dissabte, 5 de maig de 2007

Compartir Torredembarra

Torredembarra ja fa temps que em serveix bàsicament d'escala. Ja no hi passo els estius i els darrers anys ja no hi estic ni dues setmanetes. Però això no vol dir que no la tingui en el record, i sempre que m'acosto per les rodalies és normal fer-hi nit. Ahir, concert d'Antònia Font a Vila-Seca; tard, així que era una bona ocasió per dormir a l'apartament amb els meus acompanyants. Cinc al concert, però només tres a dormir.

Això m'ha fet pensar en que les meves visites a Torre ja no són ni de bon tros com abans, i no només per la durada. Allà hi tenia gent que em feia gràcia veure, però amb el temps tot s'acaba. Ara, quan vaig cap allà, sempre és amb la meva pròpia gent, me la porto posada, per dir-ho d'alguna manera. Però això no treu que em senti estrany, que em segueixi sentint estrany, més ben dit. Quan era més jovenet, Torredembarra era un món a part que no solia barrejar mai amb el món real, i m'agradava que així fos. Rarament m'hi visitava ningú, perquè jo no hi estava interessat, i encara ara, quan obro aquesta petita porta a les intimitats de la meva existència, la sensació es manté.

Avui he compartit Torredembarra amb la Txaro i en Gerhart, dues persones que formen part de tots els àmbits de la meva vida, però que fins avui no quadraven en el meu univers paral·lel. No hi ha hagut massa temps, perquè ahir estàvem massa cansats per anar a prendre una cervesa, però el sol fet de passejar pels carrers del centre amb ells ja constituïa una experiència nova. Fins i tot han conegut els meus pares, aquesta deu haver estat la seva pròpia 'experiència estranya'. Ara ja està, en marxar he tingut ganes de tornar amb ells, en un futur que espero que no sigui massa llunyà. I és que aquest poble aquestes coses les té, potser et costa anar-hi, però quan marxes sempre tens ganes de tornar.

4 comentaris:

  1. M'agrada aquest post! També, havia passat algun estiu a Torredembarra, però els meus germans més.
    Mmm... anava a dir alguna cosa amb sentit, però no em surt. M'agrada el post, ja està

    ResponElimina
  2. ...havies anat a Torre... tens aproximadament la meva edat... ens coneixem, Tirai??

    ResponElimina
  3. Xexu, per mi ha estat també estrany compartir el que per mi és "La Torre" amb tu. Ho hem de repetir!

    ResponElimina
  4. Xexu, no ens coneixem. No conec a ningú de Torre jo

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.