dimarts, 11 de setembre de 2007

Canvi de xip radical

El regust de la Diada plana encara per tot arreu, a falta d'una estona perquè s'acabi el dia. Generalment, el dia 12 de setembre és un dia en el que encara tens a flor de pell una sèrie de sentiments i sensacions, que mica en mica es van esvaïnt i refredant, i en funció de com és cadascú, retrocediran fins a un punt o un altre. He de reconèixer que avui no he participat massa de la festa, ja que volia descansar, però al matí hi ha hagut castells, i en acabar ens han posat Els Segadors. He sentit tremolors i m'he emocionat amb el nostre himne tant sentit. De vegades em sorprèn que l'estimació per la terra ens pugui produir reaccions així.

Aquest 12 de setembre serà diferent, perquè em passa una cosa que arriba en molt mal moment. Me'n vaig a Málaga, demà al matí estaré volant cap a terres andaluses. No hi ha cap problema, no és que tingui res en contra d'aquella terra, simplement és que trobo de molt mal gust haver-hi d'anar el dia després de la nostra Diada Nacional. A banda d'això, em toca la pera també perquè és per feina (bé, si no fos per feina dubto que hagués triat aquest destí), i no em ve massa de gust. Se'm barreja una miqueta tot. En part és una oportunitat, cal que les faci aquestes coses, i ja que m'hi envien, hauria d'estar agraït, només hi anem uns quants i la majoria es queden. Però no és res seriós, i em fa molta mandra. I a sobre, amb l'himne ressonant encara dintre el meu cap...

Així que me'n vaig fins que s'acabi la setmana. No sé si podré passar massa per aquí ni per casa vostra, espero que em disculpareu. Em conec i sé que algunes incursions faré, però no prometo res. Així que porteu-vos bé en la meva absència, que ja veieu que us seguiré vigilant. I no escriviu massa, que després se m'acumula la feina.

9 comentaris:

  1. Oh! Si ja t'he trobat a faltar per culpa de l'RSS! A veure, Màlaga és un bon destí, jo no hi he estat, però en tinc moltes ganes. Ja veuràs com t'agrada.

    Molts petons i que vagi bé el viatge.

    ResponElimina
  2. A veure, me'n vaig a fer 5 posts per dia perquè a la tornada tinguis molta, però molta feina llegint posts! Clar que, confessa-ho! els llegiràs tots en diagonal!
    Apa, XeXu, que vagi molt bé el viatget a Málaga! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Potser els de la generalitat ja ho sabien que marxaves a Màlaga i per això ahir a Barcelona, durant els actes institucionals hi va sonar flamenc... Perquè t'hi anessis acostumant!

    Una setmana més distreta, ves per on! Bon viatge i ho sento molt però penso remoure-ho tot, posar-ho tot potes amunt i escriure tants posts com faci falta :D

    Un petó i una abraçada!

    ResponElimina
  4. Bé, tot és qüestió de mirar-s'ho pel cantó positiu... uhm... uh... bé, n'hi ha algun, no?

    Va, que uns dies de "descans" no li van malament a ningú!!! ;)

    ResponElimina
  5. Que no et sigui res. Estic segur que hi sabràs trobar el cantó positiu al fet de pencar a l'estranger. Màlaga és ben maco.
    A veure si fas un esforç per integrar-te i tornes aflamencat i dient coses tipus "Ozú" o "Pisha".

    ResponElimina
  6. Tens raó que és curiós com podem arribar a reaccionar en sentir un himne concret en un moment determinat... A mi és una cosa que encara em sorprèn!

    Que vagi molt bé per aquelles terres!

    ResponElimina
  7. A mi em faria una mandra anar-hi, i a sobre per feina! buff!
    Però són pocs dies i segur que passen aviat.
    Bon viatge!

    ResponElimina
  8. Apa, jo com la Tirai i com la Laia: a escriure un post llarguíssim cada dia, perquè se t'acumuli la feina. Ai, calla, que jo ja ho faig, això! ;-)

    Ara seriosament, recordo que al principi d'estar per aquí vaig llegir un post on deies que te n'anaves a Málaga i estaves content d'anar-hi (o aquesta és la sensació que em va quedar). Que sí, que després, quan hi has d'anar, fa mandra. Què t'he de dir, jo?

    Però, de la mateixa manera que no crec que tinguis tanta mandra com vaig arribar a tenir jo a mitjans d'agost, crec que t'ho acabaràs passant molt millor que jo! Seguríssim!!!

    ResponElimina
  9. Ei gent, moltíssimes gràcies a tots per les vostres visites i els vostres comentaris. Ja torno a ser per aquí, i ja us tornaré a fotre la tabarra amb les meves coses. No us queixeu que us he deixat descansar un parell de dies...

    Demano disculpes però no us contestaré de manera individual, perquè ja fa dies d'això, però us dono les gràcies, i m'agradaria donar la benvinguda a en Dessmond, gràcies per passar per la meva nit.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.