diumenge, 23 de desembre de 2007

Un de tant en tant...

L'altre dia la Txell em va passar un meme. Ara no sé si me l'han passat més cops o què, però de totes maneres, ja sabeu que no en solc fer, de memes. Aquesta vegada, però, en llegir el seu, el de la Txell, em vaig quedar pensant en què feia jo fa 10 i 5 anys, i em van venir força records al cap. Ja que és època de fer balanç, em vaig dir 'per què no?'. Així si el faig, alguna gent, com el Jordi, em podran dir un 'Veus com tu també caus!', i no li podré dir que no. Un meme de tant en tant tampoc no fa mal. Som-hi doncs.

1- Fa 10 anys
, Nadal del 1997. Havia entrat feia poc a la universitat, i m'enfrontava als primers exàmens. Ha plogut força, i d'exàmens ja no en faig. Ho havia deixat amb una novieta de l'institut, i estava molt penjat d'una companya de classe, amb la que acabaria sortint poc després. Que cec que vaig estar en aquella època! Vivia a casa els pares, al poble, i ja feia tres anys que feia castells.


2- Fa 5 anys, Nadal del 2002. Feia poc que havia entrat a col·laborar al grup d'investigació on ara estic a punt d'acabar la tesi. Era un 'novato' total, però amb moltes ganes d'aprendre. Encara estudiava, però em faltava poc per acabar la segona carrera, que curiosament, vaig acabar abans que la primera. Sortia amb una noia que és la meva EX en majúscules, i com sempre, segur que en èpoques d'exàmens ens tiràvem els plats pel cap. Vivia encara a ca la mama i els castells s'havien tornat una càrrega, per l'avorriment de la colla del poble.

3- Fa 1 anys, Nadal del 2006. Estava en el tercer any de tesi, i per aquelles dates sortia el meu primer article. Vivia a Barcelona i el meu company de pis estava abandonant la casa. Tenia moltes ganes de viure sol una temporada. No sortia amb ningú i això de vegades m'enfonsava una mica, però tenia un somriure d'orella a orella perquè les amistats no podien anar millor, i la Jana estava en camí. Tenia molt mono de castells perquè la temporada amb la meva nova colla s'havia acabat.

4 i 5- Ahir i avui. No cal explicar massa cosa, visc dies diferents i feliços. Ahir vam fer una reunió per decidir coses sobre cap d'any, que ja és aquí, i avui estaré per casa treballant fins que em vinguin a rescatar per sortir a fer un volt.

La resta de punts me'ls salto, que són avorrits. Em sé moltes cançons, i les que no em sé me les invento. Vull visitar molts més de 5 llocs, però ja que ho he vist en alguns memes d'aquests, i m'ha sorprès, diré que tinc una debilitat per Islàndia. Sóc especialet amb em menjar, i de joguines la que més vaig esprémer va ser la Super Nintendo, que encara corre per casa. De distribucions de Linux només me'n venen tres al cap, no arribo a cinc, però citarem la més coneguda, Ubuntu, que algun dia em posaré, i que té un logo molt casteller.

El meme no el passo a ningú, naturalment, i a més, queda algú que no l'hagi fet ja? El que si faré, ja que hi sóc, és desitjar unes bones festes a tothom que passi per aquí i ho llegeixi. Bé, als altres també, és clar, no fotem. Així que:

Bon Nadal, i pròsper 2008!

I com llegia en un blog amic, que el nou any us porti molts posts a tots, i jo que els llegeixi.

11 comentaris:

  1. Xexu...holaaa! jo també et desitjo el millor del món. Saps què tenen de bo els memes aquests? que et fan conéixer una mica més els anònims blogaires, amics invisibles tot l'any, així és que ara ja et conec una mica més i me n'alegro. Petons i salut, pau amor.... tot! el bo, és clar.

    ResponElimina
  2. Bones festes per tu també XeXu! Que ho passis molt bé!

    ResponElimina
  3. Osti tu! que ja no es pot dir res ;)
    Que consti però, que l'he recollit i demà ja hi serà.

    Bones Festes!

    ResponElimina
  4. Gràcies XeXu en vida vostra i de tots i que per molts anys ens puguem anar llegint amb salut i fenya! I Bon Nadal també per a vós!

    ResponElimina
  5. Que passis unes bones festes i l'any nou vingui carregat de llum i grans moments. Un petó!

    ResponElimina
  6. Doncs molt bones festes Xexu!! Mmmm...fent memes i tot??!! Curiós! M'ha agradat l'adaptació que n'has fet, més que en un meme, ha estat una mirada al passat.

    Lo dit, bones Festes!

    ResponElimina
  7. Ostres, tu fent un meme! Bé, suposo que aquest s'ho mereix,resumeixes a gran trets aspectes del passat, i com t'han dit més amunt, així podem conèixer millor els nostres amics/família virtuals.

    El tió t'ha deixat un altre premi, ha arribat abans d'hora i sense avisar!
    Molt bones festes XeXu! I tots els bons desitjos!

    ResponElimina
  8. Li estàs agafant afició a això de fer memes eh!? hahaha
    Aquest és divertit i crec que l'has sabut adaptar bé ja que té lògica publicar-lo quan estem en època de fer balanços i retrospectives.
    M'ha agradat molt saber què feies els Nadals passats i llegint-te m'has fet recuperar vells records.
    Molt bones festes a tu també XeXu!!! que passis un bon Nadal i un millor cap d'any (que pel que veig segur que promet!!)
    una abraçada nadalenca!!

    ResponElimina
  9. Bé, un meme no dóna per massa reflexions profundes, així que tampoc no té massa sentit contestar-vos un per un. El que si que té sentit és donar-vos les gràcies per passar per aquí i tenir la paciència per legir-me, i a sobre comentar. Moltes gràcies a tots.

    ResponElimina
  10. HOme Xexu! Tampoc eren tan avorrits els altres punts, eh?????????' Només el de Linux.

    Ens n'anem a Islàndiaa????

    Bona entrada any!!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.