dilluns, 2 d’abril de 2007

Des de la barrera

Així em toca veure els castells per una temporada, des de la barrera, com es diu dels toros quan no els has de lidiar. Amb aquesta idea avui m'he calçat els pantalons blancs i la camisa vermella per anar a Sant Cugat, en un dia que semblava interessant pel fet de plantejar-se una actuació de tres castells de gamma alta de set. Paciència, paciència, paciència, que és la mare de la ciència, i de la correcta recuperació d'un os escapçat. I al final què? Doncs al final res, perquè ens ha plogut. Almenys hem fet el que veníem a fer, el tres de set per sota, era la principal novetat de la jornada. Llavors el temps sembla haver-se compadit de nosaltres i ningú ha hagut de patir les vexacions pròpies del quatre de set amb agulla. L'altre castell era un cinc de set, res de l'altre món, simplement el castell en el que em vaig trencar, crec que aquesta és l'única utilitat que té, a part d'anar assajant un cinc de vuit, amb el que tots fa temps que somniem.

Per mirar les coses de manera una mica positiva, he de dir que m'he descobert dues noves vocacions més, la primera d'aguantador d'ulleres, i la segona com a fotògraf casteller. Se m'ha encarregat fer fotos pel fotolog de la colla, i espero que alguna que he fet tant avui com a l'assaig d'ahir sigui aprofitable. Com a mínim, jo he disfrutat fent-les, i m'he distret. Però per demostrar que no vull fer la competència a la fotògrafa oficial de la colla, posaré la seva foto del 3d7s, que de fet, és força millor que la meva. Si voleu consultar les fotos de les darreres actuacions de la colla, podeu clickar aquí. D'avui no n'hi ha gaires, però d'altres dies si. A la plana web també hi ha l'adreça del local, per si algú s'anima...

4 comentaris:

  1. Fotògraf? Això em recorda alguna cosa... deixa'm-hi pensar una estona més, que em vindrà a la memòria... Està molt bé que puguessis col·laborar, no?

    PD: Veig que tornes a escriure els posts quan som davall sa lluna...

    ResponElimina
  2. Generalment sempre escriuré davant sa lluna, tot el que no sigui això és excepcional, i aquests dies era perquè he passat més temps del que voldria a casa.

    No cal que recordis res, ara no tinc diners per a capritxets.

    Gràcies per la visita.

    ResponElimina
  3. No sé si m'agrada més el 3d7ps o el banner superior amb la ciutat de NY.

    Perquè no les mescles? :P

    ResponElimina
  4. Científic + casteller = "Força, equilibri, valor, seny i PACIÈNCIA!"

    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.