dissabte, 19 de maig de 2007

La blogosfera és de tots

Doncs no sé si em desmarcaré una mica del que la gent que em precedeix pensava, però la Tirai m'ha fet arribar un meme perquè m'estreni en la matèria, i intentaré seguir-lo a la meva manera. La veritat és que no em sento atret per aquests jocs en cadena, però per ser el primer que rebo i que el tema em resulta curiós (i també per qui me l'envia), deixaré el meu granet de sorra.

El meme consisteix en trobar una foto per explicar la frase 'la blogosfera és de tots'. Diuen que una imatge val més que mil paraules, però això ho podríem discutir. De totes maneres, pensant en què ensenyar he trobat una foto que m'ha fet decidir, i és aquesta:

No és una foto molt bona, ni gaire profunda, ni et fa canviar la cara perquè esgarrifa, però exemplifica el que jo vull dir, que tot i que no ho és, la blogosfera hauria de ser de tots, un lloc on tothom hi té cabuda, independentment de la seva edat, de la seva condició, i més enllà de colors de pell, tendència sexual i altres diferències sense importància. Només cal tenir alguna cosa per dir, expressar els pensaments que tots portem dins és suficient. Si a més disfrutes amb el simple fet d'escriure, llavors ja no hi ha cap dubte, aquest és el teu lloc.

Per cert, la foto l'he trobada a elquiosc.net, el nano aquest té un gran futur en el món dels blogs, encara que podria ser qualsevol altra persona, però posar-hi un nadó queda més mono. El meme en principi no el passo a ningú concret, a menys que algú dels meus companys de la comunitat del fosfat s'animi amb la idea i vulgui participar. Si recolliu el testimoni, a veure què us surt.

3 comentaris:

  1. Home, la veritat és que la foto no és gaire profunda com tu dius, però trobo que descriu perfectament la frase.

    ResponElimina
  2. Està molt bé. M'agrada molt aquesta foto :-)

    ResponElimina
  3. doncs mira crec que li has donat un gir al Meme aquest molt adient,que jo no vinc entenent massa , (diga'm curta) ,però el primer moviment que li han donat , tot i que han escollit exemples magnífics els que l'han fet.no m'han quadrat amb l'enunciat ,ho veia mes
    per La Blogosfera tindria de ser de tots tu l'has adaptat a l'enunciat ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.