diumenge, 9 de setembre de 2007

M'encantem

Dia de dormir poc, molt poc, però dia de carretera, com passa sovint amb aquesta rutina tan poc convencional. Una trobada d'aquelles que valen la pena, amb gent que m'enamora, i malgrat tenir el cos (i part de la ment) destrossat pels excessos als que el sotmeto darrerament, no m'ho vull perdre, i no m'ho perdo.

Un dia per tornar a adonar-me, com cada cop que ens trobem, que m'encantem. Sí, sí, m'encantem. I és que aquesta és una de les converses absurdes i infinites que hem tingut avui, una de tantes. Els meus amics m'encanten, i jo sóc millor quan sóc amb ells. Junts formem una unió, una comunió, que ens fa indivisibles i ens permet parlar de temes transcendentals i acte seguit deixar anar una corrua d'absurditats, i que ningú no ho vegi estrany no fora de lloc. Avui discutíem com dir, en primera persona del singular, que un grup de gent, entre els quals s'inclou aquesta persona, li agrada molt. N'hem dit moltes, i de molt grosses, però al final em quedo amb això, 'm'encantem', que sona fatal, però que gramaticalment crec que seria correcte, i a més, què carai!, que m'agraden els meus amics i m'agrado jo quan estic amb ells, encara que m'adormi, encara que em faci mal tot el cos i que estigui més lent del normal. Em sap greu per ells, però tot i així, em segueixo agradant quan estic amb ells, i això ho trobo important, perquè generalment no em caic massa bé.

8 comentaris:

  1. Mira, sembla que em toca't un tema semblant. Ho saps oi que tens molta sort? Tenir uns amics que en facin agradar-te a tu mateix quan estàs amb ells, és un tresor que no té preu.

    Un petó i cuida't si estàs tan fet pols! A dormir! Bona nit i tapa't :)

    ResponElimina
  2. Tens molta molta molta sort! Cuida'ls molt. :)

    ResponElimina
  3. I jo que dono el vistiplau al "m'encantem"! ;-) I és que de vegades la llengua és limitada...

    ResponElimina
  4. Coi i per què no et caus bé normalment? Pensa que als teus amics els agrades per com ets tu, per la teva manera de ser, i a tu t'agraden ells pel mateix. I és per això que esteu tan bé junts, perquè ningú intenta canviar als altres, perquè us agradeu tal i com sou, perquè us enteneu i us complementeu. I això és fantàstic. Et sents bé quan ets amb ells i t'ho passes bé, però fixa-t'hi bé quan us separeu, perquè malgrat que ja no estaràs amb ells seguiràs sent la mateixa persona: la persona que agrada als teus amics i que fa uns moments a tu t'encantava: t'agradaves.

    Així que t'animo a conservar aquesta colla tan genial i a apreciar-te més a tu mateix! Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Xexu, què puc dir..l'amistat és algo preciós.
    I estic d'acord amb el que t'ha dit la Laia, si els teus amics et valoren i t'estimen per què no tu et caus massa bé? Confia en el seu criteri, ells t'accepten com ets i t'han escollit com a amic. Per alguna cosa serà no?

    ResponElimina
  6. ai les bones amistats... què fariem sense elles?

    un petó i que descansis!

    ResponElimina
  7. Ei gent, gràcies pels comentaris!

    Boira, sóc molt conscient de la sort que tinc, i tant, són molt macos i amb ells és realment difícil estar malament, perquè la seva presència ja em puja l'ànim. Per això amb ells, sempre sóc millor.

    AnnaTarambana, crec que ja els cuido (o ho intento), espero que ells pensin així...

    Lingüista, bé, tampoc calia que em donessis el vistiplau, sortosament la nostra llengua és prou maca i flexible per fer-la ballar a plaer, de vegades hi ha llicències que ens podem prendre.

    Laiona, tinc moltes coses dolentes, com tots suposo, i de vegades aquestes em fan sentir malament. Per això dic que no em caic bé, però quan estàs envoltat de gent que t'estima, i que t'ho fan saber dia rere dia, penses que potser alguna coseta bona tens, i ajuda a sentir-te molt millor amb tu mateix.

    Terra, és clar, l'amistat és de les millors coses que hi ha, i sempre he pensat que pots valorar com és una persona per com l'estimen els seus amics. Amb aquesta regla, podria pensar dues coses, que amb mi hi ha una excepció, o que els que anomeno els meus amics estan del tot bojos...

    Elur, jo ben poca cosa faria, ja t'ho dic ara...

    ResponElimina
  8. XeXu, XeXu, XeXu, mos encantem i vos estim a tots igual!! "Uixalá" es puga fer sempre trobades en bona companyia durant mooooolt de temps, que sa vida s'ha de viure, i si és amb gent estimada molt millor!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.