens pensem...

    En general fa massa por suposo pensar que allà fora hi hagi individus més desenvolupats i superior a nosaltres. A l'espècie humana, això de trencar-nos els esquemes ens supera...

    ResponElimina
  8. Com més gran em faig més m'adono que tens raó, sí senyor! molt bo! planeta menor i poc desenvolupat!

    ResponElimina
  9. és que sempre ens creiem el centre de l'univers; els terrícoles som així

    ResponElimina
  10. Home! Lo de planeta menor s'accepta, per ser un asteroide és massa gran.

    Altra cosa és pel que fa als humans, indubtablement som massa egocèntrics, massa creguts de nosaltres mateixos i, el que és pitjor, acostumem a pensar que seriem els salvadors quan tenim tots els números per ser els agressors.

    ResponElimina
  11. doncs hauriem de demanar ajusts a la CEE, comunitat econòmica estelar.
    Em sembla que som una terra de low cost doncs!

    ResponElimina
  12. ostres..he tornat de cop enrera quan dèiem amb els amics que al 2000 aniríem de vacances a la lluna...tot mentides! Molt xulu Xexu!

    ResponElimina
  13. Jejeje, Xexu, jo a casa teva i tu a casa meva!!! I hem coincidit amb com anomenar cosetes estranyes, serem presumits? Ens pensem que només nosaltres tenim noms com cal... Ara, que ho són per nosaltres... El teu també m'ha agradat molt, noi, però a que costa un relat amb aquesta foto, eh?
    Un super petó!!!!

    ResponElimina
  14. Ben trobat company! planeta menor i poc desenvolupat... si ja et dic jo

    ResponElimina
  15. Vaig participar d'uns relats conjunts fa uns mesos i és molt interessant i divertit, compartir històries des de la nostra imaginació amb altres blogaires :D
    Ah! I això de la ràdio. T'aseguro que aquí on me veus sóc tímida però són d'aquestes oportunitats que potser es presenten un cop a la vida i no es poden desaprofitar. Si et torna a sorgir l'oportunitat d'anar-hi, no la perdis. Segur que t'ho passes genial i és una experiència innoblidable. No deixis que la vergonya et guanyi, jo al manco fa temps que m'ho he proposat i poc a poc crec que l'estic guanyant ;)

    ResponElimina
  16. molta imaginació. m´ha agradat. uff encara m´hi he de posar per als relats però.. aquest cop.. no se pas... res, que salutacions

    ResponElimina
  17. Ei, Molt bó!! I ben verídic!! Ho se de bona tinta...!!! ;-p...

    Salut!!.


    PD: Saludal's de part meva quan hi xerris....;-) als de fora de l'esteroide nostre, vull dir...;-).
    Molt original!

    ResponElimina
  18. jajaja, ens ho tenim guanyat, està bé això que ens baixin els fums de tant en tant ;)

    ResponElimina
  19. Caram, caram, és una mica obtús, no? Sembla que això de viatjar per l'espai no afavoreix gaire la imaginació. Molt bé.

    ResponElimina
  20. ets massa generós Xexu... poc desenvolupat? sub-desenvolupat diria jo.

    M'agrada!

    un petó!

    ResponElimina
  21. hehehe! M'ha agradat sobretot això la gent amb criteri que fa pel·lícules sobre extraterrestres... hahahaha! Quina poca credibilitat!

    Molt bé, sí senyor!

    ResponElimina
  22. Company...
    Ets bo!
    Escrivint i explicant coses..
    I la forma en que les expliques...

    Buf!
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  23. Sé que no sóc original: m'agraden molt els teus relats! Felicitats!
    ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.