dimecres, 13 de febrer de 2008

Les llavors

Gràcies al vostre suport la iniciativa de crear uns premis blogaires populars tirarà endavant. Aviat facilitaré l'adreça del blog que s'encarregarà de la selecció dels premiats. De moment només vull donar les gràcies a totes les mostres de suport i comentaris d'ànim que he rebut. Ja m'he posat en contacte amb alguns de vosaltres que vau mostrar disponibilitat per administrar el blog juntament amb mi, i estem discutint la millor manera de tirar-ho endavant. Mercè i Carme, a vosaltres no us vaig poder escriure perquè no vaig ser capaç de trobar les vostres adreces. No crec que hi hagi feina per tanta gent, però si us ve de gust participar del blog, poseu-vos en contacte amb mi. De totes maneres, s'intentarà escoltar les opinions de tothom a través dels comentaris, però ja sabeu que no podrà ser a gust de tothom que opini, s'haurà de seleccionar una mica les idees. Agrair també els oferiments de la Txell, l'Eudald, la Trillina, la Shadow, l'Estrip i la LluNa als quals no he escrit perquè no em quedava clar si teníeu disponibilitat per participar. Si us hi voleu apuntar, ja sabeu. O qui sap, potser us podem demanar alguna col.laboració puntual.

De moment només això, però és que si seguia sense dir res em semblava que us deixava desinformats. Ja us aniré informant a mesura que hi hagi novetats. La cosa està en marxa, si triguem una miqueta, tampoc no passa res, que tot porta el seu temps si es vol fer bé. Moltes gràcies a tothom, de veritat m'heu animat molt a tirar-ho endavant.

15 comentaris:

  1. llavors ... rima amb melons ??? ... salut

    ResponElimina
  2. Xexu, passa pel meu bloc!Va de premis...

    ResponElimina
  3. Xexu, tal i com diu l'Alepsi.. hauríem de mirar de que això no derivés a una confrontació o a una competició.

    Et seguiré de ben aprop! ;)

    ResponElimina
  4. Ei, m'alegro molt que tot tiri endavant! Crec que si la gent pot presentar el seu blog això no derivarà amb una competició.

    ResponElimina
  5. No cal que se celebrin aquests premis... Ja sé que sóc el guanyador en totes les categories...

    ResponElimina
  6. Jo estic amb la Txell, i ja saps que si necessites una correctora de textos, algú que et doni un cop de mà en feina "bruta", sóc aquí!

    ResponElimina
  7. Ei, moltes gràcies a tots pels comentaris, i també per les noves mostres de suport i oferiments. La cosa tira endavant, estem amb la intendència, tot arribarà. Una mica de paciència.

    ResponElimina
  8. Ja t'enviaré la meva adreça, Xexu.

    ResponElimina
  9. Estic d'acord amb l'Alepsi i la Txell.
    I també em sembla millor que és pogués votar lliurement qualsevol blog sense que aquest hagués presentat en una "candidatura" prèvia.
    De totes maneres estic segura que els administradors ho fareu molt bé!

    ResponElimina
  10. M'apunto a l'esperit aquest que explica la txell i terra.
    I Xexu, estic disponible per si es necessiten més recursos.

    et passo el meu mail.

    Salut

    ResponElimina
  11. M'apunto a l'esperit aquest que explica la txell i terra.
    I Xexu, estic disponible per si es necessiten més recursos.

    et passo el meu mail.

    Salut

    ResponElimina
  12. Ups! Em vaig equivocar al escriure el meu comentari, jajaj, volia dir que crec que si la gent NO pot presentar el seu blog això no derivarà a una competició. Quin lapsuuuuuus!

    ResponElimina
  13. Per tranquil·litzar-vos diré que la idea és clarament que ningú pugui presentar candidatura, els blogs candidats els triarà el poble, fent les seves propostes. Són (o volen ser) uns premis populars, i l'única manera d'entrar en competició, és fer-ho bé, i agradar més que els altres, i això no passarà amb ningú que vulgui fer-ho per guanyar, perquè se li notarà massa. Millor ser nosaltres mateixos, no? I si agradem, perfecte. Si no... mala sort.

    ResponElimina
  14. Ja en tinc ganes Xexu, però mica en mica si!

    ResponElimina
  15. eeeiiii
    Endavant les atxes!
    Ja vaig dir que podies comptar amb mi si calen il.lustracions o algun gràfic...
    Per fer d'administrador crec que ja sereu prou gent i tindreu bon criteri en l'organització, així que m'estimo més no comprometre'm. Però un bon col·laborador sí que ho puc ser!
    A més, com molt bé dius, si serà cada blocaire qui pugui proposar i votar lliurement, no hem de patir per res!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.