dilluns, 4 de juny de 2007

El millor moment del dia

Primeres imatges captades amb la nova càmera, quin millor escenari que la celebració de dos aniversaris amb un berenar-sopar que s'ha allargat fins ben entrada la nit. Des de la terrassa d'un amic, un dels homenatjats, una vista immillorable d'un dels perfils de Barcelona, el Tibidabo amb el sol amagant-se rere la muntanya màgica. No és una foto que exemplifiqui la gran vetllada que hem passat, però m'ha agradat, i tot i que és tard, no volia deixar passar l'oportunitat de penjar-la aquí. És la conjunció de dues coses importants per mi, aquesta ciutat que tant m'estimo i l'arribada de la nit, sens dubte, el millor moment del dia.

5 comentaris:

  1. Els amics, la música, el sushi, les imatges que queden a la memòria, el nou format del martini, les vistes però sobretot la companyia. Qualsevol ocasió és bona per estar amb els amics. Gràcies!!

    ResponElimina
  2. No podria estar més d'acord, va ser una vetllada lúdico-festiva que ja s´ha ancorat a l'arxiu dels bons records en bona companyia, i a més amb aquesta vista fantàstica, què més es pot demanar?

    ResponElimina
  3. és preciosa!! no vull ni pensar que faràs quan t'hagis llegit el manual ;)

    ResponElimina
  4. Oh!!! que bonic!!!

    Nois, noies, quan pujem als Kaiaks?

    ResponElimina
  5. GG, Rach, una gran vetllada, certament, com sempre que ens trobem. Que poc que cal de vegades per ser feliç.
    Onix, en honor a la veritat, he de reconèixer que aquesta foto precisament la va fer la Raquel (que fa un comentari més amunt). No em vull atribuir el mèrit d'una foto tant maca. Jo vaig intentar millorar-la però no ho vaig aconseguir, per això penjo la seva.
    Txarito, he sentit kaiak? A què esperem? No sé què hi té a veure, però jo m'hi apunto!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.