diumenge, 28 d’octubre de 2007

Parlar d'homes

Converses recents m'han fet recordar una nit força divertida que va esdevenir fa un temps. Havíem quedat per prendre alguna coseta al vespre i érem quatre nois i una noia, si no recordo malament. No sé dir a sant de què, ella va comentar que a les noies no els costa tant com als homes dir que una altra dona és guapa, o que té bon cos. Vull dir que els nois mai no parlem del físic d'altres nois, deu ser que queda poc masculí fer-ho... En canvi elles tenen menys manies de parlar d'aquestes coses.

Llavors va ser quan ella va deixar anar la pregunta: 'Va vinga, mulleu-vos, si us haguéssiu de tirar a algun tio, qui seria?' No sé què havíem pres aquella nit (crec que en aquell moment, només cafè...), que ens va semblar un exercici divertit, i per un cop, vam accedir i vam fer la nostra aposta personal sense massa vergonya, i aprofitant la deshinibició del moment. Jo vaig triar l'Ewan McGregor. No em negareu que és mono! No ho sé, podria haver triat a qualsevol mascle, però em va venir aquest al cap, suposo que perquè fa pinta de bon nano, és guapet i tinc la imatge d'ell que sempre està somrient. Suposo que això diu molt de mi, encara que no seria a ell al que triaria si em donen a triar entre ell i la seva companya de repartiment a The Island, la Scarlett Johansson.

Altres noms que es van sentir aquella nit van ser els del pilot de rallies Sébastian Loeb, l'actor Denzel Washington i crec que també el corredor de Formula-1 Jenson Button. Així que ja veieu, és cert que els nois no solem xerrar d'aquestes coses, però per un dia, va ser molt divertit, i ens vam deixar anar una mica, que no sé quins tabús o quines pors ens han inculcat, que normalment no ens surt de dir que tal o tal altre home, és guapo o té un bon cos, i en canvi, a les dones sembla que els passa menys això, i tenen menys complexos. I ho dic, i no per això em deixen d'agradar les dones, però és que és tan mono en McGregor...

15 comentaris:

  1. I en Mika, el de la cançó que tens aquí a la dreta? :-)

    És aviat al matí i ara no se m'acudeix gaire ningú més, però... bona tria amb l'Ewan! L'Anna sempre s'enfotia de mi dient-li Ewan Pelopinxo. Ara no en trobo cap foto, casum l'olla. Però és que faig tard... Mite'l (més o menys).

    Però bona tria!

    ResponElimina
  2. Molt homes s'excusen dient que ells no hi entenen de tios. No té res a veure amb entendre-hi!
    Potser temen que es qüestioni la seva masculinitat. Quina tonteria!
    Tens bon gust XeXu! jaja, l'Ewan McGregor està molt bé! Sí que és mono sí!
    Veus? Jo no tinc cap problema en dir que la Johansson està bona.
    :)

    ResponElimina
  3. Estàs fatal!! Tens tota la raó, a la majoria dels homes us costa reconèixer els gustos masculins! Per cert, molt bona elecció, si que és mono si...Jo tampoc li faig un lleig a la Johansson!!
    Una pregunteta, que vol dir això de que diu molt de tu haver triat un tio amb pinta de bon nano i guapet?? I somrient...mmmm!!?? jajajja, que diu de tu exactament??

    ResponElimina
  4. Jo no tinc problemes en reconèixer quan un tio està bé, tinc ulls i criteri per poder opinar sense que això afecti la meva masculinitat.
    Et felicito per la tria, la Johansson és espectacular i el Ewan no està gens malament.
    Si jo hagués de fer-m'ho amb un tio escolliria al Harrison Ford, de jove es clar.

    ResponElimina
  5. Jajajajaja, això que dius és una gran veritat!

    Però un servidor, sense cap mena de vergonya ni reparo, triaria el Montgomery Clift.

    ResponElimina
  6. Doncs jooo... Matt Damon! Uix, però és massa difícil fer-ne una tria! I val a dir, però, que moltes de nosaltres podem elogiar a les famoses que estan bé, però davant d'aquells cossos esculturals també solem intentar despullar-les i començar a destacar-ne tots els defectes (que si això, o allò, o el nas, o la roba...)

    ResponElimina
  7. Doncs sí, és ben mono... però jo em sembla que em quedo amb en Denzel! jeje
    És ben veritat això que als nois us costa molt parlar del físic d'altres tios... i és que tant difícil és donar la vostra opinió??
    Que consti que el que dic a continució no va per tu XeXu, és de caire general: els homes també teniu ulls a la cara, i perquè feu algun comentari sobre un altre tio si es parla del tema no ens pensarem que sou gays!! Que a vegades sembla que tingueu molta necessitat de demostrar la vostra virilitat!
    Ja està, ja m'he desfogat... és que aquestes coses no les he acabat d'entendre mai! Per aquest motiu has tornat a guanyar punts en el rànquing de millor blogaire masculí al mullar-te i dir que trobaves mono a l'Ewan!!! Un "hurra" per en XeXu!!!! (uf, no em facis cas...)

    ResponElimina
  8. Uiiii!!! No ens abarallariem pas! Tots per tu!

    ResponElimina
  9. no tens pas mal gust no... ni triant homes ni triant dones :)
    Però és tan fàcil triar entre famosos... perquè i si haguéssiu de triar entre coneguts propis? ah que la cosa canvia? jejejeje

    ResponElimina
  10. Moltíssimes gràcies a tothom per comentar aquest post. La veritat és que em va fer gràcia compartir aquest record amb vosaltres, perquè a més parla d'un tema que de vegades sembla tabú entre els nois. Crec sincerament que no hi pensem tant com les noies, però mira, entre nosaltres, ens podem deixar estar d'hòsties, oi? Si ens hem de mullar, ens mullem!

    Lluna, en Mika te'l deixo tot per tu, m'encanta la seva música, però ell no em diu res. De l'Ewan ja en parlarem...

    Txari, que prefereixo la Johansson, eh??

    Jo crec que és el que dius Terra, sembla que si diem que un noi és guapo, ja hem de ser gays, i no té cap sentit això, però encara queda evolució perquè els homes parlin obertament d'aquests temes...

    Buf, Boira, és difícil d'explicar el que he pensat. L'Ewan sembla bon jan, i tampoc no és un tio d'aquells espectacular, o això penso. Si això explica alguna cosa de mi és que dono més importància a que la persona tingui alguna cosa (perquè alguna cosa té el xaval, oi?), que no a que sigui espatarrant. Ho vam fer com un joc, jo podia haver triat al Brad Pitt, o al Cruise o a en Beckham o a qui sigui, però en vaig triar a un de mono i que em cau bé. T'he contestat?

    Home Rankor, en Ford de jove tampoc no estava malament, i a més sempre feia papers d'aventurer, Indiana, Han Solo... això et posa? Que interessant!

    Ostres Zinc! Si que ens has sortit clàssic. He hagut de buscar al google qui era aquest bon home, perquè el nom em sonava, però ni idea de la cara que feia. Força ben plantat, si senyor, però te'l deixo per tu, cap problema.

    Que espavilada Laia! En Matt Damon... sí, aquest m'agrada més, però té cara de mala hòstia, i un somriure que no m'agrada, així que tampoc no passaria el meu barem. I una cosa, això que dius de criticar les actrius, també ho he vist jo a la vida real. Sí que sou capaces de dir si una altra és maca o no, però també rajeu molt, i si n'hi ha una de molt guapa, li busqueu els defectes entre totes. Però això és un altre tema i un altre post. Algú l'agada?

    Carai iruNa, amb el teu comentari m'ha vingut un altre post que també el regalo, la necessitat dels homes de demostrar la seva virilitat. Si algu el vol, és seu. Bé, tu sempre llançant floretes, eh? No sé si m'he mullat, no crec que sigui diferent als altres homes, com veus, els que han participat aquí també han fet la seva aposta, però era un record que volia compartir, és un post que m'ha fet gràcia escriure.

    Txell, molt benvinguda al meu blog, gràcies per participar. Però no mee'ls encolomis a mi, que no els vull pas, i aquí hi ha moltes voluntàries!

    Elur, com dones la volta a la truita!! La veritat és que mai no m'he fixat en cap amic ni conegut d'aquesta manera. Reconeixeré que potser he vist en algun noi algun tret o alguna aparença que m'ha agradat, però crec que és més perquè m'agradaria assemblar-m'hi, que no pas perquè m'atregui sexualment. Perquè parlava d'això el post, si et poguessis tirar a un tio, qui triaries. Jo no triaria ningú que conegui, potser és que no he conegut ningú prou interessant, no?

    ResponElimina
  11. mmmm...m'hauries contestat si m'estiguessis parlant de dones, o bé si fossis homosexual (que no se si és el cas...)però si ets hetero...em sembla una mica sospitosa aquesta tria...Tria a un home per mono...

    ;)

    ResponElimina
  12. Uf... quin rotllo!
    Hi ha tios que estan bons, n'hi ha que no... N'hi de monos i molt macos i molt lletjos...
    Sempre porta una mica de controvèrsia parlar-ne, precisament com diu la boira, que per haver dit que el noi és "mono" ja està posant en entredit les teves tendències sexuals...
    No costa tant reconèixer si una persona, home o dona és atractiu/va! Tenim massa prejudicis!
    El Mcgregor aquest no és el meu tipus, tot i que reconeixo que té un somriure encomanadís, i vist així ( http://www.bestofewan.com/70822_-p28s/BoEM_043.jpg ) és un angelet!

    ResponElimina
  13. La veritat és que el Harry no me pone nada, ni ell ni cap home, suposo que l'he escollit per això que dius tu, uns personatges intrèpids i amb un puntet de "xuleria".

    ResponElimina
  14. Sabeu què? Té collons que en un post que parla d'homes guapos tingui un màxim històric de comentaristes mascle. Alguna cosa no rutlla, hehehe. M'agrada que tothom opini, els homes també es mullen, ja veieu.

    A veure Boira, jo crec que siguin quines siguin les meves tendències, el que es busca en una persona val per qualsevol dels sexes, no? Si a mi m'agrada que la persona tingui alguna cosa, que em desperti algun sentiment, i que no sigui una simple carcassa, això val per tothom, no?

    Eudald, tens raó, tenim massa prejudicis, i jo sóc el primer que m'hi incloc. Sempre opino de les dones guapes, però recordo haver dit molts cops que sobre un home no podia opinar. Potser és hora que ens deixem d'històries i que es pugui dir el que sigui sense que et tractin d'homosexual. O és que totes les dones que opinen d'altres dones són lesbianes? Ei, però amb la foto que adjuntes... encara m'acabarà agradant aquest noi de veritat, hahaha.

    Home Rankor, jo que ja et veia cavalcant amb l'Indiana...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.