dimecres, 6 de febrer de 2008

Jo premio el que vull (com sempre)

Vinga va, com que sembla que la cosa va de tornar a premiar blogs, no serem menys i repartirem una miqueta més aquest meme. La Shadow, en Barbollaire, en Sense Fer Soroll, la Mercè i l'Uribetty han decidit donar-me el premi, i els estic molt agraït. Les bases del premi no queden massa clares, però que hagin pensat en mi demostra una manca de criteri evident per part seva, però per altra banda, em fa molt feliç, sobretot, perquè no són els de sempre, i això vol dir que els he tocat d'alguna manera.

El que ja no m'agrada tant és que aquest premi ha estat inventat per algú que busca que l'enllacin a tots els blogs per on passa el premi, i tots sabem que acaba sent en pràcticament tots. Per tant, em nego a donar-li un enllaç a algú que no conec, de tal manera que els meus premiats perdran validesa. La perdran per qui sigui, per mi no, és clar. Com que jo a casa meva m'invento les normes, i aquest premi no té cap base seriosa ni cap tret especial per premiar (al meu entendre), el que faré és atorgar-lo a cinc blogs que segueixo, alguns de fa molt poc, altres de fa més, en els que es nota que l'autor o autora en qüestió escriuen per ells, que són especials, tenen un toc molt personal ja sigui d'ells o del personatge i que no busquen protagonisme. Blogs molt autèntics que tot sovint em deixen perplex. No m'embolico més, aquesta és la meva tria:

18 comentaris:

  1. Ben fet xexu, les bases són diferents tens raó... merci pel teu comentari noi! Per cert, els blocs estan molt bé!

    ResponElimina
  2. Coi! moltes gràcies i a seguir reinventant! ;)

    ResponElimina
  3. bé, tens raó jo vaig cauré cual borrega i vaig enllaçar...si, anda que no s'ha fet propaganda!

    besets!

    ResponElimina
  4. M'has tret les paraules del bloc, per no dir de la boca!

    Gràcies, i estic totalment d'acord amb tú.

    Ara, té mèrit no l'invent ? Potser que li donéssim un premi creat entre tots nosaltres.

    ResponElimina
  5. Ei! Moltíssimes gràcies XeXu! Espera que improvisaré un discurs: és per mi un gran honor rebre aquest premi i no puc deixar de donar les gràcies als meus pares per haver-me criat, als meus mestres per haver-me ensenyat, als meus companys i amics, bla, bla, bla...Gràcies de debò!

    ResponElimina
  6. ai... a mi aquestes coses em fan sentir bé i avergonyida alhora, no hi puc fer més.
    Moltes gràcies per pensar en mi.
    Espero que no et faci res que no en faci publicitat a nòmades, ni que no pengi el premi, no ho he fet amb cap dels pocs que m'heu donat.
    Per mi el premi és que em llegiu i em feu companyia, i que us puc llegir i intentar acompanyar.
    Conec a la Mitjanit, l'aina. Als altres els he descobert avui. Abans em passava més temps seguint enllaços, ara ja no i veig que em perdo blocs realment extraordinaris.
    Avui el premi, per mi, ha estat descobrir els companys premiats.
    Gràcies, maco!
    Petó!

    ResponElimina
  7. molt bé...ara el que cal fer és patentar l'invent...

    ResponElimina
  8. Quina pena, benvolgut Xexu, que aquests premis no vagin acompanyats d'una dotació econòmica... Quina farra ens correriem...

    ResponElimina
  9. Enhorabona per la part que et toca... caram, quants premis!! Però no em facis creure que tantes persones juntes tenen mal criteri perquè això no cola!
    Trobo molt bona la descripció que has fet dels blogs que has premiat, blogs silenciosos i especials, íntims i que no busquen fama. Em puc incloure dins d'aquest grup?
    una abraçada!

    ResponElimina
  10. Felicitats Xexu! He fet una passejadeta per casa teva i em sembla que hi passaré sovint :)

    Espero que no et molesti. Petons i fins aviat!!

    ResponElimina
  11. cOM SEMPRE COHERENT, COM SEMPRE CLAR, COM SEMPRE AFUAT I CONCÍS EL COMENTARI, MOLT BÉ. xEXU, ESTIC AMB TU, TOT I QUE NO HI VAIG CAURE FINS MÉS TARD!!!

    ResponElimina
  12. Seguim amb la tònica habitual, si més no seveix per descobrir que llegim i fer-nos conèixer nous blogs.

    ResponElimina
  13. De la llista conec a l'elur, i realment l'has encertada! M'agrada molt com escriu i com ho fa, sincera, i crec que sempre amb unes paraules molt ben triades.

    per cert, moltes felicitats a tu també, que has estat premiat!! ^ ^

    ResponElimina
  14. És veritat, per descobrir altres blocs va molt bé.

    Merci, de nou XeXu, com l'elur el premi és haver descobert altres llocs.

    Salut

    ResponElimina
  15. de fa temps que penso que això dels premis blocaires és ben estrany...

    perquè els millors premis són els comentaris que et deixa gent que no coneixes de res i et fa sentir com a casa, les lectures que fan dels teus escrits que t'ensenyen una nova perspectiva, els consells que et donen i t'ajuden a veure les coses de manera diferent i, sobretot, la grata companyia que s'hi respira.

    o sigui que gràcies,
    per tot
    :)

    ResponElimina
  16. uiii.. un altre premiat amb la figureta cutre... hahahah! Enhorabona, eh?
    Si més no serveix, com diu l'elur, per descobrir altres blocs. Tot un premi, sí!

    ResponElimina
  17. Una tria magnifica, com no podia ser d'un altre manera, venint de tu company...

    Que no tinc criteri? >¬(

    Doncs segurament tens raó...!! jajajajajajajajajajaja! ;¬P

    Una abraçada amb/sense criteri. Per què sí. ;¬)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.