dimarts, 12 de juny de 2007

La família

Tinc dos fills (adoptius) i una fillola. Els nens són grans i no em fan massa cas, al contrari, els en faig més jo a ells. Però són la meva alegria. I la meva fillola inventa maneres de matar-me i disfruta torturant-me psicològicament, perquè sap que és de les poques persones que em descoloca quan parla, pot amb mi. No sap com la trobaré a faltar quan ens haguem de separar.

I tinc uns pares que m'estimen i m'ajuden sempre, no permeten que em passi res dolent. I el meu pare és a l'hora el meu germà de sang, i això no és cap exageració, perquè part de la seva sang va anar a parar dins meu, no em pregunteu per què. El meu germà de sang i el meu àngel de la guarda.

I tinc una nebodeta petita, que no té cap parentesc amb mi, però que me l'estimo igual i la vull veure créixer i fer la seva vida fins que s'acabin els meus dies.

I tinc una tieta que em parla en alemany, a la que sempre puc recórrer, amb la que mantenim el contacte tot i que viu lluny. De vegades ens trobem el dia de Nadal amb ella i el seu home, que és de les persones que més em valoren en aquest món, i encara no entenc per què. I sempre tenen una ampolla de Martini per compartir amb mi.

I tinc cosins, uns quants, aquells típics cosins que tenen la teva edat, i amb els que acabes sortint i establint una amistat. Tots vivíem al mateix poble abans, però en fer-nos grans alguns hem marxat d'allà. Un d'ells, el meu cosí-germà viu a França, només per un temps, però quan ens veiem sembla que el temps de separació no hagi existit.

Qui diu que no tinc apreci per la meva família?

2 comentaris:

  1. M'agrada aquest sentiment de família
    lo bo que te a mes es què amb els anys la vas ampliant ,amb gent que no es tenen llaços de sang ,però saps que son la teva família,en conya o en serio...mai ho sabre em diuen que semblo de la cosa nostra ,amb això de la família que m'ho prenc com els de la màfia :D :D

    ResponElimina
  2. Molt maco aquest post, m'ha agradat molt aquesta metàfora. Però una cosa, és possible que un fill sigui més viejuno que el pare?? Jeje, no t'enfadis Xexuman!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.