dissabte, 15 de desembre de 2007

El meu torn de premiar

La iruNa de batecs del tEmps ha tingut la gentilesa de premiar el meu blog amb el guardó que aquests dies corre per la blogosfera. Com tots sabem, això és un meme com un altre, i no és la primera vegada que es reparteixen premis així. Quan això passa, es solen donar sempre als amiguets, i ho trobo ben normal. L'enunciat del premi no el transcriuré, però ja sabeu, blogs que expliquin coses de manera altruista o que tinguin afinitat amb la nostra manera de pensar. Venint de qui ve, sé segur que està donat amb el cor, i per això em fa molta il·lusió rebre'l, perquè per solidari potser no és, però per afinitat de pensament segur. Menció especial per la Laia de Cirereta, que m'entrega un premi inventat per ella, el premi als somriures, que deriva d'aquest mateix meme, i que també m'il·lusiona per les paraules que em dedica i per la sinceritat que se'n desprèn.

Com que sempre defujo els memes, quan en faig algun me l'adapto a la meva manera. Aquest cop, però, tinc l'oportunitat de premiar blogs que m'agradin, i per això ja val la pena. Ja que es tracta de premis, intentaré donar-los amb una mica de coherència, i no només per amiguisme. I naturalment, em permeto repetir, perquè no canviaré la meva opinió només per haver estat ja premiats. Som-hi doncs, que m'estic embolicant:


Per l'afinitat de pensament que tinc amb aquests autors i els seus blogs, premio a:

iruNa, de batecs del tEmps. Perquè llegir-la em desperta sensacions que no sé definir, però que em calen molt fons. Perquè l'entenc i m'entén, i perquè és evident que hi ha afinitat entre els dos blogs.

Boira, de Lo Raconet de la Boira i de Gossades. Des que la llegeixo no he fet més que trobar punts de coincidència entre les nostres maneres de pensar i entendre el món. Tot i tenir un blog compartit i que segueixo tots els qui hi escriuen, no puc amagar la meva debilitat pels seus escrits.

Lluna, de Quan el Sol es pon. Per la seva manera personal d'explicar les coses, encara que molt sovint no s'entenguin, però que sempre em desperten alguna sensació. I per diversos punts de pensament que ens acosten, amb els que em sento identificat.


Per la seva voluntat de compartir coneixements i fer-ho de manera altruista i agradable, premio a:

Laia, de Cirereta. Perquè és una noia que promet, i que es nota que les coses que ens explica ho fa perquè li agraden. Els seus escrits són sempre acurats i complets, però els fa entenedors per tothom que hi vulgui dedicar una estoneta. Aquesta és l'autèntica divulgació científica.

Zel, de Ara mateix. És un blog solidari de veritat, i això premia aquest guardó, no? Se'l mereix pels seus escrits reivindicatius i per clamar sempre per un món millor. Si ens hi posem tots, es pot aconseguir. Ella és la nostra veu.

Yeral, de S'ha acabat el bròquil! Que el premio per la seva sèrie de posts sobre 'T'estimo, però només com a amic'. Tot un manual a disposició de la blogosfera, que espero que ens regali nous volums properament. També per altres interessants històries que ha explicat sobre la vida, que a molts ens va bé llegir.

Zinc piritione, de La iaia té caspa. Perquè com diu ell, el seu és un blog amb vocació de servei públic, i no cal dir que és cert, ja que llegir-lo és una rialla segura, i en els temps que corren, això ja és molt d'agrair.


I això és tot, perquè no me'n deixen premiar més, i per un cop farem cas de les normes, almenys d'aquesta. Què carai, ni això. Una menció especial per Relats Conjunts, una iniciativa d'Ònix de La cambra fosca, continuada per Alepsi de A cops amb la vida, que és gairebé una teràpia, un punt de trobada i un repte per tots els que hi participem. Una proposta que uneix esforços, i que permet conèixer nous blogs i potenciar la nostra imaginació. S'ho mereix, no?

9 comentaris:

  1. Ostres XeXu, no em pensava que finalment el faries i de veritat que m'alegro que l'hagis escrit perquè és per treure's el barret. Ja vaig fer bé jo premiant-te a tu!! jeje
    Gràcies per retornar-me el premi, de veritat.. i no només pel premi en sí sinó per les paraules que em dediques, ja saps que és més important això que no pas la placa que lluiran tants blogs a partir d'ara.
    Trobo genial que hagis fet esment a Relats Conjunts perquè realment és una gran iniciativa, i segur que si la Onix ens mirés per un foradet estaria molt orgullosa de veure que segueix tant viva com quan va començar.
    I dit tot això només em queda felicitar-te una vegada més per la manera que tens d'escriure, de transmetre els teus pensaments i per tot el que desprèn el teu blog, que ja saps que m'encanta!
    una abraçada!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pel premi, de veritat! Entre tots plegats, no sabeu com m'heu alegrat un dia que semblava que hagués de ser molt dolent.

    Ara, què és això de que no s'entenen els meus posts???????? Si jo m'explico molt bé! :-P Pregunta-li a qualsevol dels meus alumnes i et dirà que sí... que sí, que estic una mica tocada del bolet i que el que explico no s'entèn ni a la de tres! :-)

    Però altre cop, moltes gràcies pel premi!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats pel premi, de debò molt merescut. No t'estranyi si te'n cauen més!
    Enhorabona!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats Xexu! Et mereixes el premi al blog solidari i el premi al somriures!
    Gràcies pel premi, i sobretot per les teves paraules. Gràcies a gent com tu el meu blog funciona i tinc ganes de continuar escrivint.
    I ja paro, perquè ja crec que ens em ensabonat bastant! jeje

    ResponElimina
  5. Òndia Xexu, quina alegria, vinc i em trobo un regal, gràcies maco, tu segur que te l'has "currat" més que no pas jo, és una mica com dir el que clama al cel, però amb certa ràbia, que quan m'hi poso, reconec que tinc "malababa", deu ser la rauxa em pordanesa. Moltes moltes gràcies, de veritat, Un petó i ànims, que en aquests espais he trobat molt bones companyies i m'heu salvat de caure en molts buits! Petons.

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats! Esperem que no sigui l'únic.
    Salut i força!

    ResponElimina
  7. Primer de tot felicitats pel premi, te'l mereixes de debó!
    Després donar-te les gràcies per premiar-me a mi i dir-te que si és el que desitges, faré que aviat arribi una nova entrega de "T'estimo però com a amic". Salut i... ens veiem aviat per Barcelona!

    ResponElimina
  8. Gràcies, XeXu!!!!!!! :)

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats, maco, enhorabona pel premi. I molt ben fet el meme i elaboradet eh, això sí que és treballar bé :P un petonet!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.