dimecres, 21 de març de 2007

De nit

Jo no dormo mai. La nit és el meu element, és quan tots sabeu que em podeu trobar, despert i pel que calgui. M’encanta, té una mística especial, una atracció maliciosa, m’atrapa, m’absorbeix. I el negre és el meu color. Fets paradoxals per algú a qui fa por la foscor. Aquest sóc jo, ja em coneixeu, sempre m’heu conegut i sempre em coneixereu. No deixo ningú enrera, no abandono. Però necessito més espai, un espai que encabeixi tot el que fa pressió al meu interior, que lluita per sortir. Això no és un adéu, no marxo de la llar que m’ha vist néixer i donar els meus primers passos, indecisos, per la xarxa., segueixo aquí. Em dec a la Comunitat, però els nens sempre acaben fent de les seves. Com un adolescent rebel, m’escapo del control dels meus pares per fer entremaliadures, i no pot ser en un altre moment que de nit. Així que vosaltes dormiu, tranquils, regenereu la vostra energia per començar un nou dia. Hi ha algú que us vetlla, no heu de patir per res. Bona nit i tapeu-vos.

5 comentaris:

  1. Però tio! Pq no m'avises que tens el teu primer post?

    Sigues benvingut als diaris personals!

    ResponElimina
  2. Negre com la nit... genial! M'encantarà seguir el teu blog "personal", que no "en solitari" perquè precisament, sempre hi haurà algú a l'altre costat de la pantalla llegint-lo.

    Visca la cultura de blog!

    ResponElimina
  3. ··· Així que vosaltes dormiu, tranquils, regenereu la vostra energia per començar un nou dia. Hi ha algú que us vetlla, no heu de patir per res ···

    M'ha agradat molt aquesta frase.

    Records Xexu i que et recuperis aviat.

    ResponElimina
  4. Uaaaaaaaau quin article més xulo!! (mira, la Bajoqueta, que m'ha portat fins aquí jaja) Jo tampoco dormo mai!!! :-))

    A vegades fins i tot em fa vergonya posar articles i comentaris a segons quines hores perquè no "es noti" que encara estic ben desperta jejeje

    Encantada. Em dic Assumpta i sóc de Barcelona però visc a Reus :-)

    ResponElimina
  5. Q'és maca, l'Assumpta! I la Bajoqueta! :)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.