divendres, 29 de juny de 2007

La fisura

Qui ho ha dit que no penjo fotos meves al blog? Aquesta és una bonica imatge de la meva clavícula, més de tres mesos després de lesionar-me. El metge m'ha dit que la tinc perfectament per fer vida normal, però que per fer castells millor que m'esperi encara una temporada més. Sembla que va curant, però l'os encara és tou, i posat que a mi tot el pes em va directament allà, més val no fer el burro i deixar que s'acabi de soldar. Més esperes, més temps d'inactivitat castellera, però m'ha recomanat que no deixi de fer exercici, que m'anirà bé per enfortir la zona.

Aquesta és una de les dues imatges que tinc, la pitjor, en la que sembla que el temps no hagi passat i la fractura està idèntica que fa tres mesos. Però és d'un angle diferent a l'habitual, l'altra és una mica més esperençadora. Sou capaços de veure la fisura? És al mig de la clavícula, l'os llarg de dalt. Això no és que no hi hagi os, sinó que és os jove, sense calcificar, i encara no es veu bé a la radiografia. I jo em pregunto, quan madurarà d'un cop aquest os, i deixarà de ser jove? A veure si ho fa, que ja té una edat!

6 comentaris:

  1. osti, quina gràcia! Recordo després de l'accident que vam tenir amb cotxe, que el metge em va dir que podia fer vida normal: "Ho pots fer tot, menys d'enxaneta", i jo: "osti, no fotis, quina putada!"

    (Si sapiguessis com sóc et faria gràcia...)

    ResponElimina
  2. Doncs, jo no veig res de res ni l'òs jove ni el vell (ai! vell, no, que tu encara ets jove, l'òs no pot ser vell)
    Va! Com que tinc molt morro em fico amb la conversa. Tu perdedor no podries fer d'anxaneta (veig que et vas trobar amb un metge molt assenyat :p), però jo quasi que si, no?

    ResponElimina
  3. Doncs jo l'he vist sense saber on era! Serà que... tinc pràctica?

    Jo de seguida trobava el meu trosset d'ós trencat, i després el clau, a les radiografies que em feien...

    Però bé, l'ós ja creixerà, si ho diu el metge. Tot s'acaba curant, un dia o un altre.

    ResponElimina
  4. Una enxaneta estupenda, series tu, Tirai!

    (És molt maleducat, tenir converses als blocs d'altri?) ("Altri" mola un ou!)

    ResponElimina
  5. xexu estàs bonissim a mi els homes m'agraden transparents que no amaguin res i de color blau ara no em decebis i em diguis que tens pell i color rosadet :D :D :D

    ResponElimina
  6. Quin bon rotllo que es respira per aquí. Desconec el protocol blogaire, però per mi, Tirai i perdedor, podeu tenir totes les converses que volgueu aquí, com si ho feu servir de xat. I si voleu fer castells, només heu de contactar amb mi.

    Lluna, la pràctica ajuda molt a veure alguna cosa a les radiografies. Jo no hi havia vist mai res fins que em van fer les primeres de la clavícula. Hagués preferit no haver-ho vist tant clarament...

    Onix, jo transparent ho sóc molt, això t'ho dic de veritat, però que et penses que això és un video de The Chemical Brothers o què? Això si que és moure l'esquelet!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.