divendres, 21 de març de 2008

Tot va començar amb una clavícula trencada...

No sóc gaire amant de celebrar les meves efemèrides, i en canvi, m'agrada celebrar les dels altres. Durant el temps que porto per aquí he vist molta gent arribar a complir anys de blogaire, i alguns fins i tot s'estranyaven d'haver-hi arribat. Jo sempre he sabut que aquest dia arribaria, i que no em perdria pel camí. M'agrada aquest món virtual, sempre m'hi he sentit còmode, i he de reconèixer que a dia d'avui encara estic més enganxat que quan vaig començar a interactuar amb blogaires anònims i desconeguts. Per tot això, avui, més que un dia de celebració, vull que sigui un dia d'agraïment. Agraïment a tots aquells de vosaltres que em llegiu o m'heu llegit, perquè amb els vostres comentaris heu fet que tot el que he escrit en aquest petit espai hagi tingut molt més sentit, i heu enriquit les meves divagacions, les meves reflexions i les meves paranoies. També voldria recordar aquells que han marxat durant aquest temps, i que encara ara trobo a faltar. Gràcies a tots, de tot cor, perquè sense vosaltres, Bona Nit i Tapa't no seria res, i potser si que no hagués arribat a complir aquest any. A tots i cadascun de vosaltres, moltes gràcies:

Redcrash

Txari

Àlvar

Raquel

Tete

Isabel

Isis

Gerhart

Eric

Solerísima

Tània

Jose

GG

iruNa

Linwë

Yeral

Tirai

Onix

^eMMa^

Llum

perdedor

Candela

Quim

Batman

Pompeu

Aiats

azzazzel82

Cris R

Alepsi

Pd40

Millu

Mon

Barbollaire

Efe

AnnaTarambana

estripanits

williams

Waipu Joan

Zincpiritione

ainos

Edu París

bluf…

Laia

Boira

Ararat

Elur

L’Avi

Una lingüista elitista

Estanislau Verdet

Gatot

Musa

Terra

EMA

Banalista

Uribetty

Clint

Dessmond

Carme Fortià

Nosotras mismas

Carme Rosanas

Zel

Trillina

Eudald

Joana

aina

May

Jesus M. Tibau

Rankor

Tals

Déjà vie

Espadaler

Txell

Dan

Rosa

Mireia

[anonymous writer]

Samain

Betty

Yourwinterwish

Somiatrufes

Jordi Casanovas

Rock’n’roll

Shadow

Vicky

Adrià

Mandungui

de secà

baldric

Abi

Clarissa Vaughan

Natàlia

Striper

Estrip

Srta “Y”

Kentuta

Sense Fer Soroll

Mercè

Mossèn

Esther

Ànima Alada

Laianna

Kena

Oriol

Roc

Tocat del Cargol

Vier

Anna

Deric

Marcus

Aniol

Joan

Martí

LluNa

Bajoqueta

El Veí de Dalt

NeoPoeta

Núria

Rita

Gemminola

Intratable

Ignasi

La Reusenca

Frigo

Somiant la Lluna

Pere Vilanova

Petita Criatura

Alasanid

Marlene

Carquinyoli

Maria Jesús


Gaurebé sembla un comiat, oi? Només és que quan faig coses d'aquestes m'agrada posar-me cerimoniós. Crec que em tindreu per aquí encara un temps més. Sona una mica a amenaça, oi?

50 comentaris:

  1. Si han de ser així les teves amenaces ja en pots anar fent... i complir-les!
    Gràcies a tu Xexu, per mi va ser un plaer trobar aquest raconet.
    Petons!

    ResponElimina
  2. Enhorabona Xexu!
    Llegir-te és un plaer, tenim molts punts de contacte… Que duri que duri!!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. anys i anys per molts anys... i d'amenaces d¡aquestes ni parlar-ne, eh? please! que les bones lectures no s'han de perdre.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Ja ho saps: no hi ha mal que per bé no vingui.

    Felicitats!

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats i que s'acompleixin els teus somnis (i ens els puguis explicar :P
    Petons

    ResponElimina
  6. Uooooh! Me llelgit tots els links, quin cansament! Moltes felicitats Xexu! Espero que continuis donant la tabarra molt de temps!

    ResponElimina
  7. Quan escrius alguna cosa i hi ha algú a l'altra banda que et llegeix fa ilu, no? No estem sols en el ciberespai.

    ResponElimina
  8. Felicitats Xexu...!!

    Jo t'agraixo de debó que em fiquéssis en aquest món i m'impulséssis a crear un blog... en el temps que porto m'ho he passat d'allò més bé, he rigut, he plorat i he après tant o més que al carrer o al laboratori. És una vida paral·lela en HTML, que vulguis o no, t'atrapa i et fa quedar-t'hi enganxat...

    Per molts anys! Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Felicitats, xexu!!

    Gràcies per ser-hi. És un plaer llegirt-te i molt agradable trobar-te sempre en els comentaris.
    Que en singuin molts més :)

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats i afer-ne molts més

    ResponElimina
  11. Pobre de tu que ens abandonis!!! ;)
    Moltíssimes felicitats XeXu!! Mira, ja sé que no queda massa bé però m'alegro que et trenquéssis la clavícula... perquè sinó ara no estaries entre nosaltres, no? T'agraeixo el teu agraïment, és molt maco aquest post... i sí, tens raó, els nostres blogs sense els comentaris de la gent no serien res. Per la nostra part, deixa'm també agrair-te a tu tot el que ens has donat a través de les teves paraules, que és moolt!!!
    una abraçada moolt gran i per molts anys més poguem seguir llegint-te!!!

    ResponElimina
  12. Felicitats!! Un any ja és un bon número :)

    ResponElimina
  13. Felicitats company!
    Si és una amenaça...és benvinguda ;)
    Salut!

    ResponElimina
  14. Moltes felicitats, guapu!!! Jo et dono les gràcies a tu, pel teu blog, per les teves paraules, per la teva comprensió, per moltes coses!

    Un petó!

    ResponElimina
  15. per molts anys xexu?
    ja diuen que, qui dies passa anys empeny!!!

    Tu ara ja podràs dir, qui anys empeny...(acaba-ho tu)

    Apa, salut!

    ResponElimina
  16. Moltes gràcies! És un plaer trobar persones sencilles com tu per aquí, explicant coses cotidianes amb un humor especial, felicitats per l'aniversari del bloc i per molts anys més que duri! Això passa, amb el temps t'hi vas enganxant eh!

    ResponElimina
  17. bo, molt bo, boníssim !!! ... per cert, ens convides a un cafetó, oi ??? ... salut

    ResponElimina
  18. Espero que l'any que bé tornis a celebrar que segueixes al peu del canó :P ja saps que et seguirem llegint i comentat mentre estiguis per aquí ^^ un petó i felicitats :P

    ResponElimina
  19. Moltes felicitats xexu, i espero poder llegir-te durant molt més temps :)

    ResponElimina
  20. Primer de tot, felicitats a tu, i per molts anys que et puguem anar llegint!
    A mi també m'agrada compartir tot el que m'inquieta amb els amics blogaires, contrastar opinions, discutir (en el bon sentit de la paraula), somiar... és molt bonic fer-ho amb la vostra companyia!
    Gràcies per compartir tantes coses de tu, per deixar-nos conèixer mica en mica una persona amb tantes coses a dir i amb tanta espiritualitat :)

    Una abraçada!

    ResponElimina
  21. Moltes gràcies a tu també! vas ser un dels primers lectors del meu bloc, un dels primers que em va deixar comentaris... I aviat jo faré un anyet! Com passa el temps! :P

    I això d'aguantar-te... amb molt de gust!!!

    ResponElimina
  22. L'enhorabona!. Aquest mitjà certament és una sorpresa. Aporta moltes satisfaccions i permet interactuar amb gent molt diversa i de tots els cantons. D'altra forma seria impossible arribar-hi.
    L'enhorabona per aquest aniversari i per haver assolit una llista tan gran de satisfaccions!

    ResponElimina
  23. Per molts anys, i s'accepten els agraíments, tot i que no siguin necessaris, ja que aqeuí tots ens ajudem i ens necessitem els uns als altres.

    ResponElimina
  24. No, a amenaça, no, a mi m'agrada com escrius i el que escrius...felicitats, rei!

    ResponElimina
  25. felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ara no t'adormis eh? que aquest bloc està molt molt bé!

    (jo tb fa poquet vaig fer un any!!!)

    besets!

    ResponElimina
  26. Estigui fins que tu vulguis.
    Felicitats! I gràcies!

    ResponElimina
  27. Soc home de poques paraules... Felicitats i a reveure!

    ResponElimina
  28. Felicitats, Xexu!

    I gràcies a tu per continuar circulant per aquí i no deixar-nos amb ganes de llegir-te més (que be ho podries ahver fet!)

    Un petó i felicitats!

    P.D.: Per cert, si que vaig celebrar el dia Mundial de la Poesia, però no penjant una poesia, sino fent un conjunt de poesies meves i enviant-les a una editoria (soposo que em diran que no però... mai se sap!)

    ResponElimina
  29. Doncs, prefereixo l'amenaça que el comiat, espero poder-te llegir encara per molt temps.

    ResponElimina
  30. errrrrrrrrrrrrr no marxis tu, eh!! gracies a tu per escriure i compartir amb nosaltres sentiments, pensaments i escrits d totes menes. wapo! q dir aksts coses es d wapos!

    ResponElimina
  31. Moltes felicitats, Xexu, i a continuar!

    ResponElimina
  32. Doncs aquí seguirem mestre, esperant a fer-ne el doblet!

    ResponElimina
  33. Jo sempre et veig comentar pero feia temps que no pasava per aqui avui ho faig.

    ResponElimina
  34. Gràcies per compartir les teves històries i per fer sentir que les meves també s'escolten!!!

    ResponElimina
  35. Per molts anys ens acompanyis i et puguem llegir!!! Enhorabona, Xexu. Una abraçada!

    ResponElimina
  36. per molts anys! prò esperava una mica més d'explicació d'aquesta clavícula trencada... hauré de remenar els primers comentaris, a veure què n'expliques! :)

    ResponElimina
  37. Felicitats per aguantar en aquesta tasca que demana dedicació per escriure.

    ResponElimina
  38. Res home, felicitats i venga, a wa-yeahjar.

    ResponElimina
  39. Gràcies a tu! Déu n'hi do quin llistat! Una bona "amenaça" la teva..
    Felicitats XeXu, i per molts anys!

    ResponElimina
  40. Company, haver trobat algú com tu és una sort, un honor i un privilegi...

    Jo vaig arribar via Ònix que sempre parlava meravelles (completament merescudes) de tu...

    Estem necessitats de caps tan ben moblats com el teu, Xexu...

    Moltes gràcies per ser-hi...

    Una abraçada...
    (intent número de 2 de penjar el comentari...)

    ResponElimina
  41. Espero que et puguem anar llegint durant força temps!

    Enhorabona per aquest temps que portes enriquint-nos amb els teus posts.

    Salut!

    ResponElimina
  42. Doncs no sere menys: MOLTES FELICITATS MISTER!! Encara que com tu be dius, ja feia mes temps que tenies un blog, sense sabe-ho. En fi nano, que vagi benne tot, pero em sembla que no cal dir que et sents com peix a l'aigua!

    ResponElimina
  43. Moltes blogofelicitats!!

    petons!!

    ResponElimina
  44. Gent, si el post ja era d'agraïment, aquest comentari encara ho és més. Moltíssimes gràcies per les felicitacions, espero que ens podrem llegir durant molt temps, i celebrar amb vosaltres també les vostres efemèrides. Però sobretot, donar les gràcies de tot cor per totes les paraules agradables que m'heu dedicat. Sou l'hòstia, de veritat, em feu sentir molt bé amb els vostres ànims i el vostre alè. El blog m'ha donat molt durant aquest any, i és gràcies a tots els que hi passeu i aporteu els vostres comentaris i les vostres visions de la vida. Moltes gràcies, no puc dir res més.

    ResponElimina
  45. Doncs no recordava que havies començat al bloc després de trencar-te la clavícula. Alguna cosa posivita va tenir, no?

    ResponElimina
  46. Eps, que arribo tard, però FELICITATS!!!!!

    ResponElimina
  47. felicitats per aquest any, i per la companyia :)
    i gràcies per la menció

    un veritable plaer poder-ho compartir

    ResponElimina
  48. Bé, potser arribo una mica tard, oi? No hi fa res. Gràcies a tu XeXu per escriure aquest blog tan refrescant i acollidor. Segueix així!

    Salut!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.