dissabte, 9 de juny de 2007

L'ordinador i jo

He perdut el compte de les hores que porto davant de l'ordinador. És divendres i m'he quedat sol a casa, cosa força estranya, però no passa res, ho he agraït, ha estat una setmana molt cansada i tenia poques ganes de fer res. Però tampoc esperava quedar-me enganxat a l'ordinador d'aquesta manera. He escrit mails, he escoltat música, he xerrat pel xat. Però sobretot, he llegit blogs. No tenia res a fer, ningú no m'esperava i jo no esperava ningú. Una trucada, però no per avui, l'única cosa que m'ha apartat de la meva màquina per uns minuts. Sense preocupar-me pel pas de les hores, vaig fent la meva per les ones. Quina tranquil·litat, quina necessitat de passar de tant en tant una estona amb un mateix, sense fer res especial, però a l'hora, quantes coses he après avui i quantes coses interessants que he llegit. Tard o d'hora aniré a dormir, sé que en algun moment passarà, però estic tant a gust que no pensava ni escriure, avui no volia publicar, encara estic enrabiat amb el blogger per destruir-me un post que em va tenir despert fins les 3h d'ahir, i que s'ha perdut per sempre. No volia tenir ni aquesta pressió, simplement volia deixar-me portar, però un cop més, a hores intempestives m'han vingut aquelles ganes irrefrenables de deixar alguna cosa escrita, encara que no tingui massa sentit, però en té en el meu cap. Continuo sol a casa, davant de l'ordinador, i sé que demà podré dormir força més del que és habitual, qui vol anar al llit ara?

4 comentaris:

  1. no saps com t'entenc ,molts cops m'aïllo ,i estic amb mi mateixa navegant ,satisfent curiositats em distrec amb les mes petites tonteries
    es una forma d'allunyar els propis fantasmes una estona Bon dia XEXU

    ResponElimina
  2. A mi també em passa, em distrec i se'm passen les hores que ni me n'adono. I sempre hi ha alguna cosa més que buscar, alguna cosa més que xafardejar, alguna cosa més que crida l'atenció.

    I això de deixar escrita alguna cosa, a vegades també ho faig. A vegades és només per tirar avall un post, o qualsevol altra cosa.

    Jo també em vaig mig passar, ahir. Però, és clar, a les hores que vas escriure el post jo ja feia estona que dormia!

    ResponElimina
  3. XeXu, les comparacions son odioses i res del que jo escric és per empetitur ni molt menys res del que tu escrius, perquè el que jo escric sóc jo, i el que tu escrius ets tu, i cadascú és sublim i poètic en el seu fer... i no podria suportar que em retiressis la paraula i ho saps, oi? I a vegades no cal comentar del tot el que escric, doncs, com tu a vegades dius no entens el que escric. Simplement el fet d'haver comentat, ja esta prou be per fer alguna cosa.

    M'ha agradat especialment aquest post, ara ja feia temps que no m'hi passava pel bonanititapet. Però sincerament, l'ordinador ha passat a ser una finestra al món als amics, a aqui i alli que pot ser molt insubstituible, i això, crec, és molt trist.

    Canviatdetemaradicalment! T'apunto aqui algun grupet que des del meu humil parer hauries d'escoltar ( i se que ho faras com a gran fan meu... xD vale aiatskalla!):

    - The Sunday Drivers
    - The Killers
    - Klaksons
    - !!!
    - Bloc Party
    - Arctic Monkeys
    - Kaiser Chiefs
    - The Strokes (!!!!!!!!)
    - Albert Hammond Jr.
    - Lostprophets
    - Panic! At the disco
    - Razorlight
    - The All-American Rejects
    - The Gossip
    - The Kooks
    - The Long Blondies
    - The Pippettes

    Aquests son com un fons d'armari, com una samarreta negra i blanca, si ja en coneixes algun doncs (com es que no m'ho havies dit!) millor... i si no.. doncs ja saps.. emulepower! xD

    vagi mb!

    ^^

    ResponElimina
  4. Ets un blogoyonkie. Només em queda el consol de saber que si no fossis adicte als blogs, et passaries les nits igualment amb els ulls oberts fent créixer el contingut de la teva carpeta "música", llegint sobre fundacions que encara estan per venir o escrivint i classificant mails compulsivament.

    En fi, totes les drogues fossin tant senzilles com aquesta...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.