dimarts, 29 de maig de 2007

La noia nova

Avui hi ha hagut una petita revolució al laboratori. Tenim una noia nova, canadenca, una personeta que ha vingut per estar-se uns tres mesos, segons he entès. Sempre que ha de venir algú nou és objecte dels nostres comentaris i de les nostres apostes. Però avui m'ha agafat per sorpresa, sé que en un període curt de temps anirem tenint incorporacions per cobrir les baixes que hi haurà, però no tenia ni idea que la primera arribaria avui, ni he sentit cap comentari en tot el dia fins que per la tarda, la noia en qüestió ha aparegut. Llavors s'ha tancat al despatx del cap, i si que ens hem posat a especular, ja que cap de nosaltres no l'ha pogut veure abans d'entrar.

Quan al cap d'una estona han entrat al laboratori els dos perquè la coneguéssim, de seguida m'ha vingut una idea al cap, que quan ella no ha estat present he transmès als altres. He pensat que sort que en Yeral no serà per aquí mentre que ella estigui al nostre laboratori, perquè se'n podria organitzar una de bona! No te m'ofenguis Yeral, si he pensat això és perquè la noieta, perquè és força jove o ho sembla, és maca, té careta de nina. Pel lab ja han començat a anomenar-la 'Barby', pobra. Ja veurem què tal és la noia, de moment ha causat sensació, però més entre les noies que entre els nois, trobo. Ha aparegut pintadeta i arregladeta, i suposo que això a algunes no els ha fet gaire gràcia, deuen veure el seu territori amenaçat. El que està clar és que en tenim per una temporada de parlar anglès al laboratori, i a mi ja em va bé perquè així practico, però veurem com se'n surten alguns...

6 comentaris:

  1. m'ha fet molta gracia com descrius com reben les dones a un altra dona , es ben be així com volem "normalitzar-nos" si som les nostres pròpies enemigues tens unes grans dots d'observador ;)

    ResponElimina
  2. Xexu, reclamo una fotografia ja!! I encara diré més, si véns a Würzburg someday, portate-la... si dius que té cara de nina m'agradarà... Sempre m'han atret les cares boniques. M'hi fixo molt. Ara bé, si és tant Barbie com dius... nosénosé. Una proposta: canvio foto de l'Alina o la Christine (de qui encara no he parlat al blog) per una de la Canadenca. Mmmm... Interessant proposta, eh??

    ResponElimina
  3. Tenemos chica nueva en la oficia, se llama Farala y es divina...

    ResponElimina
  4. XeXu, no sabràs pas si aquesta noia està interessada en un intercanvi lingüístic? Jo en tinc experiència ...

    Compte, que a l'estiu baixa el punt d'ebullició de la sang!

    ResponElimina
  5. Onix, ho tinc molt vist això, les noies sempre us poseu a la defensiva amb la competència. Vaja, no vull generalitzar, però ja saps que moltes ho feu.
    Yeral, tranquil, tranquil, tot arribarà. Primer l'Alina, després ja veurem.
    Txari, una broma que no hem fet cap cop, com deus suposar... ;)
    Àlvar, no siguis així home, que te les vols quedar totes! Deixa'n alguna pels altres, no?

    ResponElimina
  6. Abans d'anar a dormir he volgut fer un cop d'ull al passat... què passava al Bona Nit ara fa uns tres anys? Doncs mira, tu, que va aparèixer una noia nova. Nosaltres a l'hospital hem tingut un noi alemany d'intercanvi, que ha estat fent pràctiques de cirurgia... deu tenir un o dos anys més gran que jo. I no et pots arribar a imaginar els comentaris que feien sobre ell les infermeres, tot fent safareig als vestuaris de dones! I són infermeres entradetes en anys, t'ho asseguro. Vaig riure força al sentir-les, però em vaig estar de comentar-li a ell, no fos cas que li pugessin els fums...
    Bona nit!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.