dijous, 16 d’agost de 2007

Busca'm

Et veig patir i se m'encongeix el cor. Sempre que parles amb mi ho fas alegre, sempre riem i ens entenem les bromes. Avui no era així, t'he notat la veu distant, apagada, amb poques ganes. Primer he pensat que t'havies enfadat, no et vaig trucar quan et vaig dir. Darrerament la gent se m'enfada i no sé per què. Però després m'he adonat de que no era el primer cop, que no fa massa sonaves igual a l'altre cantó del fil, i n'he estat segur. Ella era allà, i tu paties. He volgut venir, he volgut rescatar-te, hagués corregut mig món per treure't d'allà. Però no ha calgut, has vingut tu. Necessitaves només un motiu, necessitaves fugir. El meu truc no t'ha il·lusionat, però t'ha donat l'oportunitat d'escapar, i t'hi has aferrat. No és telepatia, jo no sabia ni m'imaginava res d'això. Però has de saber que sóc aquí, que no cal que et truqui jo si necessites una mà a la que agafar-te mentre caus. Hem parlat de moltes coses i de res en concret. I sé que això et va bé, perquè no sé fins on et serveix la meva ajuda, però fer-te parlar o fer-te riure són coses que no has de dubtar de demanar-me, perquè és el mínim que puc fer. Sempre em dius que la teva experiència no et permet aconsellar-me. Sempre em dius que estic més per tu del que tu vas estar per mi en el seu moment. Quina col·lecció de bajanades! Per tu només tinc agraïment. De vegades silenciós, de vegades de bon humor, de vegades distretament, però sempre has tingut estona per una cervesa més quan els altres ja no hi són. Aquelles cerveses de les tres de la nit són motiu suficient per moure cel i terra per venir a salvar-te si et cal, i saps que has fet molt més que això. Busca'm. Utilitza'm. Necessita'm. No ho veus que l'amistat és moltes més coses de les que sempre has pensat?

1 comentari:

  1. Bon dia! Només puc dir una cosa davant d'aquest post. És evident que ets bon amic dels teus amics.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.