dimarts, 3 de juliol de 2007

El resum

Si desapareixo per un temps, no és perquè vulgui, és que m'hi obliguen.

No vull deixar d'escriure, res més lluny. De fet, no crec que sigui capaç de no fer-ho, però he de fer una cosa, una cosa que no pot esperar més. És de feina, no cal que penseu coses estranyes. He de resumir la meva feina, he de reorganitzar quatre anys d'experiments, i no és tasca senzilla. M'és impossible posar-m'hi perquè només tinc ganes de vessar els torrents de la meva ment en aquesta pàgina, i poder donar rèplica als vostres torrents. Però tot arriba, i ho he postposat massa temps, ara cal que m'hi dediqui, intueixo que La Reunió s'acosta. Si tot va bé, no trigaré gaire. I si deixo d'enganyar-me a mi mateix, podré dir que probablement demà a la nit torni a estar escrivint aquí mateix, però no em convé. Per si sóc capaç de complir els meus propòsits, sapigueu que estic per aquí, i que com a mínim, no deixaré de llegir-vos. Sapigueu també que el retràs que porta el meu resum és culpa vostra. Suposo que enteneu que això no és una crítica, és un elogi en tota regla.

8 comentaris:

  1. Tu a fer el què calgui aquí estarem esperant-te ;)

    ResponElimina
  2. Reorganitzar 4 anys d'experiments? Això sona molta feina! :-(
    Apa, estarem aquí :*** Fins ben aviat, espero

    ResponElimina
  3. Vinga, ànims! Segur que costa, però quan ho tinguis fet, ja veuràs que content que estaràs de tu mateix! (No sé per què dóno consells, si jo sóc incapaç de seguir-los...)

    ResponElimina
  4. Et diria que es trobaran a faltar els teus escrits, però com que segur que en dos dies ja en tenim un de nou, només et diré que no et cansis massa i que espero que acabis aviat de fer el resum.
    Un petó!

    ResponElimina
  5. Xexu, no et possis trascendental. A vegades és necessari un recés Blogil per a currar en alguna cosa important. En aquest cas, deu ser-ho. No he pogut passar-me a veure la Canadenca, ja torno a ser a Würzburg i em sap greu, de debó. Mira el meu Bròquil que hi he deixat una sopreseta... jeje... Una abraçada d'ànims i AZT!

    ResponElimina
  6. Doncs això que enllestesques com més aviat millor que nosaltres ací t'esperem.

    ResponElimina
  7. que misteriós que sona, resumir 4 anys d'experiments!

    agafa més partícules....

    ResponElimina
  8. hu! el resum... be, en realitat crec que és pk com ja no pots comentar el meu flog... ja no hi tens gaire res d'interessant a fer davant l'ordinador... xo sempre em pots visitar (missatge subliminal)

    xD

    Esperem sigui per poc temps, i que aquest resum, com ha de ser, curt...

    ^^

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.