dilluns, 22 d’octubre de 2007

Mono de viatjar


Tinc mono de viatjar. Aquest estiu vaig anar a Málaga, amb aquelles ganes que en tenia (irònic), però no és el mateix. Vull agafar un avionet i vull anar a una destinació que m'atregui, i agafar una bossa lleugera i recórrer el lloc de punta a punta, i caminar i caminar i visitar tot el que es pugui en el temps que hi hagi. Per gust, perquè en tinc ganes, no perquè algú em digui que hi he d'anar. I acabar rebentat cada dia, però llevar-me altre cop ben d'hora per tornar-hi. I fer fotos, milers de fotos, i intentar demanar els cafès en l'idioma del lloc, encara que només sigui per riure. I comprar imans de nevera i gotets petits, i menjar alguna cosa típica, encara que sigui per turistes. No sé on, ni sé quan, però ho vull fer aviat. No tinc diners ni tinc temps, però ho vull fer aviat. Hi ha molts indrets que voldria veure, però m'encantaria tornar a Roma, és una cosa que tinc pendent. O altre cop a Munic i visitar castells de somnis i llegendes com Neuschweinstein.

13 comentaris:

  1. Fuas! Jo també tinc un mono de viatjar que espanta, i per més inri crec que la feina m'impedirà dur a terme la desitjada escapada a Venècia que volia fer ara al novembre!!! Aaaaaarg!

    Però tanmateix, sempre ens quedarà París. I aquest any segur que hi tornaré.

    Salut!

    ResponElimina
  2. Tinc moltes ganes de fer un viatge el proper estiu, no tinc encara decidit el destí, però com somiar és gratis, m'agradaria fer un bon viatge, clar!
    Tinc molts destins pendents de visitar, la veritat és que m'he mogut, però no gaire.

    Espero poder fer alguna escapadeta un cap de setmana.
    Jo vaig ser A Neuschweinstein, ja fa més de 10 anys, i és de conte de fades! Crec que és de les coses que més em van agradar d'aquell viatge.
    Roma és preciós, té tanta història! Però Florència té més encant.

    Demà em passo pels altres 2 posts. ;) Si que has estat prolífic últimament!

    ResponElimina
  3. Buf!! em sembla que tots plegats tenim un mono ben gran... i més després de llegir el teu post!! I és que són aquelles petites coses dels viatges que descrius el que els fan especials. A vegades no calen grans capitals per viatjar, temps sí que se'n necessita... però sempre es pot rapinyar algun cap de setmana no?
    Saps? jo vaig estar (fa bastants anys) al castell que mostres a la foto... em va fascinar i em feia molta ràbia no recordar-ne el nom!! I ara, gràcies a tu, ja ho sé!! jeje.
    Bé, jo t'animo a viatjar tant com puguis... és la cosa més sana que hi ha al món! i si et ve de gust anar-hi amb bona companyia, segur que per aquí hi ha més d'una persona que estaria encantada d'acompanyar-t'hi!! jeje
    una abraçada

    ResponElimina
  4. Viatjar...Quines ganes! Jo no he estat mai a Roma, i és un dels meus pròxims destins, espero! M'encanta viatjar, llàstima que necessitem temps i diners. He de confessar una cosa, abans em passava com a tu, m'esforçava en veure-ho tot, i arribava petada, i arriba un punt que estàs tant cansat que no ho disfrutes igual. Ara intento prendre-m'ho amb més calma, i gaudir de cada moment, m'estimo més veure les coses ben vistes, i el que em falti, ja ho intentaré repetir.

    Bon viatge??

    ResponElimina
  5. A mi també m'encantaria viatjar! però em sembla que la falta de recursos econòmics serà un aspecte determinant, que em marcarà encara durant algun temps abans de poder veure món!

    Òooondia, qua maco el castell! Quina sort que hi vulguis "tornar", perquè això vol dir que ja hi has estat!

    Aquest és un avantatge de ser poca cosa... Que si m'infiltro a les maletes ningú se n'adona :P Va, per compensar ja pagaria jo la taxa d'excés de pes a l'aeroport!

    ResponElimina
  6. Nooooooooo... Però per què m'has recordat les vacances? Era tan bonic tot... La Selva Negra s'ha de repetir!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. jo tb tinc mono d viatjar!!!! quan marxis avisa'm. :P pro ja trobare quan d moment ja tinc un parell d projectes en ment.

    ResponElimina
  8. I Berlin què, per quan?? Em va agradar tant!!!

    ResponElimina
  9. sempre va bé aplegar roba en una maleta i escapar-se amb avió a qualsevol racó on no parlin com tu, i hi hagi tantes coses noves per veure per passar moltes hores darrera d'una càmera de fotos... sí, em sembla que jo també m'hi apuntaria... a alemanya, segurament, sí... intenta-ho, i explica'ns-ho :)

    ResponElimina
  10. Fa dos anys que no tinc vacances i segurament acabaran sent tres, pots imaginar-te el monarro que tinc i que tindré per fotre el camp i veure món.

    ResponElimina
  11. El pitjor és tenir mono de viatjar i una butxaca que fa pena... Llavors es pateix molt...!

    ResponElimina
  12. Doncs a mi també em passa que malgat que em queden tants llocs per anar m'atreu la ide a de repetir. Tornaria ara mateix a Roma, i també a Munic i a París... i a Islàndia.

    Carme

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies a tothom pels comentaris, he trigat una mica, però ja sóc aquí per contestar.

    Musa, no deixis que la feina t'impedeixi fer aquesta escapada, Venècia és un lloc que també tinc pendent, a veure si cau aviat. I París... doncs ja seria hora de tornar-hi, sí.

    Terra, gràcies per la repassada que vas fer de posts retrassats! Munic i Roma són dels viatges dels que guardo més bon record, i no em molestaria gens tornar-hi. Però tinc altres destins pensats també, a veure si s'acompleixen aviat. Què dir de Neuschweinstein? Espectacular, oi?

    iruNa, la gràcia del castell aquest no és recordar el seu nom, sinó saber pronunciar-lo!! Ja li podien haver posat un altre nom més senzillet, no trobes? I de candidats per acompanyar-me ja n'hi ha, ja, però cal trobar el moment i que ens vagi bé a tots.

    Boira, encara que es seleccioni una mica les coses per veure, i es facin plans menys ambiciosos, viatjar així cansa moltíssim igualment, així que de tranquil·litat i descans tampoc se'n té. Espero poder contestar aviat 'gràcies' a la pregunta final!

    Laia, sí que hi vaig anar a Neushweinstein, i és fantàstic, la foto la vaig fer jo mateix, crec. Ja que tu defenses el meu dret a tenir internet i que no me'l treguin, crec que et mereixes que et posi a la maleta la propera vegada que viatgi, així que ja et diré alguna cosa quan sàpiga on i quan, d'acord?

    Ei Tarambana, que et penses que tu no em vas recordar aquell meravellós viatge amb el teu post de després de les vacances? Si vas fer la mateixa ruta que jo, si fa no fa!! Quan tornis a la Selva Negra, no dubtis a comentar-m'ho, que m'apunto segur, i tant que s'ha de repetir!

    Déjà Vie, benvinguda a Bona nit, quina sorpresa més agradable la teva visita. També t'apuntes a l'excursió que estem muntant? Perfecte! Però pots proposar el que has pensat, que veurem si ens interessa, noves idees mai estan malament.

    Txari, quan has anat tu a Berlin?? Sense mi?? Però quin morro, a veure si avisem!!

    Aina, escapar-me és una cosa que m'encantaria fer avui, certament. Alemanya a mi m'atreu moltíssim, ja hi he anat un parell de cops, però hi tornaria encantat. Em queda el nord per visitar.

    Però Rankor, home, que fots?? Tanca l'ordinador immediatament i vés a l'aeroport a comprar els primers bitllets que trobis, on sigui. Tres anys sense vacances?? Això ni de broma, marxa lluny!!

    Lingüista, entre la manca de diners i de temps, el mono segueix avançant, però mira, ara es pot viatjar de manera relativament barata, i és tan enriquidor que val la pena gastar-s'hi els pocs calés que tenim.

    Carme R, no saps com has encertat amb els destins! Als llocs que dius jo hi tornaria encantat, sobretot als dos primers, com ja he dit. Però Islàndia em falta, i és justament una idea que tinc per l'estiu que ve, espero poder dur-la a terme. Quina gràcia el teu comentari, tenim gustos semblants, eh?

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.