diumenge, 11 de maig de 2008

c@ts

Ja no sé si recordareu un post que vaig fer fa temps, un post amb una proposta sobre uns premis populars de la catosfera. Doncs bé, tant si recordeu aquella idea, com si és la primera notícia que en teniu, escric avui per comunicar-vos que aquell projecte ja està en marxa. Uns quants blogaires voluntaris i jo hem obert un blog nou que estarà dedicat únicament a això, a triar els que, segons els habitants de la catosfera, són els millors blogs en diferents categories.

Hem trigat una miqueta, però finalment us podem oferir un espai de discussió i debat on podreu proposar els blogs que més us agradin. Però bé, no explicaré ara detalls del projecte. El que si que diré és que ja el tenim aquí, i que espero comptar amb la participació de tothom. Com que ens agradaria que això arribés al màxim de gent possible, per tal que la participació fos significativa a nivell de la catosfera, us demanaré que qui vulgui o pugui, a la mesura del possible, ajudi a fer-ne difusió. Els meus companys i jo us ho agrairem molt.

Doncs bé, poca cosa més. Aquí us deixo l'enllaç que porta a c@ts, els premis populars de la catosfera, i espero animar-vos a tots a participar-hi, ja que la idea és que siguin uns premis de tots, nosaltres només posem l'espai i la moderació, però no decidirem res, la responsabilitat serà de tots els que tingueu ganes de participar. A partir d'ara, tot es gestionarà des d'allà, així que us convido a estar atents. Res més, moltes gràcies per la paciència, i espero que gaudiu d'aquesta iniciativa.

13 comentaris:

  1. felicitats, tot en marxa !!
    us hi heu posat!

    ResponElimina
  2. Molt bé Xexu! ja està en marxa i al meu blog també hi és.

    ResponElimina
  3. M'encanta! És una iniciativa genial! Segur que us en sortireu i rebreu una acollida molt bona per part de tota la catosfera. Sempre agrada que hi hagi mogudes en marxa, i si són premis, i populars, encara més :)

    (començo a sortir a la llum..., en part gràcies a tu!)

    ResponElimina
  4. Acabo de veure aquesta convocatòria gràcies al blog Col·lecció de moments de la Carme Rosanas. Bé, per si de cas demano el mateix que he demanat al seu blog; poden participar blogs que siguin de fora de Catalunya? Espero que sí :D

    ResponElimina
  5. haurem d´estar ben atents!! ara ho miraré.... salutacions

    ResponElimina
  6. Bien, bien, bien!!!! Això ja comença!!!

    ResponElimina
  7. ei, que ahir et vaig enviar el missatge i no surt, que ja estic enganxada al c@ts, jo també!!!!

    ResponElimina
  8. Tal com li he dit a la Carme, sou fantàstics. Aquestes iniciatives només surten quan hi ha gent canyera com vosaltres.

    ResponElimina
  9. Jo ja us he enllaçat, també! A veure si faig un post una mica breu i explicatiu per incitar que la gent també es connecti!

    Prò m'haureu d'explicar ben bé com funciona tot plegat, perquè ho veig tan gran que fa por i tot!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.