dimecres, 8 d’agost de 2007

Vull ser un calçasses

Vull ser un calçasses.
Vull deixar que prenguis totes les decisions fent-me creure que les prenc jo.
Vull que no demanis postre i et mengis la meitat del meu.
Vull venir-te a buscar quan no t'ho esperes per fer-te una sorpresa.
Vull regalar-te alguna cosa només perquè un dia vas passar per un aparador i vas dir que t'encantava.
Vull intentar controlar la meva llengua i no dir tantes bajanades.
Vull veure les pel·ícules en versió original perquè dius que és més autèntic.
Vull fer aquella excursió que tanta mandra em fa.
Vull acompanyar-te a comprar roba i dir-te què et queda bé i què no.
Vull donar-te la raó al final de cada discusió.
Vull que passagem agafats de la mà i mirar-te amb ulls de lluç.
Vull apuntar-me a aquell curs de ball de saló.
Vull deixar-te la meva jaqueta perquè en realitat al gener no fa tant fred.
Vull fer aquell viatge a un lloc que no m'atreu només perquè tu hi vols anar.
Vull estirar-me al teu costat i passar-me hores i hores abraçat a tu dient-nos com ens estimem.
Vull posar-te al cotxe la música que sé que t'agradarà escoltar.
Vull anar a un sopar familiar perquè tu m'ho demanes.
Vull sortir a comprar un gelat després de dinar perquè a tu et ve de gust.
Vull recordar totes les dates i celebrar-les com toca.
Vull recollir-te a l'estació cada cop que arribis.
Vull trucar-te cada nit per desitjar-te un bon son.
Vull enganxar-me a Ventdelplà i deixar de veure House i CSI.
Vull portar-te a la feina en cotxe per estalviar-te tres parades de metro.
Vull que agafis patates del meu plat sense demanar permís.
Vull portar-te a aquella avorrídissima exposició perquè t'agrada l'art.
Vull que anem a la platja i intentar posar-me moreno.
Vull controlar què bec quan estic amb tu.
Vull no mirar-ne cap altra ni donar-te cap motiu de gelosia.
Vull no tenir mai un no per tu.
Vull ser un calçasses.

13 comentaris:

  1. nooooooooooo! no ho facis!!!
    si et deixa ser un calasses, malament rai!!

    Salut i nanit :*)

    ResponElimina
  2. Oh! Ets un sol! (és el segon cop que t'ho dic en dos dies). Però si us plau! no siguis cap calçasses! Només una mica de tant en tant i ja està! Cap noia que t'estimi voldrà que siguis un calçasses!

    ResponElimina
  3. Buenoooo, valeeeeee, et deixo agafar patates del meu plat...

    ResponElimina
  4. Això mateix, no siguis un calçasses! Es pot ser feliç sense ser un calçasses.

    Però el que no has de fer mai, però mai, és deixar de dir bajanades! Si les bajanades són la salsa de la vida, home!

    (Vale, entenc el que dius i a mi també m'agradaria, però... sense fer sacrificis que fessin que jo no fos jo, no?)

    ResponElimina
  5. Ei Elur, tot un plaer tenir-te per aquí, sigues benvinguda. No pateixis que no hi ha ningú que em deixi ser un calçasses, d'aquí que escrigui un post així...

    Tirai, que em fas posar vermell, dona. Però el vermell ja m'agrada. No és que vulgui, però tots els homes som uns calçasses, és que les dones ens torneu bojos, i encara que la noia no vulgui, és que se'ns cau la baba...

    Aiiii perdedor, pensava que no m'ho diries mai, tonta!

    Lluna, m'encanta el teu comentari, crec que has entès bé el motiu del post. Jo intento sempre ser jo mateix, i que res no em canvii, però això ho veuen més els altres que un mateix. Ara que, deixar de dir bajanades no crec que ho aconsegueixi per més que m'esforci...

    ResponElimina
  6. Això mateix, no has de deixar de ser tu! Si alguna d'aquestes coses les fas doncs ja es pot dir que és una noia afortunada (sobretot si li dónes la meitat del teu postre! :P), però no et forcis a ser un calçasses perquè és divertit tenir opinions diferents, un petit enfrontament perquè jo vull anar aquí i tu allà... I no deixis de veure House ni CSI, això noooooo

    ResponElimina
  7. No siguis mai un calçasses! Totes ens queixem i demanem que feu lo que tu has escrit. Però quan un home és converteix en un calçasses ens deixa d'interessar, es llei de vida. S'ha de ser un mateix i deixar que l'altre també sigui un mateix, tot es basa en el respecte i en no intentar canviar a ningú.

    ResponElimina
  8. Laia, no, si a ser calçasses no ens hi forcem mai, els homes, és que ens surt natural! El poder que exerciu les dones sobre nosaltres no es pot explicar, riu-te'n d'en Potter o d'en Gandalf...

    Boira, un gran consell el teu, de veritat. No canviar és molt important, però és normal que en una parella s'acostin postures i s'arribi a solucions intermitges. Quan una part domina totalment l'altra, és cert que la primera s'acaba cansant, això ho he vist algun cop, però també en relacions en que el que tenia la paella pel mànec era l'home (cosa rara...).

    ResponElimina
  9. jajaja ets genial !! no canviïs mai
    de fet a les dones fins els 25 ja ens agraden els calçasses , però després dona molta mes confiança anar per el mon amb algú que trepitja fort i sap el que vol malgrat no hi coincideixis sempre , en el mon de les relacions hi tinc una màxima onixiana que sinó hi ha Quidproquo res funciona un petonasso que ja t'enyorava vaig a llegir els altres què em queden has sigut prolífic aquests dies eh

    ResponElimina
  10. Aquí tens el post... i ara enganxo la resposta, que la vaig guardar :-))


    Vull ser un calçasses.... Val, provem-ho!!.

    Vull deixar que prenguis totes les decisions fent-me creure que les prenc jo... D’acord... però com jo ja sé què és el que tu decidiries, doncs ho tindré en compte, clar :-).

    Vull que no demanis postra i et mengis la meitat del meu...i per què no demanem dos postres diferents i ens els partim tots dos?.

    Vull venir-te a buscar quan no t'ho esperes per fer-te una sorpresa... M’encantarà que faci’s això! I jo et rebré amb una gran abraçada que em sortirà del cor.

    Vull regalar-te alguna cosa només perquè un dia vas passar per un aparador i vas dir que t'encantava... Jejeje... el que tu no saps és que ja et tinc encarregat aquell llibre que volies i no vas trobar enlloc.

    Vull intentar controlar la meva llengua i no dir tantes bajanades... Mentre no diguis paraulotes, per mi pots dir totes les ximpleries que vulguis... M’agrada que ho faci’s, m’agrada veure’t content ;-).

    Vull veure les pel•lícules en versió original perquè dius que és més autèntic... Sí, si us plau!... D’aquí una estona, si ens en cansem, ja canviarem el botó de nou al català.

    Vull fer aquella excursió que tanta mandra em fa... Home, si et fa molta, molta mandra, si vols, ens quedem, de veritat ;-).

    Vull acompanyar-te a comprar roba i dir-te què et queda bé i què no... Gràcieeees!! Però digues la veritat, eh?.

    Vull donar-te la raó al final de cada discussió... Jajaja ja saps que jo només discuteixo quan SÉ que tinc la raó.

    Vull que passegem agafats de la mà i mirar-te amb ulls de lluç... Amb els mateixos ulls que et miro jo ;-).

    Vull apuntar-me a aquell curs de ball de saló... Segur que ho passaràs bé, ja ho veuràs! A més, és una forma de fer esport, eh?.

    Vull deixar-te la meva jaqueta perquè en realitat al gener no fa tant fred... Et prometo que demà agafo abric i bufanda!! No sabia que faria tant de fred... ufff... .

    Vull fer aquell viatge a un lloc que no m'atreu només perquè tu hi vols anar... Ja saps que Paris sempre m’ha fet molta il•lusió, però et prometo que l’any que ve anem a Londres, de veritat.

    ResponElimina
  11. Vull estirar-me al teu costat i passar-me hores i hores abraçat a tu dient-nos com ens estimem... Jo també!! ;-).

    Vull posar-te al cotxe la música que sé que t'agradarà escoltar... Beatles? Posaràs els Beatles? ;-) Va, dos o tres cançons i després posa Antònia Font, que t’ho mereixes tot!! ;-)).

    Vull anar a un sopar familiar perquè tu m'ho demanes... Ostres, aquesta sé que et costa molt... però per a mi és molt important. T’ho agraeixo de tot cor..

    Vull sortir a comprar un gelat després de dinar perquè a tu et ve de gust... Jejeje què pocavergonya!! A tu també t’agrada! ;-)

    Vull recordar totes les dates i celebrar-les com toca... Què bé!! ;-)).

    Vull recollir-te a l'estació cada cop que arribis... I em portaràs la bossa també? Ja saps que no puc portar gaire pes... jeje... ets un sol!.

    Vull trucar-te cada nit per desitjar-te un bon son... Si no em truques tu, et trucaré jo, que sinó no dormiria tranquil•la.

    Vull enganxar-me a Ventdelplà i deixar de veure House i CSI... No cal... ja mirarem House, de veritat ;-).

    Vull portar-te a la feina en cotxe per estalviar-te tres parades de metro... Iupiiiiiiii.

    Vull que agafis patates del meu plat sense demanar permís... Jejeje no m’ho diguis dues vegades!!... Vols una mossegada de la meva hamburguesa? És molt gran i tu ja t’has acabat la teva ;-).

    Vull portar-te a aquella avorridíssima exposició perquè t'agrada l'art... Em deixes que miri d’ensenyar-te’n una mica? Potser a tu també t’agradarà :-) Però si creus que t’has d’avorrir, no pateixis, hi puc anar amb LA... Tal... i quedem després per sopar :-).

    Vull que anem a la platja i intentar posar-me moreno... No cal que ens hi estiguem molta estona... Una miqueta, només per trencar el blanc-oficina i ja està, no vull estar rostint-me, una miqueta de color de salut i marxem, eh?.

    Vull controlar què bec quan estic amb tu... Sí, això sí... A mi m’agrada com ets quan ets tu. No vull mai que beguis molt... si us plau ;-).

    Vull no mirar-ne cap altra ni donar-te cap motiu de gelosia... Jo tampoc miraré mai cap altre home... perquè hauria de fer-ho si tinc el millor? ;-).

    Vull no tenir mai un no per tu... Si de veritat creus que has de dir un “no”, l’has de dir, ho prefereixo... però no t’hi acostumis, eh? jeje.

    Vull ser un calçasses... Vull que siguis tu. ))))

    ResponElimina
  12. Potser m'ha quedat un pel cursi, eh? però és que jo el vaig trobar bonic aquest post... no sé si anava en broma, però a mi em va agradar :-)

    ResponElimina
  13. Doncs a mi no sé si m'ha agradat més l'article d'en XeXu o l'article conjunt del XeXu i l'Assumpta! :D

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.