divendres, 21 de setembre de 2007

Sense aigua

Si que anem bé. Recordeu que fa un temps Barcelona es va quedar sense llum? Com oblidar-ho oi? Aquell cop jo no em vaig veure massa afectat, però ara resulta que a casa no hi tinc aigua. Abans que em titlleu d'insolvent, diré que pago els rebuts religiosament, però no sé què estan fent que em deixen sense aigua bona part del dia. Aquí sembla que mai no funciona tot a l'hora, ara que fa temps que l'escalfador no fa el ruc...

El cas és que han fet un desviament de l'aigua, no em pregunteu per què, i diversos pisos ja s'han queixat que no els arriba. L'aigua se'n va i torna, i sortosament, només un dia he hagut de marxar de casa sense dutxar-me (i m'havia dutxat la tarda anterior, eh!?), però arribes per la tarda i potser pretenies posar una rentadora, i res de res. Ara quan arribo a casa o quan em llevo, la segona cosa que faig és comprovar si en tenim (la primera és, en els dos casos, encendre l'ordinador...). No tenir aigua és fotut, condiciona força, la veritat. Crec que no hi pensem prou, només quan ens manca. I ja et dic jo que ara hi penso, i tant! Esperem que es solucioni aviat el tema. Per la dutxa no pateixo, sempre hi ha el recurs d'anar a dutxar-se al gimnàs, però bé haurem de rentar la roba, els plats, o fregar el terra, oi? Quin serà el següent servei del que em privaran? Imagineu que fos internet? Ja tremolo...

10 comentaris:

  1. Treure internet és inhumà. Ho ha de prohibir la Convenció de Ginebra, n'estic segur. Així no es pot viure.

    Si t'ho fan, no et faltarà un llit i un plat a taula al Perdedorès. Hombre ya!

    ResponElimina
  2. ejem... si és que ja ho dic sempre jo que no podria viure a la capital :P
    quin desastre... puja a viure a poble i no tindràs aquests maldecaps ;)

    un petó!

    (mira que d'haver-n'hi a Susqueda n'hi ha eh d'aigua? :P)

    ResponElimina
  3. Sense internet nooo siusplauuu! Lo primer que faig al matí quan em llevo, és engegar l'ordinador, i ja el deixo engegat gairebé tot el dia. Oh! Estic malalta. Espero que tornis a tenir aigua aviat, és una bona putada. A mi fa anys m'havia passat i era horrible. Si necessites aigua o alguna cosa avisa, que ja te la farem arribar per internet o per on sigui...;)
    Petons.

    ResponElimina
  4. Mira, el dia que ens facin pagar per respirar... llavors sí que ho tindrem molt però que moooolt xungo!!! i fora conyes, anem pel camí de que això passi ja que anys enrera l'aigua era ben gratuïta!!!
    Bé, que sí que és fotut això d'estar sense aigua al pis.. però no per molt de temps no? que si no muntem una comitiva blocaire per proporcionar-te aigua de la manera que sigui!!! que en xexu ha de poder anar ben net pel món, i ha de poder rentar la roba, els plats i fregar el terra!!! ah, i regar les plantes (si és que en tens és clar... jeje)
    una abraçada!

    ResponElimina
  5. Seria graciós trobar-me al gimnàs un noi que portés la bossa plena de plats i es posés a rentar-lo a les piques que hi ha... :D

    Jo visc en un vuitè i de vegades la bomba fa el boig i només m'arriba un rajolinet, o està uns minuts sense rajar...

    Si et deixen sense Internet... reivindicarem que s'afegeixi un article a la constitució, l'estatut o el que sigui, defensant el dret ciutadà a tenir Internet a casa! I ja que serà un dret constitucional, s'hauran de donar ajuts a tots aquells que no en tinguin, perquè es comprin un portàtil i puguin tenir connexió wifi... I ja et tornarem a tenir per aquí :D

    Uff quina de burrades que vaig proclamant pel món...

    ResponElimina
  6. Ai, Xexu, sí que em sap greu que us trobeu en aquesta situació, espero que se solucioni aviat.

    A més a més, siguent la Mercè, no crec que puguis passar uns dies ni al Perdedorès ni a casa meu...

    ResponElimina
  7. Jo xorro wi-fi d'algun veí innocent i si cal ho faré amb l'aigua o el gas o el sucre, jejeje

    ResponElimina
  8. Buf, que vaig atrafegat i no he pogut contestar fins ara, però gràcies a tots pels comentaris. I per cert, l'aigua encara no ha tornat, anem trampejant com podem...

    Gràcies perdedor, espero que no s'arribi a donar el cas, però agraeixo l'hospitalitat, i és que s'ha de ser solidari amb els companys d'addicció...

    Ai Elur, tant urbanita que sóc jo i al final t'hauré de donar la raó...

    Boira, encendre l'ordinador és el primer que faig sempre quan estic conscient a casa, i es passa encès tota l'estona que jo hi sóc. No faig pas això amb l'aigua, per què em castiguen d'aquesta manera??

    Ostres iruNa, m'has fet adonar del meu egoisme, i tant que en tinc de plantes, fins i tot unes tomaqueres allà al balcó, i jo pensant només en mi... pobretes, he de treure l'aigua d'on sigui per regarles una mica.

    Laia, no te'n riguis, jo crec que internet hauria d'estar a tot arreu, wi-fi per tota la ciutat i de manera gratuïta, a veure quan el país fa un cop de cap. Mentrestant, gràcies per l'esforç, si això passés (Déu no ho vulgui), ja et cridaré perquè lideris les protestes.

    Txari, ja sé que m'acolliries amablement a ca teva, t'he dit algun cop que vinguis a viure a Barcelona? Que ja està bé, home, ja està bé...

    Calla Bluf, que avui he somniat que venia la veïna a demanar-me si es podia dutxar a casa, que no tenien aigua, no és conya! A veure si això que fas tu al final m'ho faran a mi...

    ResponElimina
  9. Només diré una cosa: putus Hosta!!

    Be water my friend!!

    ResponElimina
  10. GG mega-crack!! Putos Hosta, sí, sí, pero no podran amb mi!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.