divendres, 18 de gener de 2008

La nova màquina

Si ja és sabut per tots que sóc un malalt i que em costa desenganxar-me de la blogosfera, fins i tot quan el temps apreta, ara la cosa encara empitjora. He fet un pas per estar sempre connectat, m'he comprat un ordinador portàtil. D'acord, la finalitat principal no és la de connectar-se a qualsevol lloc, sinó poder treballar allà on sigui, però ja ens coneixem. No és una gran màquina ni té un disseny espectacular, com sempre tiro una mica a la baixa, però és que no necessito més, per fer la feina que he de fer tampoc no em cal la tecnologia més puntera, i això es nota molt a la butxaca. És un Acer normalet, amb bones característiques, i que espero cuidar perquè em duri el màxim que pugui. No es pot negar que és pràctic, i això de portar-lo a tot arreu, crec que és ideal. Voluntàriament, quan vaig marxar de casa, vaig decidir comprar-me un ordinador fix. No me'n penedeixo, m'agrada tenir-lo, i seguiré volent tenir-lo, però a aquestes alçades de la vida, crec que era necessari.

Aquest és el primer post que escric des de la nova màquina, encara li estic prenent les mides. Em sembla que no em costarà acostumar-m'hi...

17 comentaris:

  1. Un Acer, normalet com el meu, només que el teu és olt més nou i segur que millor. Jo ja no en tinc d'altre. Funciono amb portàtil sempre. Espero que t'hi avinguis tant com jo amb el meu.

    ResponElimina
  2. Haha... jo també tinc un Acer, em sembla que tots sóm normalets aquí... o tots tenim les butxaques foradades!
    M'alegro que hagis fet aquesta nova adquisició... i que, encara que en teoria sigui per feina, et serveixi per estar més sovint entre nosaltres! I no et preocupis que ben aviat li agafaras les mides... és molt fàcil acostumar-s'hi!!! jeje
    Per cert, t'he deixat un comentari al post de sota... és que faig tard, però quan arribo em poso al dia!!
    una abraçada i a gaudir d'aquesta nova màquina!

    ResponElimina
  3. Enhorabona!
    Acostumar-se a un portàtil porta el seu temps, però una vegada el tens descobreixes que és quecom tremendament útil. S'ha acabat prendre notes pertot arreu!

    Ara, els mac són espectaculars ;)

    ResponElimina
  4. Ostres el meu institut aprticipa en un rpijecte del govern i no se que mes i teim uns portatils. Jo els vaig fer servir quan a la ESO participava al crèdit variable de la revista de l'institut i mare meva elq ue em av costar adaptar-me al ratolí tàtil i al teclat! Però eren dues horetes per setmana... Tu avait t'hia costumaràs!!

    Que en gaudeixis!!

    ResponElimina
  5. Que xulo! jo ja no en tinc, a l'antiga feina n'havia tingut un, el pitjor és quan has d'escriure molts números, trobes a faltar el teclat numèric.

    ResponElimina
  6. la meva "maquina" m'està destrossant els nervis aquests dies, i hi visc massa enganxada!!!! sort amb la teva!!!

    ResponElimina
  7. Els Acer duren, el meu té 2 anys i li foto canya, com tu dius, la blogesfera... espero que et funcioni molt bé! cuida-la la màquina!

    ResponElimina
  8. Doncs és ben xulo! Jo tinc un dels normals fixos i sempre m'han fet gràcia els portàtils.
    Apa, doncs a gaudir-ne!

    ResponElimina
  9. Jo no en tinc, però en tindré, més que res perquè és la conya poder fer el que vulguis on vulguis. Només m'agobia la connexió a internet, ja sabeu, jo visc a poble i ja aquí sovint estic penjada com una espardenya.... A disfrutar!

    ResponElimina
  10. jo sé que algun dia tindré un ordinador portàtil, segur... crec que simbolitza el fet d'anar-me'n de casa... ara, de moment, no me'l puc permetre gaire... però tot arribarà. acer, dius? m'ho apunto! maco, maco, eh?

    ResponElimina
  11. Jo també tinc un Acer i van molt bé!
    Bona elecció ;)
    salut!

    ResponElimina
  12. I si estem malalts ...què hem de prendre?
    Un portàtil? ho cura? O ho empitjora? ;)
    Bon capde Xexu!

    ResponElimina
  13. Vaja, el vici ha pogut més que tu eh!? jejeje :P

    Bueno, doncs ara a amortitzar-lo i exprimir-lo al maxim!

    ResponElimina
  14. Ei! Que xulooo! Jo també tenia un Acer, però amb poc disc dur, i s'hem va quedar petit, però sempre ha anat de conya!

    ResponElimina
  15. Moltíssimes gràcies a tothom que s'ha passat per aquí i ha deixat algun comentari. He estat fora i això de tornar i trobar-se tants comentaris de cop, fa molta il·lusió. Normalment sempre els vaig veient arribar.

    Bé, sembla que aquí hi ha molta gent amb Acers, oi? Ja ho diuen que és bona marca, i no massa cars pel que sembla. Esperem que em doni tan bon resultat com a vosaltres, ja que ningú no se n'ha queixat.

    Aprofito per saludar l'Esther que crec que és la primera vegada que passes per aquí. Sigues benvinguda.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.