dijous, 20 de desembre de 2007

Dues noies

Hi havia una noia, de cara amable, sol·lícita, sempre amb un somriure i amb un accent encisador. Petitona, guapeta, participativa i amb ganes d'adaptar-se.

I després hi havia una altra noia, cridanera, seca, de tracte difícil, maniàtica i molt seva. Menys agraciada, i amb poques intencions de fer amistats.

Les dues tenien la mateixa categoria. Les dues tenien les mateixes aptituds (se suposa). D'alguna manera, sense ser oficial, sense fer-ho públic, competien. I competien no només per les seves capacitats, sinó també per gaudir de més respecte, de més autoritat.

Les dues van parlar amb mi. Cap de les dues sap que l'altra també ho va fer. Les dues em van exposar el mateix dubte, em van parlar malament de l'altra, encara que en el cas de la segona, no va voler dir noms. Tenien queixes, no els agradava algun comportament de la seva 'rival'. El mateix cas, les mateixes queixes, dues visions oposades. Algú menteix. Una puteja l'altra, una s'aprofita de la situació. Ara només falta saber qui. La bona i meravellosa? La borde i escandalosa? Jo crec que ho tinc força clar...

20 comentaris:

  1. Sempre és complicat, saber quina de les dues diu la veritat. Segurament, les dues diuen una part de la veritat. És que el que passa sempre: tothom diu la seva veritat, i moltes vegades les dues versions són veritat en la mateixa proporció...

    Tu ho tens clar, però si fos jo, segurament em fiaria més de la borde.

    Per cert, m'has fet somriure amb la cançó que has posat avui. Quina manera de tocar la fibra, mare de déu!

    ResponElimina
  2. i no es poden arreglar entre elles? que t'hi hagin de posar a tu al mig. Això, em temo, requerirà grans dosis de diplomàcia per part teva.

    ResponElimina
  3. Crec que la Lluna té raó, totes dues tenen part de raó i de veritat... però suposo que cal esbrinar quina versió s'acosta més a la realitat i sobretot quines són les seves intensions.
    És un cas complexe i tampoc dones massa informació com perquè et poguem ajudar a resoldre-ho... però jo penso que t'hauries d'escoltar més atentament a la "conflictiva" ja que darrera una cara angelical es sol amagar un dimoni perspicaç.
    Però en quins merders et poses tu? jeje
    espero que puguis fer ús de les teves dots de tracte amb la gent i solucionis el conflicte!
    una abraçada!

    ResponElimina
  4. Doncs jo no crec que hi hagi una bona i una dolenta, simplement cadascuna explica les coses tal com les veu, i potser totes dues tenen raó tot i contradir-se. La veritat és que jo no m'hi ficaria pas en un embolic d'aquests, perquè pots acabar ben escaldat, que aquestes rivalitats mai acaben bé jeje
    Un petonet!

    ResponElimina
  5. Jo parteixo de la base que, si les dues es queixen i del mateix, aquí no hi ha un pam de net, o sigui que ho tens magre. Per principi em malfio de les bones i servicials amb aparença de tot em va bé, ara, has de decidir tu, maco! Petons.

    ResponElimina
  6. sempre es la bona i maravellosa...
    però se les carrega la que crida.

    m'explico, la segona es més transparent i per tant se la veu a venir de lluny, comproba que no sigui ella, un cop fet això i si la resposat es negativa, segur que es l'altre que ho ha maquinat tot amb careta de persona angelical!!

    la gent massa bona em donen mala espina

    ResponElimina
  7. necessitem més dades XeXu, el millor és un terme mig, o sigui guapeta i una mica escandalosa i borde ;-)

    ResponElimina
  8. Res noi, ni una és bona ni l'altra tampoc! Cal arribar al terme mig, perquè allà s'hi troba la virtut (Aristòtil dixit). Conclusió: no et fiis de cap de les dues i segueix el teu bon sentit i a vore si en trues l'entrellat i ens ho expliques. Petonets!

    ResponElimina
  9. Em sembla que te han embolicat a tu al mitg,

    ResponElimina
  10. No tinguem prejudicis, ni per la cridanera, ni per la amable. Per què sembla que tothom ja li ha carregat la culpa a la més amable? Prejudicis a la contra? Mira i observa i sobretot escolta "com" es queixen. la manera de parlar de l'altra, la manera de formula r les queixes et dirà molt.

    ResponElimina
  11. La bona maravellosa t'està "engatussant" com gat en cel. No et deixis! Ja ens coneixem...

    ResponElimina
  12. No sé si me'n refiaria de cap de les dues, i això de que t'hi posin enmig...ara, el fet de que la "borde" no hagi volgut donar noms em fa desconfiar més de la "bona".

    Aquesta cançó...oohhh, la trobo tan dolça...

    ResponElimina
  13. Uf, aquestes coses sempre són delicades i complicades... Vigila no et toqui el rebre sense voler!

    ResponElimina
  14. A manca de més dades, aposto per la borde. Because...
    No perquè la simpàtica digui el nom i l'altra, no. Pot ser que amb la simpàtica tingueu una relació més propera i, per tant, no li costi tant dir noms.
    Tampoc, és allò de les aparences enganyen. La majoria de vegades les aparences no enganyen gens, el que passa és que se les ha de saber mirar als ulls.
    Crec que és la borde perquè una persona borde és borde i punt. Hi ha una concordança. Digues-n'hi sinceritat (et juro que al meu cap el discurs s'entenia més).
    Res, ho deixo, segur que serà l'altra, però jo crec que és la borde la que diu la veritat (tenint en compte que no hi ha versions 100% correctes)

    ResponElimina
  15. A falta de més dades, et diria que les aparences enganyen, i de vegades la bona i meravellosa pot ser la pitjor, i a l'inrevés. Més dades Xexu!

    ResponElimina
  16. Que has muntat un consultori?? ;) és roma, si t'ho expliquen suposo que és perquè et tenen confiança... però compte que no t'hi fiquin a tu pel mig!!

    ResponElimina
  17. és evident, res és tant blanc o tant negre, oi?

    ResponElimina
  18. Em demaneu que doni més informació, que no teniu prou dades, però tampoc no cal. Justament, no en vaig donar més perquè no volia fer-ho, però les vostres respostes, amb els mínims coneixements que teníeu, m'han servit per fer-me una idea general de com pinta la situació. Per això us agraeixo molt a tots la vostra participació, els vostres comentaris, m'ajuden molt. A veure si us puc contestar un per un, ja que hi sóc.

    Lluna, he arribat a pensar que les dues es putegen de la mateixa manera, i que per això es queixen de l'altra, però que no s'adonen que fan el mateix.

    Jordi, no sé què tinc que les dues han vingut a parlar-me, però de diplomàcia no me'n falta quan cal, i de discreció menys.

    iru, el conflicte, si és tal com l'expliquen, sigui d'un cantó o de l'altre, no el puc solucionar jo, cal la participació de les altes esferes. Escoltar me les escolto les dues per igual, però gent que no mira els problemes amb profunditat només s'escoltarà la simpàtica, és clar.

    Clarissa, prou que ho sé, i al principi també hi vaig caure. Però m'ho estic repensant.

    Natàlia, benvinguda a casa meva. Jo no em fico amb la seva rivalitat, ni em posiciono en cap direcció. No dic que hi hagi una bona i l'altra dolenta, però si les dues fan el que diu l'altra, les dues són dolentes, perquè s'acusen del mateix.

    zel, la cosa no va amb mi, així que no pateixo. Però tens molta raó, que s'acusin del mateix, i sembla que ho fan per sota mà, ja indica que no hi ha un pam de net!

    Carai ^eMMa^, sembla que coneguis aquestes situacions a la perfecció, tens tot un pla d'acció! Però tens raó, estic d'acord amb tu, la que va de cara és molt més fàcil de testar. L'altra, si ja no va de cara amb el problema que es tracta, qui diu que hi va quan m'ho ve a explicar...?

    Ui Bluf..., no em puc imaginar un terme mig entre aquestes, només tenen en comú que són un tapet totes dues, que fins i tot jo al seu costat no semblo tan baixet.

    Et faré cas Tals, sobretot si em cites a gent així. Fiar-me'n no me'n fio ni un pèl, i miraré si puc treure'n l'entrellat, encara que com ja han dit per aquí, és possible que entre l'una i l'altra...

    Striper, sigues benvingut a Bona nit i tapa't, encantat de tenir-te per aquí. Sembla que m'hagi posat en un jardí, però tampoc és per tant, crec. O si?

    Carme R, la teva opinió posa nova llum a l'assumpte. És clar que no s'ha de tenir prejudicis ni per l'una ni per l'altra. En un principi hi vaig caure, però de seguida vaig veure que no podia refiar-me de cap d'elles, només de mi i del que veia. Dies després, ja he vist prou per saber qui té més números d'estar fent el llit a l'altra.

    Ja ens coneixem Yeral? Jo no em deixo engatussar tan fàcilment, no et creguis. Ara que, ja et dic que a tu la simpàtica t'engatussarà, així que compte.

    Terra, ets la primera que fa menció a això dels noms. Si bé no és una cosa determinant, perquè pot ser propi de la discreció de cadascú, si que és cert que l'altra em va entrar de seguida tirant la caballeria per sobre a la borde, i la borde no em va voler dir de qui parlava, però jo ja estava a l'aguait i no calia que ho digués. No sé, són tot detalls a tenir en compte.

    Musa, em mantinc a certa distància, esperem que no em toqui el rebre, en principi jo no tinc res a veure amb el que es tiren en cara, jo només sóc un intermediari...

    Molt bo el teu anàlisi, Tirai. Que sigui borde no vol dir que sigui mala persona, oi, només que és de més difícil tracte. L'altra, però pot amagar el que sigui sota la seva aparença i la seva cara de bona nena. En realitat, jo em faig més amb la borde, ens fotem canya mútuament, i així passem l'estona. I això de que les aparences no enganyen... bé, si saps mirar bé no, és clar. Però de vegades ens la colen.

    No Boira, millor no dono més dades, que després tot se sap. No s'ha de prejutjar, està clar que s'ha de mirar una mica més enllà per treure'n l'aigua clara. Però com ja ha dit algú altre per aquí també, jo desconfio de la gent massa bona i meravellosa.

    Gràcies Laieta, jo em vaig sentir bé quan les dues van recórrer a mi, però és cert que la situació es pot complicar si no ho faig bé. Com ja deia més a munt, de moment em quedo a certa distancia i observo.

    ResponElimina
  19. Ai Déjà, que ens hem solapat amb els comentaris, i no et vull deixar sense resposta. És clar que no, si el problema té solució, no dubto ni un segon que cap de les dues serà totalment innocent.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.