dijous, 3 de gener de 2008

Jocs


Amb aquesta foto començo un nou any de posts, i no se m'acudeix una millor manera d'exemplificar com van anar aquests dies que he passat lluny de casa. O si, perquè no sé si és la foto més representativa. Com en tota trobava d'amics, el Trivial va estar present, però aquest cop ens vam dedicar més aviat a altres jocs (i evitem pensar malament, si us plau). Em vaig divertir. Per la gent, per l'ambient, per les ganes de repetir la bona experiència de l'any anterior. Vam riure, vam beure, vam fer moltes fotos, vam sentir molta música, vam menjar molt, i sobretot, vam jugar. Quatre dies de desconnexió total, amb bona companyia i amb ganes de començar l'any lluny de tot, i a la nostra manera. Ja som al 2008, a veure què ens portarà. Com cada any, tindrem bons i mals moments, però crec que pot ser un bon any, com a mínim, me l'agafo amb optimisme. A jutjar per com vam acomiadar el 2007, la cosa té bona pinta.

El meu equip portava el formatget rosa. Vam perdre. Però ja sabeu, als altres sempre els tocaven les preguntes fàcils, se les sabien de memòria, sempre queien a les preguntes de formatget i ens llegien les respostes de la targeta. Les coses típiques dels que guanyen...

Recomencem.

18 comentaris:

  1. Doncs mira, bona manera de començar l'any, jugant, rient i amb amics, que més es pot demanar?

    Bon Any!

    ResponElimina
  2. Doncs feliç entrada d'any a tu també! Que envoltat d'amics segur que és una de les millors maneres de començar-lo!

    MMmm... Vull un comentari de l'equip guanyador!! hehehe...

    ResponElimina
  3. Com es deia el toro que va matar Manolete?

    Bon any!

    ResponElimina
  4. Quina gran entrada, amb els amics, rient, jugant, bebent... i amb el trivial!!

    A mi m'encanta jugar al trivial, però és difícil jugar amb els meus companys, ja que com que no saben mai cap resposta s'aborreixen, una llàstima.

    Bon any!!

    ResponElimina
  5. Aquestes partides de Trivial són mítiques, jo també n'he fet...tot i que sempre em tocaven les preguntes fàcils.
    Salut!

    ResponElimina
  6. Saps que m'ho vaig passar teta? nosaltres vam connectar una "plèi" a la pantalla gegant i vam jugar al Buzz! ostres, quin riure!! vaig guanyar una partida i sense fer trampa, eh?! jajajajajjajaja
    Aquests riures, quan es juga, quan es competeix amb diversió són impagables, la millor manera de començar l'any, i tant que sí!

    Salut i que guanyis totes les partides del 2008!

    ResponElimina
  7. les entrades d'any, com les sortides o les pròpies estades, s'han de passar sempre ben acompanyats. I si és amb un trivial molt millor :) jo acostumo a anar amb el groc, però tampoc em va massa millor... que vagi bé, doncs, tot plegat

    ResponElimina
  8. aquest joc si que em fa suar... però de vergonya!

    ResponElimina
  9. Genial!
    M'alegro que la teva sortida i entrada al nou any anés tan bé. Som molts els que desitgem que el 2008 sigui el nostre any. Sort i un grapat de petons d'any nou!

    ResponElimina
  10. És que com pensaveu guanyar amb el color rosa???? jeje...
    M'alegro que t'anés tant bé! La bona companyia, facis el que facis, té la virtut de convertir-ho tot en joia i alegria!
    I si et serveix d'alguna cosa jo estic convençuda que aquest 2008 ens guarda grans moments!!
    una abraçada i feliç any nou!

    ResponElimina
  11. Ahh beneït trivial, les millors partides les he fet d'1 a 3 de la matinada, i sempre guanyàvem jo i el meu company jajaja i sí, és potra, però també una micona de sentit comú ehh. És un joc ben divertit, genial. Segur que si comences l'any amb tan bon peu tot anirà bé! Un petonet

    ResponElimina
  12. Què bé que m'ho he passat jugant al trivial, és que m'agraden els jocs de taula.
    Aquest any vam estar jugant al Buzz de pel·lícules, i vaig guanyar una partida i tot!
    Veig que vau començar l'any molt bé, de les millors maneres, en bona companyia i passant-vos-ho bé. Una entrada perfecta!

    ResponElimina
  13. Molt bé, començar l'any amb els amics. Encara que perdis la partida... tens raó ... entre els que guanyen sempre hi ha molta sort. Que ni amb els jocws no hi ha un pam de net!

    ResponElimina
  14. Xexu, primer de tot dir-te que tens raó en això que m'has deixat al blog, consti que jo tinc molt bons amics de fora de Catalunya, gent que m'estimo i que veuen el mateix que nosaltres. Però crec, que hi ha coses que s'han de dir i recordar, que ens la juguen i ens tracten d'una cosa que no som, no som egoistes ni malparits, ni lladres, ni res d'això, i s'ha de saber qui fa mal a qui. Bon any, maco, petons i amistat que duri!

    ResponElimina
  15. Nosaltres també estem bastant viciats al trivial tot i que en els últims mesos està sent substituit pel "buzz" de la play. No sta malament tampoc!

    Eh! I visca el formatget Rosa! Jo sempre l'agafo! jejeje :P

    ResponElimina
  16. jajajajajaja nosaltres tb vam star junat entre copeta i copeta d vi. ;)

    ResponElimina
  17. Moltíssimes gràcies a tots pels vostres comentaris, així dóna gust començar l'any de posts! Veig que hi ha molt aficionat al Trivial, i és que és un clàssic. Però veig que més d'un de vosaltres us esteu passant a la Play, renovar-se o morir. Total, es tracta de preguntes igual, oi? Jo també hi he jugat algun cop, i reconec que el tema dels pulsadors ho fa molt divertit. Gràcies a tots, i molts posts per aquest any.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.