dijous, 2 d’agost de 2007

Se'n diu vacances

Em llevo i encenc l'ordinador, fins aquí normal. Esmorzo una mica, tot consultant el correu, mirant algun blog susceptible d'haver canviat durant la nit o a primera hora, obro alguna plana d'esports. Penso en anar-me a dutxar, però decideixo deixar-ho per més tard. I si m'estiro una estona més? I és que avui no aniré a treballar, ni demà, ni la setmana que ve. Vacances, en diuen. Jo prefereixo entendre-ho com uns dies de descans. No tinc massa plans, no faré grans viatges ni jauré en platges paradisíeques. Bé, no en tenia massa de plans, la veritat és que no anava a parar de treballar, però el cos m'ho ha demanat. I ara tot són presses, vinga propostes amunt i avall, tantes, i tant de cop, que no hi ha temps material per fer-ho tot, i parlant de material, tampoc no hi ha prou diners per fer-ho tot. Em quedo a la ciutat, almenys de moment, la meva estimada ciutat a la qual només li demanaria que baixés una mica el termostat, una mica d'aire acondicionat ambiental no ens aniria malament. Així que de moment, a veure com evoluciona la situació, em mantinc obert per vacances.

3 comentaris:

  1. Bones vacances!

    Són curtetes, no? Només una setmana i dos dies...

    Aquí on sóc jo no hi ha ni Déu. Si et trobes algú et mira amb cara rara. I sí, s'està molt tranquil, però també em sento una mica pringada. I més perquè sé que seré incapaç d'acabar la feina que volia fer les dues setmanes que em queden. I penso que em quedo aquí, sense fer res, i igualment no acabaré... és clar que tot el que faci, serà de més... En fi, no et foto el rotllo.

    A veure si descanses bé i tornes amb moltíssimes ganes per demostrar que tu pots, que segur que sí! Uns dies de vacances segurament et donaran moltes ganes de fer més coses!

    A veure si fas moltes coses i t'ho passes molt bé, que segur que sí!

    (Em sap greu, em sembla que el comentari és més llarg que el post!)

    ResponElimina
  2. Home, no pensaves fer vacances? Uns dies sense maldecaps empre van bé... I si no ho pots fer tot doncs així ja sabrà que fer la pròxima vegada que tinguis uns dies lliures! Que vagi bé!

    ResponElimina
  3. Gràcies noies!

    Lluna, no, crec que seran una mica més llargues, era una manera de parlar, però tampoc no creguis, no seran gaire més de dues setmanetes com a molt. Intentaré que em serveixin per agafar impuls pel que ha de venir.

    Laia, sigues molt benvinguda a casa meva. Segur que descansar se'm posa bé, però ja em conec, a mi i als meus amics, i sé que la propera vegada que tinguem vacances, tornaran a sortir les idees a darrera hora...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.